728 x 90

یک انتصاب فامیلی دیگر در دولت آخوند رئیسی

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

رسانه حکومتی مهر روز ۲۱دی از یک انتصاب فامیلی دیگر در دولت رئیسی جلاد خبر داد. بنا بر گزارش این رسانه حکومتی با حکم وزیر علوم؛ محمدهادی زاهدی، فرزند محمدمهدی زاهدی وزیر پیشین علوم و نماینده فعلی مجلس رژیم، به‌عنوان مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم رژیم منصوب شده است.

این درحالیست که آخوند رئیسی قبلاً در مقابل حملاتی که به دولت او به‌خاطر خویشاوند‌سالاری و فامیل‌بازی شده بود، ‌گفته بود دولتش «به دور از فامیل‌بازی» است.

در پی بالا گرفتن فضاحت انتصاب علی عسگری رئیسی صدا و سیمای حکومتی به‌عنوان مدیر عامل بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی، روزنامه حکومتی اعتماد به‌تاریخ ۲۲دی در گزارشی با حمله به آخوند رئیسی نوشت:

«مجموعه انتصابات این دولت در اغلب بخش‌ها، چه اغلب وزرا و چه معاونان و مدیران وزارتخانه‌ها فقط یک پیام را به نسل جوان مخابره می‌کند و آن این‌که، برای برعهده گرفتن مسئولیت‌ها، نیازی به تخصص نیست. هر چقدر تحصیل کنید و تجربه بیندوزید، فایده ندارد. فقط باید از رانت قدرت برخوردار باشید تا بتوانید پیشرفت کنید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7de416bc-44ff-44af-83ef-7ab454e99d4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات