728 x 90

گزارش ساندی تایمز انگلستان درباره تروریسم صادراتی رژیم با استناد به اسناد روشنگر سازمان مجاهدین خلق ایران

تصویری از رئیسی جلاد و سرکردگان سپاه و ارتش رژیم منتشر شده توسط هفته نامه ساندی تایمز لندن
تصویری از رئیسی جلاد و سرکردگان سپاه و ارتش رژیم منتشر شده توسط هفته نامه ساندی تایمز لندن

گزارش هفته‌نامهٔ ساندی تایمز انگلستان

درباره تروریسم صادراتی رژیم و چنگ‌اندازی سپاه پاسداران بر اقتصاد ایران

با استناد به اسناد روشنگر سازمان مجاهدین خلق ایران

 

پرونده‌های محرمانه نشان می‌دهد آدمکشان رژیم ایران اقتصاد کشور را تصرف کرده‌اند

سپاه پاسداران مخالفان را در سراسر جهان از جمله در انگلستان هدف قرار می‌دهد

 

سپاه نقش برجسته‌یی در سرکوب خونین تظاهراتی داشته که در ماههای اخیر تمامیت رژیم را به‌لرزه انداخته است

نیروی قدس آن‌که مسئول عملیات نظامی مخفی و خارج کشوری سپاه است

 

حسین عابدینی با دو گلوله در یک کمین در استانبول مورد هدف قرار گرفت و به‌سختی از مرگ جست

او به یاد می‌آورد: «آنها به‌کبد و سینه‌ام شلیک کردند»

 

هفته‌نامهٔ ساندی تایمز چاپ انگلستان با استناد به‌اسناد افشا شده توسط مقاومت ایران، گزارشی دربارهٔ چنگ‌اندازی سپاه خامنه‌ای بر اقتصاد ایران و هم‌چنین توطئه‌های تروریستی سپاه پاسداران در خارج منتشر کرد.

در این گزارش از جمله، آمده است: «اسناد سری که توسط ساندی تایمز مشاهده شده نشان می‌دهد که سپاه پاسداران عملاً مدیریت اقتصاد ایران را به عهده گرفته است.

این اسناد که توسط مقاومت ایران به‌دست آمده، نگاه اجمالی جالبی به‌عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی دارد، نهادی که پس از ترور سلیمانی تشکیل شد تا کنترل بیشتری را به‌نظامیان بر امور اقتصادی بدهد.

این نهاد توسط محمد باقری، یک فرمانده سپاه هدایت می‌شود که به‌واسطه تأمین پهپادهای نظامی روسیه تحت تحریم‌های انگلستان قرار دارد.

این اسناد با علامت «محرمانه» شامل یادداشتهایی از باقری و دیگر فرماندهان سپاه و ارتش است که در مورد راههای افزایش تولید نفت و هم‌چنین سرمایه‌گذاری مشترک با کشورهای دوست نظام بحث می‌کنند.

در نامه (یی) خطاب به خامنه‌ای، در ۲۴ اکتبر۲۰۲۰، ساخت پالایشگاههای نفت و پتروشیمی‌های بیشتر برای کمک به «مقابله با تحریم‌ها» توصیه شده است.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که روزانه یک میلیون بشکه نفت از مجموع تولید روزانه ۱.۴۶میلیون بشکه‌یی برای «سرمایه‌گذاران» از جمله «شرکت‌های وابسته به‌نیروهای مسلح» و نهادی موسوم به «ستاد»، صندوق شخصی (ولی‌فقیه) منظور شده که تخمین زده می‌شود ۱۰۰میلیارد دلار دارایی دارد.

 

این اسناد توسط سازمان مجاهدین خلق ایران به‌دست آمده است،

به‌گفتهٔ شاهین قبادی شواهد دال بر نقش فزایندهٔ مدیریت اقتصادی سپاه پاسداران نگرانی‌ها را در مورد جاه‌طلبیهای (حکومت) تهران تشدید می‌کند؛ (او گفت:) «هر تجارت با آخوندها، صرفاً سپاه پاسداران، سرکوب و ترور داخلی، جنگ منطقه‌یی و برنامه دستیابی به‌سلاحهای اتمی و موشکهای بالستیک را تغذیه می‌کند».

ساندی‌تایمز در ادامهٔ گزارش خود، اضافه می‌کند: «سپاه نقش برجسته‌یی در سرکوب خونین تظاهراتی داشته است که در ماههای اخیر تمامیت رژیم را به‌لرزه انداخته است. نیروی قدس آن‌که مسئول عملیات نظامی مخفی و خارج کشوری سپاه است، تلاش‌ها را برای ربودن و کشتن مبارزان مخالف و روزنامه‌نگاران، از جمله در انگلستان، افزایش داده است.

این موضوع بحث طولانی مدتی را در انگلستان و اتحادیه اروپا دامن زده که سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی مانند آمریکا در سال۲۰۱۸ لیست‌گذاری کنند. . مخالفان حکومت مذهبی حاکم بر ایران بر این باورند که لیست‌گذاری آن به‌عنوان یک سازمان تروریستی باید مدتها قبل رخ می‌داد.

حسین عابدینی، (تأکید) کرد: «دولت (انگلستان) نمی‌خواهد پل‌های خود را با آخوندها خراب کند، با این‌که واضح است که سپاه پاسداران یک ارتش ترور و سرکوب است».

چند تن از دوستان (حسین عابدینی) در پایتخت‌های مختلف اروپا ترور شده‌اند و او قبل از این‌که در اوایل دهه۱۹۹۰ به لندن برود، با دو گلوله در یک کمین در استانبول مورد هدف قرار گرفت و به‌سختی از مرگ جست.

او به یاد می‌آورد: «آنها به‌کبد و سینه‌ام شلیک کردند و مرد مسلح در حالی‌که تقریباً بیهوش دراز کشیده بودم به‌من نزدیک شد تا گلولهٔ سوم را شلیک کند تا کار من را تمام کند. به‌طور معجزه‌آسایی، اسلحه گیر کرد و شلیک صورت نگرفت و او فرار کرد».

(هفته‌نامه ساندی تایمز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5f7ba25-c592-4a83-8609-f14af3db18a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات