728 x 90

گسترش و ابتلای اهالی یک روستا به کرونا در دزفول

وضعیت بحرانی کرونا در ایران
وضعیت بحرانی کرونا در ایران

علی قمیشی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در گفتگویی با خبرگزاری حکومتی مهر خبر از ابتلای اهالی یک روستا به نام دورک در منطقه کوهستانی احمدفداله در دزفول به بیماری کرونا داد.
وی روز سه‌شنبه ۱۷شهریور با بیان این موضوع گفت: «پس از معاینه و انجام تست از ساکنان این روستا که شامل ۱۰۰نفر هستند، تست کرونای ۶۰نفر از آنها مثبت گزارش‌شده است».


شیوع گسترده کرونا در ایران تحت حاکمیت آخوندی در حالی است که دزفول در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و روستای مذکور از روستاهای بخش شهیون بوده که تا مرکز این بخش حدود ۱۵۰ کیلومتر و تا شهر دزفول بیش از ۱۸۰ کیلومتر فاصله دارد.
پیش‌تر قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار مزدور رژیم در خوزستان گفته بود، وضعیت کرونا در این استان بیداد می‌کند و خوزستان از لحاظ تعداد بیماران بستری و فوتی، شرایط خوبی ندارد.
فرهاد ابول‌نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز هم اخیراً از افزایش «تصاعدی» شمار مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در خوزستان خبر داده بود.(روزنامه حکومتی عصر ایران ۱۷شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bff9b3e-2ba2-452d-88ce-53ece0cb5eb1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات