728 x 90

گزارش رسانه‌های سوئد از اعتراضات شدید ایرانیان علیه سفر ظریف + فیلم

گزارش رسانه‌های سوئد از اعتراضات شدید ایرانیان علیه سفر ظریف
گزارش رسانه‌های سوئد از اعتراضات شدید ایرانیان علیه سفر ظریف

تلویزیون کانال ۱سوئد در گزارشی از اعتراضات ایرانیان آزاده علیه حضور جواد ظریف وزیر خارجه فاشیسم مذهبی در استکهلم گفت همزمان با این ملاقات درست در مقابل ساختمان وزارت‌خارجه، تظاهر کنندگان مخالف شعار می‌دادند: با قاتلان مذاکره نکنید!

وزیر خارجه رژیم ایران با اعتراضات علیه حضور و دیدارش از استکهلم روبه‌رو شد.

ملاقات وزیر خارجه سوئد با جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران از جوانب مختلف مورد انتقاد قرار گرفته است جواد ظریف در پایان این ملاقات، به کنفرانس مطبوعاتی و به دیدار خبرنگاران نیامد.

رژیم ایران برای خارج شدن از بحران اقتصادی که این رژیم را فلج کرده، به اروپا و سوئد چشم دوخته است.

از سوی دیگر، درست در مقابل ساختمان وزارت‌خارجه، تظاهر کنندگان مخالف شعار می‌دهند که با قاتلان مذاکره نکنید!

تظاهر کننده گفت: ما،هرگز چنین روزی را فراموش نمی‌کنیم.

تلویزیون کانال ۲ سوئد: ۲۰ اوت ۲۰۱۹:

ملاقات وزیر خارجه سوئد با جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران که در استکهلم برگزار شد از جوانب مختلف مورد انتقاد قرار گرفت. هدف رژیم ایران از این ملاقات، نجات قرار داد هسته‌یی است.

تلویزیون کانال ۲ سوئد سپس با اشاره به راهزنی دریایی و باجگیری رژیم با تعرض به نفتکشها در خلیج‌فارس می‌گوید:

ما همچنین، اعتراضات ایرانیان خارج از کشور را شنیدیم که معتقدند وزیر خارجه سوئد نباید ظریف را ملاقات می‌کرد تلویزیون کانال ۲سوئد می‌افزاید: در ملاقات با ظریف، نسبت به نقض حقوق‌بشر توسط رژیم، ابراز نگرانی شده است.

 

اس و ت نی هیتر-۲۰اوت ۲۰۱۹:

سفر وزیر خارجه رژیم ایران، که برای حفظ توافقنامه هسته‌یی به سوئد سفر کرده است، با اعتراضات شدید ایرانیان تبعیدی، روبه‌رو شد.

هنگامی که ایرانیان معترض به وزیر خارجه رژیم ایران، به سمت وزارت امور خارجه حرکت کردند، توسط پلیسهای اسب سوار و مجهز به باتون مورد ضرب ‌و شتم قرار گرفتند. معترضان پرچمهای شیرو خورشید نشان ایران و پلاکارد‌هایی را با خود حمل می‌کردند که بر روی آن نوشته شده بود: "ظریف مثل گوبلز" (وزیرهیتلر) است.

ظریف به‌عنوان نماینده حکومتی به سوئد آمده که به‌خاطر نقض حقوق‌بشر و آزادیهای مردم ایران، تبعیض علیه زنان و اعمال شکنجه و مجازات اعدام به‌شدت مورد انتقاد است.

ظریف در معرض تحریم‌های آمریکا است، به همین خاطر مشخص نیست که آیا او می‌تواند در ماه سپتامبر به نیویورک سفر کند و در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند یا خیر؟

 

اکسپرسن سوئد ۲۰اوت ۲۰۱۹:

همزمان با دیدار ظریف با وزیر خارجه سوئد در ساختمان وزارت امور خارجه،(ایرانیان)در مرکز استکهلم علیه حضور ظریف تظاهرات کردند.

از ساعت ۹صبح بامداد سه‌شنبه، پلیس خیابانهای اطراف وزارت‌خارجه را مسدود کرد تا معترضان را از میدان گوستاو آدولف پس براند ولی معترضان در ساعت ۹.۳۰صبح دست به تظاهرات زدند و در حالیکه هدف برخورد پلیس که با باتون به آنها حمله می‌کرد، به سفر ظریف اعتراض می‌کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52ccf3ed-f794-4659-9b8c-b773888baaf1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات