728 x 90

سپاه پاسداران عامل انتقال ویروس کرونا

با شروع کرونا در چین شرکتهای هواپیمایی کشورهای مختلف پروازهای خود را به چین قطع کردند.

اما شرکت هواپیمایی ماهان‌ایر متعلق به سپاه پاسداران بی‌اعتناء به جان و سلامت مردم ایران پروازهای خود به چین را ادامه داد.

سایت حکومتی همشهری ۷اسفند نوشت: «ایرباس ٣٤٠ هواپیمایی ماهان که صبح امروز پرواز شانگهای چین را انجام داده بود؛ در حال پرواز از شانگهای به تهران است. به‌گفته سازمان هواپیمایی کشوری و ماهان، این پروازها به‌منظور کمکهای بشردوستانه و به‌ درخواست دولت انجام می‌شود».

پارسایی، عضو مجلس ارتجاع، گفت: «متأسفانه به هر دلیلی که قابل توجیه نیست پرواز یکی از ایرلاین‌های ایرانی به چین ادامه پیدا کرد و حتی مسافران کشورهای دیگر توسط ایرلاین ایرانی جابه‌جا شدند».

با توجه به این‌که ابتلای به این ویروس در کشورهای همسایه گزارش نشده بنابراین این ویروس از طریق پروازها وارد کشور شده است و مشخص نیست چه زمانی ویروس به ایران آمده است.

در فیلمی که در شبکه‌های مجازی منتشر شد مشخص گردید که شرکت هوایی ماهان متعلق به پاسداران نه تنها از ایران اقدام به پروازهای مسافربری به چین می‌کند بلکه از فرودگاه استانبول هم مسافران چینی را که سایر شرکتهای هوایی به‌دلیل کرونا به چین نمی‌برند، برای منفعت‌زایی به تهران آورده و از تهران به مقصد چین می‌برد.

در توئیت سفیر چین هم از تمایل ادامه همکاری شرکت هواپیمایی ماهان با چین خبر داد.

این واقعیت که سپاه پاسداران خامنه‌ای که مسافران را در آسمان به آتش کشید، برای منافع حقیر اقتصادی دست به هر جنایتی می‌زند، یکبار دیگر خود را به عیان‌ترین شکل نشان داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04f0c950-1bc0-425a-a285-11dc80121897"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات