728 x 90

۱۰ تا ۱۵شهر درگیر مسمومیت دانش‌آموزی/عین‌اللهی: عامدانه بودن یا نبودن در حیطه وزارت بهداشت نیست + توئیت خانم مریم رجوی

مسمومیت دانش آموزان
مسمومیت دانش آموزان

توئیت خانم مریم رجوی

 

رحیمی مظفری عضو مجلس ارتجاع روز سه‌شنبه ۹ اسفند در مجلس رژیم گفت: حدود حداقل ۱۰ تا ۱۵شهر ما درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شده است. وی از پاسدار قالیباف مجلس ارتجاع به این حوزه ورود کند.

سایت حکومتی آفتاب نیوز با عنوان «روایت تکان دهنده از مسمومیت دانش آموزان» نوشت: خانم «ف»، یکی از معلمان بروجرد به‌نقل از دانش‌آموزان مدرسه ۱۵ خرداد می‌گوید روز گذشته، چیزی شبیه بمب در بخشی از مدرسه ترکید و از آن دودی با بوی نعناع خارج شد. در این اتفاق ۱۰۷دانش‌آموز، مسموم و به بیمارستان منتقل شوند (آفتاب نیوز ۸ اسفند)

عین‌اللهی وزیر بهداشت رژیم بعد از چند ماه تاخیر در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفته است:
مسمومیتی که برای دانش‌آموزان ایجاد شد بسیار خفیف بود و عارضه‌ای برای کسی ایجاد نکرد و چند ساعت دچار علائم بی‌حالی و ضعف شده بودند.
این‌که این سم چطور تولید شده و عامدانه بوده یا خیر در حیطه وظایف وزارت بهداشت نیست. (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۹ اسفند)

مسمومیت‌های زنجیره‌ای و فزاینده دختران دانش‌آموز که از ۱۹ آذر شروع شده و صدها دانش‌آموز را در قم و بروجرد مسموم کرده هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم در مدارس این شهر، ۷ دانش‌آموز دیگر روز یکشنبه راهی بیمارستان شدند.

پناهی معاون وزیر بهداشت رژیم اعتراف کرد: مسمومیت دانش‌آموزان قمی عمدی بود.

وی گفت: مسمومیت دانش‌آموزان مدارس قمی ناشی از ترکیبات شیمیایی در دسترس بود پس از مسمومیت چندین باره دانش‌آموزان در مدارس قم، مشخص شد افرادی دوست داشتند که تمامی مدارس، به‌خصوص مدارس دخترانه تعطیل شوند.

فاطمه مقصودی، عضو مجلس ارتجاع از بروجرد گفت، این مسمومیتها در قم و بروجرد، صد‌درصد عمدی است: علاوه بر مدرسه احمدیه و ۱۵ خرداد، مدرسه توحید نیز درگیر این موضوع شده است (آفتاب نیوز حکومتی ۸اسفند)

علیرضا منادی عضو مجلس ارتجاع نیز اعلام کرد: عمدی بودن مسمومیت دانش‌آموزان دختر در قم تأیید شده که خبر خوبی نیست. (سایت حکومتی انتخاب ۷اسفند)

آخوند محمدتقی فاضل میبدی از حوزه جهل و جنایت قم گفت: «عمدی بودن این ماجرا واقعیت دارد. گفته می‌شود گروهی موسوم به هزاره‌گرا مسئول این مسمومیت‌های سریالی در مدارس هستند. این گروه و تفکر معتقد است که دختران نباید درس بخوانند یا نهایتاً باید تا سوم دبستان درس بخوانند. این جریان یک جریان مذهبی و ضد مدرنیته است».

وی افزود: «یک جامعه‌شناس که نمی‌توانم نامش را بگویم گفت: من در شگفتم که چرا دولت و نهادهای امنیتی این جریان را دنبال و موضوع برای مردم شفاف نمی‌کند

آخوند میبدی به فاصله کوتاهی از این اعتراف ناگزیر شد آن را رفع و رجوع کند و بگوید حرفهایش درست نقل نشده است. (خبرآنلاین حکومتی ۷ اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12744ebc-4481-47b7-9c4b-948442a26937"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات