728 x 90

پارس کردن و غیظ بی‌انتهای سفیر رژیم در لندن به‌خاطر انعکاس بخشی از سخنان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در یک شبکه تلویزیونی – سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین ۲۸تیر۹۹
سخنگوی مجاهدین ۲۸تیر۹۹
  • سخنگوی مجاهدین: پارس کردن و غیظ بی‌انتهای سفیر رژیم در لندن و گله دیگری از سگ‌های سایبری نظام به‌خاطر انعکاس بخشی از سخنان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در یک شبکه تلویزیونی از درنده‌خویی و وحشت بی‌پایان دوران سرنگونی خبر می‌دهد. چرا این‌قدر از پخش قسمتی از سخنرانی آن هم به‌طور مخدوش در عین حضور و لجن‌پراکنی نیابتی‌های رژیم می‌ترسید؟
  • جای دژخیم بعیدی‌نژاد که دو سال پیش هم برای مجاهدین در آلبانی خط و نشان تروریستی می‌کشید در کنار دیپلمات تروریست در حال محاکمه در دادگاه در بلژیک خالیست. از او باید پرسید چه موقع به انگلیس پناهنده می‌شود و اسرار پرس‌تی‌. وی را در ایران ‌اینترنشنال بازگو می‌کند!
  • سخنگوی مجاهدین: جیغ‌های بنفش آخوندها و مزدوران و پشتیبانان کف بر دهان و پاسداران برون‌مرزی نظام علیه مجاهدین و مقاومت ایران، حاکی از رعشه و هذیان و لرزه‌های دوران سرنگونی است. همه با هم بترسید، بترسید، حسابرسی در پیش است.
  • قطعنامه دو حزبی اکثریت کنگره آمریکا راجع به حمایت از قیام مردم ایران، طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی و ضرورت برقراری یک جمهوری دمکراتیک، غیرمذهبی و غیراتمی پیام روشنی به بقایای شیخ و شاه است.
  • بیانیه شخصیت‌های برجسته آمریکایی در گردهمایی جهانی مقاومت ایران تصریح می‌کند: زمان حسابرسی از رژیم ایران فرا رسیده است. روزهای بنیادگراهای مذهبی حاکم بر ایران به شمارش افتاده است.
  • دولت انگلیس باید مانند آلبانی سفیر، دیپلمات‌تروریستها و مأموران اطلاعات رژیم را اخراج کند.
  • تا آنجا که به مجاهدین برمی‌گردد وقتی که خمینی تنوره‌های میلیونی می‌کشید، کک‌شان نمی‌گزید، چه رسد به تفاله‌ها و کرم‌های خاکی زمانه که به اربابانشان در سپاه و اطلاعات و بیت‌العنکبوت خامنه‌ای می‌گوییم بجنگ تا بجنگیم.
  • به نیابتی‌های رژیم هم باید گفت چه شد آنهمه لاف و گزاف در بارهٔ آزادی بیان و حقوق‌بشر و آزادی عقیده و پوشش . پیوندتان با سفیر و سفارت رژیم و دیپلمات تروریستها مبارک.

عجیب است که رژیم و مزدوران آن در برابر این‌همه گزارشهای تلویزیون اینترنشنال از بقایای شاه و شیخ هیچ واکنشی ندارند اما به‌مجاهدین که می‌رسد به قول خودشان از دست ”فرقه تروریستی سرگیجه“ میگیرند. داروی رفع سرگیجه گرد ولایت فقیه است اما بیش از حد مصرف نکنید!

****

قاضی‌زاده هاشمی نایب‌رئیس مجلس ارتجاع: رجوی مردم را در خیابان می‌کشت... رجوی پرونده‌سازی برای تحریم ایران می‌کند. فهمیدن جنایتهای رجوی به‌فکر کردن نیاز ندارد.

  • سخنگوی مجاهدین: "مردم" نبود بلکه سران و مهره‌های جنایتکار رژیم از قبیل لاجوردی و صیاد شیرازی بود و رئیسی هم باید به ‌آنها ضمیمه شود! تحریم هم برای "ایران" نبود بلکه تحریم رژیم بود که باید تا سرنگونی بیشتر و بیشتر شود! "فکر کردن" هم خاص انسان آگاه و اندیشمند است و ربطی به‌حیوانات نظام ندارد!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5fd24e8f-1312-495c-847f-8599bb2ea3ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات