728 x 90

۹غیرنظامی در حمله موشکی نیروهای اسد جنایتکار به ادلب جان باختند

حمله موشکی به ادلب جان ۹ غیر نظامی از جمله چند کودک را گرفت
حمله موشکی به ادلب جان ۹ غیر نظامی از جمله چند کودک را گرفت

به گزارش یک سازمان غیردولتی در جریان حمله موشکی نیروهای اسد جنایتکار به یکی از مناطق استان ادلب ۹غیرنظامی که در میان آنها تعدادی کودک به چشم می‌خورد جان باختند.
بر اساس این گزارش، تعدادی از موشکهای شلیک شده در این حمله که چهارشنبه شب ۱۱ دی ۹۸ صورت گرفته به یک مدرسه در استان ادلب، آخرین پایگاه گروه‌های مخالف دولت بشار اسد در شمال غرب سوریه اصابت کرده است.
به‌رغم توافق آتش‌بسی که ماه اوت با وساطت روسیه و ترکیه منعقد شد حملات هوایی و موشکی به استان ادلب هفته‌ها است که ادامه دارد.

از سوی دیگر درگیری‌ و نبرد‌های پراکنده زمینی نیز هم‌چنان میان نیروهای اسد و گروه‌های مخالف در بخش‌های مختلف استان ادلب در جریان است.
شلیک موشک زمین به زمین به منطقه سارمین واقع در شرق استان ادلب از جمله آخرین موارد این حملات است که چهارشنبه شب صورت گرفت و به تخریب کامل یک مدرسه و ساختمانهای اطراف آن منجر شد.
دیده بان حقوق‌بشر سوریه، نهادی غیردولتی که تحولات سوریه را رصد می‌کند با انتشار گزارشی ضمن خبر دادن از این حمله موشکی اعلام کرد که ۹غیرنظامی از جمله دو زن و پنچ کودک در جریان این حمله کشته شده‌اند.
گفتنی است که بخشی از ساختمان این مدرسه به اسکان آوارگان ناآرامی‌های شمال غرب سوریه اختصاص داده شده بود. به‌گفته رامی عبدالرحمن، رئیس دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه، در جریان این حمله موشکی هم‌چنین دست کم ۱۵غیرنظامی دیگر به‌شدت مجروح شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10e35941-b616-435e-8a5b-d153f9191578"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات