728 x 90

گزارش اختصاصی تلویزیون الحدث از فعالیتهای کانونهای شورشی

تلویزیون الحدث
تلویزیون الحدث

یک استراتژی جدید، که خطر آن برای رژیم ایران رو به فزونی گذاشته در افق ظاهر می‌شود

هزاران «کانون شورشی- واحدهای مقاومت ایران»

تلویزیون الحدث روز ۹بهمن۱۴۰۰ با اشاره به قطع برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی رژیم آخوندی با شعار درود بر رجوی مرگ بر خامنه‌ای در روز پنجشنبه گفت:

این کاری است که دو روز قبل اپوزیسیون ایران توانست انجام بدهد و برای اولین بار ایرانیها آنچه را که دوست دارند بشنوند از تلویزیون رژیم ایران شنیدند: «‌مرگ بر خامنه‌ای»

بله این صدایی است که این بار از طریق رسانه‌های خبری رژیم شنیده می‌شود. این نفوذ بیانگر چیزی نیست جز اوجگیری توان و قدرت اپوزیسیون ایران که هدفش شکستن ترس و وحشتی است که خامنه‌ای آنرا به‌وجود آورده است.

تلویزیون الحدث توانسته است شهادتهای منحصر به‌فردی را از برخی جوانان مقاومت ایران که در داخل ایران هستند، به‌دست بیاورد.

 

گزارشگر الحدث: این بیداری کانون‌های مخفی در ایران است. . مرحله جدید مقابله با «خامنه‌ای»

در زمانی که رژیم ایران شاهد اختلافات بیشتری در درون دستگاه خود می‌باشد، علاوه بر اوجگیری اعتراضات از دو سال پیش تاکنون، یک استراتژی جدید، که خطر و تهدید آن برای رژیم رو به فزونی گذاشته در افق ظاهر می‌شود ـ عضوگیری هزاران «کانون شورشی ِ واحدهای مقاومت ایران»، اما این بار از داخل ایران!

مأموریت این کانونها روشن است. . درهم شکستن فضایی که رژیم بر جامعه حاکم کرده و ترس و وحشتی که ایجاد نموده است ـ با جسارتی بی‌سابقه. . با بنرهای مرگ بر خامنه‌ای و سوزاندن مجسمه‌های قاسم، و پایگاههای سپاه پاسداران.

بر اساس آنچه منابع الحدث تأکید کردند کانون‌های شورشی در تمام شهرهای ایران به‌ویژه در تهران، کرج، کازرون، اهواز، اصفهان، شیراز و مشهد فعال هستند.

این منابع فاش کردند که یگانهای فوق «شبکه‌ای از هسته‌های کوچک» هستند، و این برای جلوگیری از تعقیب و گریز امنیتی و دستگیری از سوی دستگاههای رژیم است.

 

امروزه این شبکه سازمان‌یافته‌ترین و گسترش یافته‌ترین جریان در سطح اقشار مختلف جامعه ایران به‌ویژه در بین دانشجویان، کارگران، کشاورزان، رانندگان کامیون و حتی تجار بازار است.

در یک طرح و برنامه بی‌سابقه در سطح امنیت داخلی ایران، هزار واحد مقاومت از داخل ایران در فعالیت‌های گردهمایی سالانه اپوزیسیون ایران در آلبانی شرکت کردند و با پیام‌های ویدئویی، رژیم را به چالش کشیدند.

الحدث" توانسته است از طریق منابعش به تعدادی از جوانان مقاومت ایران از داخل تهران دسترسی پیدا کند.

 

یک خواهر: من سارا هستم که ۳۲ سال دارم و در شهر تهران زندگی می‌کنم. من یک معلم هستم و اقدام به پوشش فعالیت‌های عناصر مجاهدین خلق در ایران از طریق اینترنت می‌کنم. ما مجاهدین با این رژیم از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌جنگیم، شبکه‌های اجتماعی یکی از وسائل انقلاب علیه رژیم است و حتی اگر اینترنت را به روی مردم ببندند ولی این رژیم با اقدامات و فعالیت‌های اپوزیسیون ایران از بین خواهد رفت وضعیت در ایران بحرانی و مردم پس از انتخاب ابراهیم رئیسی خشمگین هستند.

 

یک برادر؛ من نماینده کانون‌های شورشی استان تهران، به‌عنوان عضوی از مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش در برابر مسئول اول سازمان مجاهدین خلق زهرا مریخی متعهد می‌شوم و سوگند یاد می‌کنم تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون، برای سرنگونی نظام پلید و ضدبشری آخوندی از پای ننشینم. هیهات منا الذله- حاضر حاضر حاضر

 

گزارشگر الحدث: ترس رژیم به‌خاطر از دست دادن کنترلش به‌سرعت در روزنامه‌های دولتی منعکس شد.

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری در سرمقاله خود با عنوان «جهت نادرست» به صراحت اعتراف کرد که خطر و دشمن اصلی نظام امروز، همان سازمان مجاهدین خلق ایران است.

این روزنامه در مقاله خود هشدار داد که این اقدامات سازمان مجاهدین خلق ایران در سطح داخلی و بین‌المللی است که امروزه رژیم را به نقطه به‌شدت ضعیف کنونی رسانده است.

در همین حال وب سایت حکومتی «رجانیوز» در مقاله‌یی با عنوان «مجاهدین خلق و برپا خاستن سلولهای مخفی» با اعتراف به‌عملیات روزانه‌ای که کانون‌های شورشی در تهران و شهرهای دیگر انجام می‌دهند، به فعالیت‌های کانون‌های قیام در ایران اشاره می‌کند. (الحدث ۹بهمن۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/874e7bb1-62a8-4b50-b948-375431188889"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات