728 x 90

گزارش تلویزیون رئال تی.وی جمهوری آذربایجان از مونیخ

گزارش تلویزیون رئال تی وی جمهوری آذربایجان از مونیخ
گزارش تلویزیون رئال تی وی جمهوری آذربایجان از مونیخ

رئال تی وی جمهوری آذربایجان از مونیخ

در حالی که مذاکرات حول مسأله‌ٔ ایران در چهارچوب کنفرانس امنیتی مونیخ در جریان است، مسأله‌ٔ ایران ببینید همین‌جا در کوچه‌های مونیخ هم با فریاد آزادیخواهی انسانهای آزاده ادامه دارد.

اعمال تروریستی رژیم آخوندی، منزوی کردن خودش از جامعهٔ بین‌الملل و بی‌احترامی‌اش به حقوق‌بشر، بدون شک این‌جا در نارضایتی به حق ایرانیانی که زمانی از ایران مهاجرت کرده‌اند دیده می‌شود. در اصل این‌جا شعارهای مبارزه با آزادی فریاد زده می‌شود.

کسانی که در تصویر می‌بینید، تصویر محسن شکاری را که در ایران اعدام شده در دست دارند. او در ۸اکتبر اعدام شده است. ببینید این یکی از قربانیان رژیم آخوندها است.

اعدام کسی را که خواهان آزادی انسان‌ها بود ببینید سبب نارضایتی شده است. به‌عنوان یک فاکت، در ریشه‌ٔ این اعتراضات هم مسأله‌ٔ اعدام وجود دارد یعنی رژیم ایران به این اعدامها ادامه خواهد داد.

همان‌طور که می‌بینید در کوچه‌های مختلف مونیخ که ما یکی از آنها را نشان می‌دهیم، اعتراضات علیه رژیم آخوندها و اعمال تروریستی رژیم آخوندی بلند است.

ما بار دیگر از قلب اعتراضات در مونیخ برای شما گزارش می‌کنیم و تأکید می‌کنیم که اعتراضات در مناطق مختلف مونیخ در جریان است و این اعتراضات با هدف آزادی ایران در جریان هستند.

(تلویزیون رئال تی وی جمهوری آذربایجان ۳۰بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/204b7781-ecf5-4a87-b0ac-a8c4560fc6b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات