728 x 90

ئی‌یو ریپورتر: با حمایت قوی بین‌المللی، ایرانیان در تبعید به آزادی کشورشان چشم دوخته‌اند

تظاهرات ایران آزاد - ۲۰۲۳ - عکس از یورو ریپورتر
تظاهرات ایران آزاد - ۲۰۲۳ - عکس از یورو ریپورتر

سایت ئی‌یو ریپورتر روز ۱۲تیرماه در گزارشی از اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۳ - پیش به سوی جمهوری دموکراتیک نوشت: با حمایت قوی بین‌المللی، ایرانیان در تبعید به آزادی کشورشان چشم دوخته‌اند
مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده (مقاومت ایران) در کنفرانس جهانی که شورای ملی مقاومت ایران در پاریس برگزار کرد اعلام کرد که تهران در لبه پرتگاه سرنگونی قرار دارد. بر اساس نوشته تحلیلگر سیاسی نیک پاول خانم مریم رجوی در سخنرانی که برای تظاهرات بزرگی در مرکز پاریس ایراد می‌شد از سرنگونی نزدیک فاشیسم دینی در کشورش سخن گفت.

ایرانیان در تبعید برای گرامیداشت مقاومت شجاعانه داخل کشورشان که علی‌العموم توسط جوانان رهبری می‌شود، در پاریس گردهم آمدند. هم‌چنین شورای ملی مقاومت ایران در نظر داشت آمادگی خود را برای بردن آزادی و دموکراسی به کشوری که بیش از چهل سال از حکومت آخوندها و قبل از آن نیز از دیکتاتوری بی‌رحم شاه رنج برده است نشان دهد.

مریم رجوی به تجمع بزرگ تظاهرات کننده گفت که باید دولتهای خارجی دست از مماشات با آخوندها و حمایت از آنها بردارند. مردم ایران خودشان کشورشان را آزاد خواهند کرد... . .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33f163b7-9ba6-4bfd-b10d-5d7b80fa34a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات