728 x 90

گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن، افشای حملات رژیم ایران به تأسیسات نفتی عربستان

افشای حملات موشکی رژیم ایران به عربستان توسط  شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن ۸مهر۹۸
افشای حملات موشکی رژیم ایران به عربستان توسط شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن ۸مهر۹۸
  • حملات رژیم به تأسیسات نفتی عربستان از خاک ایران و با استفاده از موشکهای کروز ساخت رژیم با الگو برداری از موشکهای کره شمالی صورت گرفت
  • این حملات در جلسه شورای عالی امنیت حکومت آخوندی به ریاست آخوند روحانی و نمایندگان خامنه‌ای سرکردگان سپاه پاسداران و جواد ظریف تصمیم‌گیری شد
  • خامنه‌ای طرح کامل و نهایی را تصویب و اجرای آن را به پاسدار سرلشکر رشید و پاسدار سرتیپ حاجی‌زاده ابلاغ کرد

 

دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی در کلوپ ملی مطبوعات واشنگتن جزییات حملات رژیم آخوندی به تأسیسات نفتی عربستان را فاش ساخت.

 

سونا صمصامی نماینده شورای ملی مقاومت در آمریکا گفت:‌

بر اساس اطلاعات سازمان مجاهدین خلق ایران از درون رژیم تصمیم این حمله در جلسه شورای عالی امنیت رژیم آخوندی با حضور روحانی و ظریف گرفته شده است، شماری از فرماندهان ارشد سپاه نیز در این جلسه شرکت داشتند. خامنه‌ای پاسدار سرلشگر غلامعلی رشید و پاسدار امیر علی حاجی‌زاده را مأمور اجرای این طرح کرد. ستاد فرماندهی تاکتیکی عملیات به فرماندهی پاسدار سرتیپ محمد فلاحی از یک هفته قبل در پایگاه امیدیه در خوزستان مستقر شد. عده‌یی از افسران پاسداران، متخصص موشکی و پهپادی از پایگاه ماهشهر نیز به امیدیه منتقل شدند. موشکهای کروزی که آخوندها با الگوی موشکهای کره‌ای ساخته‌اند در این حمله به کار گرفته شده است. این موشکها در مجتمع صنایع نظامی رژیم در پارچین تهران ساخته می‌شود.

 

علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا گفت:‌

طرح کلی عملیات علیه پالایشگاههای عربستان در روز چهارشنبه ۳۱ژوئیه ۲۰۱۹، در جلسه شورایعالی امنیت ملی رژیم به ریاست حسن روحانی تصمیم‌گیری شد. جواد ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی عضو ثابت شورایعالی امنیت ملی رژیم است و در جلسات آن شرکت می‌کند. بنا بر اطلاعات مشخص برخی از فرماندهان سپاه پاسداران که در این جلسه مشخص شرکت داشتند عبارت بودند از: پاسدار سرلشگر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی ضد خاتم الآنبیاء (بالاترین قرارگاه عملیاتی نظامی رژیم آخوندی، مسئول طراحی و هماهنگی عملیاتی نیروهای مسلح رژیم شامل سپاه و ارتش) پاسدار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، پاسدار- سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس، پاسدار سرتیپ امیر علی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران. رشید و حاجی‌زاده در این نشست شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: بعد از موافقت اولیه خامنه‌ای با این عملیات، طراحی جزیی آن شروع شد و نهایتاً بار دیگر طرح به‌منظور تأیید نهایی برای خامنه‌ای ارسال شد. خامنه‌ای اجرای آنرا به پاسدار سرلشکر رشید و پاسدار سرتیپ حاجی‌زاده ابلاغ کرد.پاسدار سرتیپ فلاحی معاونت عملیات نیروی هوا فضای سپاه طرح را عملیاتی نمود. این معاونت در ستاد فرماندهی هوا-فضای سپاه واقع در پادگان دستواره (در منطقه چیتگر- شمالغرب تهران) قرار دارد. طرح عملیاتی و اجرایی نهایی، در ستاد مرکزی ضدخاتم الآنبیا، توسط پاسدار سرلشکر غلامعلی رشید چک و مورد تأیید قرار گرفت.

 

در کنفرانس مطبوعاتی واشنگتن جزییات موشکهای مورد استفاده در حمله فاش و اعلام شد:

بنا بر اطلاعات مشخص موشکهای کروزی که حکومت آخوندی از روی موشکهای کره شمالی ساخته در حمله به پالایشگاههای عربستان استفاده شده در مجموعه گروه صنایع کروز در طرح ۴پارچین ساخته شده است.

رژیم برای آموزش ساخت موشکهای کروز، عده‌یی از کارشناسان موشکی خود را در سالهای گذشته به کره شمالی اعزام کرده بود. از جمله در سال ۱۳۸۸یک گروه ۲۰نفره از این متخصصان به کره شمالی اعزام شدند. رئیس این گروه حسین پورفرزانه متخصص ساخت موتور توربوجت حسین پورفرزانه بوده که در حال حاضر مدیر «صنایع علمی فناوری» در ریاست‌جمهوری آخوند روحانی در زمینه ساخت موتور توربوجت می‌باشد.

 

در کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن تأکید شد:

رژیم آخوندها در تجاوزگریهایش روی بی‌عملی جامعه جهانی حساب می‌کند. تا این رژیم هست دست از این تجاوزکاریها بر نمی‌دارد راه‌حل قطعی برای خلاصی از فاشیسم دینی که منشاء همه بحرانها در خاورمیانه است، تغییر این رژیم نامشروع به دست مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته است. ما به‌طور مشخص بر اقدامات زیر تأکید می‌کنیم

  • قطعنامه‌های پیشین شورای امنیت ملل ‌متحد درباره پروژه تسلیحات اتمی رژیم آخوندی و ممنوعیت غنی‌سازی باید دوباره به کار بیفتد.
  • رژیم آخوندی و پاسداران و شبه‌نظامیان مزدور آنها باید از عراق و سوریه و یمن و لبنان و افغانستان اخراج شوند.
  • باید وزارت اطلاعات آخوندها و دیگر ارگانهای سرکوب و جاسوسی و تروریسم باید در لیست تروریستی قرار گیرند و همه مزدوران و حقوق بگیران رسمی و غیررسمی رژیم اخراج شوند.
  • جامعه بین‌المللی باید حق مقاومت مردم ایران برای سرنگونی سرنگونی فاشیسم دینی و دستیابی به آزادی را به‌رسمیت بشناسد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2dd29bbc-e67e-4e73-ad98-4e722e8fa2a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات