728 x 90

گسترش شقه و شکاف میان مجلس ارتجاع و دولت رئیسی جلاد

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

کانال تلگرامی حکومتی چند ثانیه با اشاره به اوج‌گیری جدال دستجات درونی باند خامنه‌ای نوشت: اکنون فصل تعارفات گذشته و کمیته ۵نفره ضدتوافق، در مجلس، متشکل از اعضای جبهه پایداری در داخل بهارستان، و سعید جلیلی و ایدئولوگ‌های ضدبرجامش در خارج از مجلس، منتقدان جدی دولت رئیسی بر سر مسأله مذاکرات احیاء برجام شده‌اند.

شاید مذاکرات برجام در نهایت دستاوردی برای دولت رئیسی نداشته باشد، اما بدون شک برنده «دوگانه رئیسی ـ جلیلی» هم جلیلی و دوستانش در جبهه پایداری نخواهند بود.( کانال تلگرامی چند ثانیه ۱۵فروردین)

 

در ادامه تشدید جدال دستجات درونی باند خامنه‌ای، محمد وحیدی عضو مجلس ارتجاع گفت: وزرای «اقتصاد» و «صنعت، معدن و تجارت» در آستانه استیضاح قرار دارند.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری حکومتی ایسنا گفت: نمایندگان باید به صحبت (خامنه‌ای) توجه کنند که فرمودند مجلس باید به جای مزاحمت برای دولت، سعی در افزایش قدرت نظارتی خود داشته باشد و از همین جهت باید از اهرم‌های نظارتی خودمان که یکی از آن‌ها استیضاح است استفاده کنیم و به سمت مدل مداخله‌ای در کار دولت نرویم. (سایت حکومتی دنیای اقتصاد ۱۶فروردین)

 

در یک کشمکش باندی دیگر در جلسه روز گذشته مجلس ارتجاع، بیش از ۶۰عضو مجلس ارتجاع که اساساً از باند غالب رژیم هستند، به وزیر ارتباطات رئیسی جلاد درباره سرعت پایین اینترنت تذکر کتبی دادند. (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۵ فروردین )

 

 عضو مجلس ارتجاع گفت تصمیمات نسنجیده دولت در حال مشکل‌سازی است. 

جبار کوچکی‌نژاد ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارتجاع گفت: دولت در تصمیم‌گیری و اعلام سیاست‌های اجرایی خود دچار تعلل است که این تعلل و تصمیمات نسنجیده دولت دارد مشکل‌ساز می‌شود.
انتظار ایجاد تغییرات در کابینه وجود دارد، اگر دولت تعلل کند، مجلس به ناچار ورود خواهد کرد.
ورود مجلس ارتجاع  فعلا روی سه وزیر اقتصاد، کار و صمت است ولی احتمال دارد که این دامنه به وزرای دیگر مانند وزیر علوم گسترش پیدا کند و وزرای دیگر هم از سوی مجلس مورد استیضاح قرار گیرند. (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۶فروردین )


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc0cb9a0-722e-42cf-bbde-bdef6be1db85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات