728 x 90

یونایتد پرس - شکاف‌هایی در به‌اصطلاح "محور مقاومت" بر سر جنگ غزه - استراون استیونسون

استراون استیونسون
استراون استیونسون

استراون استیونسون در مطلبی درباره تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم آخوندی در سایت یونایتدپرس بین‌المللی ۲۹آبان نوشت: "محور مقاومت" رژیم ایران در برابر اسراییل شروع به ترک خوردن می‌کند.

آقای استیونسون می‌نویسد: محور مقاومت، اتحادی است که نیروهای نیابتی و سازمانهای تروریستی حماس و جهاد اسلامی در غزه، حزب‌الله لبنان، شورشیان حوثی در یمن و شبه‌نظامیان شیعه در عراق را با کشورهایی مانند رژیم ایران و سوریه ترکیب می‌کند.

محرک اصلی این محور رژیم ایران است. تمرکز اصلی آنها نابودی اسراییل و حذف نفوذ نظامی آمریکا و غرب از خاورمیانه است. اما جنگ حماس و اسراییل در غزه ممکن است یک اشتباه بزرگ استراتژیک برای ملاهای ایران باشد.

رژیم ایران حامی بلندمدت حماس بوده است و از طریق نیروی قدس، شاخه فراسرزمینی سپاه پاسداران، گشتاپوی رژیم تئوکراتیک، تسلیحات، پرسنل و آموزش می‌دهد. اگر چه هیچ مدرک مستقیمی وجود ندارد که نشان دهد تهران از قبل از حمله تروریستی حماس به اسراییل در ۷ اکتبر اطلاع داشته است، دست‌کم در این حمله دست داشته است... .
همان‌طور که اکثریت قریب به اتفاق جمعیت ۷۵میلیونی ایران می‌دانند، تنها راه رسیدن به صلح در منطقه، سرنگونی رژیم آخوندها با مقاومت مشروع آن، اپوزیسیون دموکراتیک اصلی مجاهدین خلق است که چشم‌اندازی روشن برای آینده دموکراتیک آزادی، عدالت، حقوق‌بشر، حقوق زنان، پایان دادن به مجازات اعدام و پایان دادن به تهدید هسته‌یی دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d34f718e-94d5-4f4a-a89d-26534e47b165"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات