728 x 90

گردهمایی جهانی ایران آزاد - ارتباط زنده ۵۰هزار نقطه از ۱۰۵کشور جهان با اشرف۳ - ۱۹تیر - خلاصه گزارش

گردهمایی جهانی ایران آزاد با سخنرانی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی
گردهمایی جهانی ایران آزاد با سخنرانی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی

روز شنبه ۱۹تیر ۱۴۰۰، اجلاس جهانی سه روزه ایران آزاد ۲۰۲۱، با شرکت ایرانیان و حامیان مقاومت از بیش از ۵۰هزار نقطه در ۱۰۵کشور جهان و با حضور هزاران تن از اعضای مجاهدین خلق ایران در اشرف۳ در آلبانی آغاز شد. شرکت‌کنندگان از سیدنی تا هاوایی با ۲۰ساعت اختلاف به‌صورت آنلاین گردهم آمدند.

همزمان با شروع اجلاس ایران آزاد، هزاران ایرانی در میدان براندنبورگ برلین دست به تظاهرات زدند و تجمع‌های ایرانیان در ۱۶ پایتخت و شهر بزرگ از جمله در پاریس، واشنگتن، لندن، آمستردام، استکهلم، اسلو، وین، رم و ژنو به‌طور همزمان و در ارتباط زنده با اجلاس ایران آزاد جریان داشت و شرکت‌کنندگان به‌صورت آنلاین و از طریق لد اسکرینهای بزرگ در اجلاس جهانی ایران آزاد شرکت نمودند.

در ابتدای این اجلاس، پیام‌های تصویری از بیش از ۱۰۰۰ عضو کانون‌های‌شورشی مجاهدین از قلب میهن در زنجیر و از میان فضای اختناق و سرکوب آخوندی بر روی لد اسکرین به نمایش گذاشته شد، که طی آنها جوانان شورشی بر آمادگی خود برای سرنگونی دیکتاتوری مذهبی تأکید کردند. ارتباط زنده و سخنرانی تعدادی از اعضای کانون‌های‌شورشی شرکت‌کنندگان در اجلاس را به‌شدت تحت تاثیر قرار داد.

در این اجلاس، دهها تن از سناتورها و نمایندگان برجسته کنگره آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه و چند تن از وزرای سابق اروپایی از جمله وزرای خارجه سابق فرانسه، ایتالیا، لهستان، وزرای دفاع سابق انگستان و فرانسه، و رهبر بزرگترین حزب مردم اروپا سخنرانی کردند.
مریم رجوی در سخنرانی خود در این اجلاس خواست مردم و مقاومت ایران را در سه کلمه، آزادی، دمکراسی و برابری، خلاصه کرد و از جامعه جهانی خواست که مبارزه مردم ایران برای سرنگونی رژیم و برای تحقق همین سه کلمه را به‌رسمیت بشناسند.

 

سخنرانی خانم مریم رجوی در اولین اجلاس جهانی ایران آزاد

-مریم رجوی

هموطنان عزیز،
دلیران کانون‌های‌شورشی،
دوستان عزیز!
به‌گردهمآیی سالانه مقاومت و به شما هموطنان و یاران مقاومت در سراسر ایران و جهان، گرم‌ترین درودها را تقدیم می‌کنم.
این گردهمآیی صدای مردم ایران، پشتیبانان آزادی، شورشگران، و قیام‌آفرینان است که می‌گویند رژیم آخوندی در بن‌بست سرنگونی است. مردم و مقاومت به سوی پیروزی پیش می‌روند و ایران آزاد می‌شود.

ما در آستانه سالگرد قیام مردم ایران در ۳۰تیر ۱۳۳۱ هستیم. قیامی رو در روی رژیم شاه و دیکتاتوری سلطنتی برای برگرداندن مصدق بزرگ به قدرت. در همین روز بود که در سال۱۳۶۰ مسعود رجوی در تهران تأسیس شورای ملی مقاومت ایران را رو در روی رژیم خمینی و دیکتاتوری دینی اعلام کرد.

هموطنان!
ما در نقطه‌یی از تاریخ ایستاده‌ایم که بزنگاه شدنها و تغییرات بزرگ است. جامعه ما در محاصره استبداد دینی و کرونا و گرسنگی است؛ اما در درون خود آتشفشان قیام‌ها را حمل می‌کند.
مقاومت ایران از قبل مسیر انقباض شتابان و سلاخی و حذف درونی رژیم آخوندها را در مرحله پایانی پیش‌بینی و اعلام کرده بود و این حقیقت در انتخابات رژیم برملا و ثابت شد. این، بالاترین شکست و رسوایی در تاریخچه شعبده‌های انتخاباتی رژیم آخوندی است. آن‌قدر که آخوند علم‌الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد به صراحت گفت کسانی که رأی نمی‌دهند یا رأی باطله می‌دهند، در واقع رأی به مجاهدین می‌دهند.....

مایک پمپئو- وزیر خارجه آمریکا تا ژانویه ۲۰۲۱

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا

 

این باعث خوشبختی و افتخار من است که در کنار شما هستم.
بنیانگذاری رژیم استبداد دینی در قلب بحران قرار دارد. این همان جنگ واقعی است که از همان سال۱۹۷۹ آغاز شد.
این شکاف بین مردم و اپوزیسیون آزادیخواه از یک‌طرف و تمامیت رژیم در طرف دیگر است.
این رژیم توسط خامنه‌ای و رئیسی و سپاه اداره می‌شود. این رژیم در ذات خودش بی‌رحم و مستبد است.
سران این رژیم می‌توانند هواپیمای مسافربری را بکشند و انکار کنند.
ظریف لباس غربی می‌پوشد و لبخند می زند اما او هم تروریست است و آدم می‌کشد.
این رژیم می‌خواهد از سپاه و بسیج استفاده کند. هیچ مدره‌یی در نظام وجود ندارد همه‌شان افراطی هستند.
این رژیمی است که قدرت کشتن مردم و ترور در تمام دنیا را دارد. این تحریم‌ها واقعی و لازم بود اما ۲سال کافی نیست.
الان آنها پولی ندارند برای تبادلات ارز خارجی. در همه جا تأسیساتشان در حال انفجار است. قهرمان‌شان منفجر شد.
نیروهای مقاومت در ایران، میهن‌پرستان شرافتمند در ایران، قدرتمندتر از هر زمان هستند و سیاست ما حمایت از مقاومت مردم ایران است. تمام تلاشمان را کردیم تا از کسانی حمایت کنیم که می‌خواهند از زیر یوغ این رژیم خارج شوند.
از سال۵۷ هر انتخاباتی در ایران فقط در حمایت یک نظام مستبد بوده است.
این دیکتاتوری در شکننده‌ترین وضعیت قرار دارد.
تعداد اندکی به رئیسی رأی دادند این یک تحریم بود. میزان مشارکت به کمترین حد در مدت گذشته رسید. این نمایش در معرض دید همه جهانیان قرار گرفت.
این تحریم تحت تاثیر قیامهای مردم بود. قیام‌هایی که شعارشان این بود:
اصلاح طلب اصول‌گرا دیگه تمومه ماجرا
برنامه‌ای که ما اجرا کردیم برای افشای بی‌کفایتی اقتصادی این رژیم و غارتگری آنان بود که ۸۰درصد مردم را به زیر خط فقر کشاند.
یکی از شعارهای مردم این بود: دشمن ما همین‌جاست دروغ میگن آمریکاست.
حالا چه در پیش است؟

 

یانس یانشا- نخست‌وزیر کنونی اسلوونی

بگذارید قبل از هر چیز تأکید کنم که پیام امروز من به شما شرکت‌کنندگان گرامی پیامی است که از طریق شما به مردم ایران می‌رسد
سلام های ویژه من به سخنرانی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران خانم مریم رجوی.
بارها گفتم مردم ایران خواهان آزادی و حقوق‌بشر هستند و اتحادیه اروپا باید به‌خاطر نقض حقوق‌بشر رژیم ایران را مورد حسابرسی قرار دهد.
می‌خواهم با خانواده‌های هزار زندانی سیاسی صحبت کنم. خانواده‌هایی که حمایت مرا از درخواستشان برای عدالت و حسابرسی از طریق تشکیل کمیسیون تحقیق سازمان ملل با خود دارند.
رئیس‌جمهور جدید رژیم ابراهیم‌ رئیسی است که سازمان عفو بین‌الملل او را متهم به جنایت علیه بشریت به‌خاطر وحشی‌گری و کشتار کرده است.

یانس یانشا نخست‌وزیر کنونی اسلوونی

 

استفن هارپر نخست‌وزیر کانادا (۲۰۱۵)

خوشوقتم از کانادا در یکی از بزرگترین گردهمایی جهانی صحبت کنم.
این جلسه شاخص و نشان‌دهنده عمق مقاومت مردم ایران علیه فاشیسم آخوندی است. و تعهد و تصمیم آنها برای تغییر.
آخوندها حرف‌های زیادی می‌گویند ولی شاید دروغهایی که دیگران در رابطه با آخوندها می‌گویند نگران کننده‌تر است.
حرف آنها این است که این رژیم باندی به نام مدره‌ها دارد و اگر ما با آنها نرم برخورد کنیم می‌توانیم مدره‌ها را تقویت کنیم و این مدره‌ها ارتقا پیدا کنند و مسیر رژیم را تغییر بدهند.
البته این فلسفه معامله هسته‌یی و برجام بود که شکل گرفت.
نه تنها برجام ملاها را نزدیکتر به سلاح هسته‌یی کرد و به آنها اجازه داد اورانیوم غنی شده بیشتری را به دست بیاورند و روی موشکهای بالستیک کار کنند و تأسیسات هسته‌یی خودشان را پنهان‌کاری کنند بلکه میلیاردها دلار که در برجام به رژیم رسید به آن اجازه داد اهداف تروریستی خود را در خاورمیانه ادامه بدهد.

استفان هارپر نخست‌وزیر سابق کانادا

 

جان برکو - رئیس پارلمان انگلستان (۲۰۱۹)

این یک افتخار است برای من که به این گردهمایی پیوستم.
من اینجا هستم که حمایت و همبستگی خودم را برای مردم ایران اعلام کنم در نبرد مستمر آنها برای آزادی و حقوق بشر.
باید توجه دقیق بکنیم به نکات خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی. برای من روشن است که مردم ایران ادامه گفتند مرگ بر دیکتاتور چه شاه و چه آخوند.
صراحتا با هر چه دارم حمایت می‌کنم از طرح ده ماده‌ای خانم مریم رجوی برای نجات ایران.
می‌خواهم اشاره بکنم به قتل‌عام سال۶۷. لازم است یک تحقیقات بین‌المللی صورت بگیرد. ابراهیم رئیسی دستانش آغشته به خون است. برای من روشن است که تفاوت بین سخت سر و رفرمیسم یک تقلب و دروغ بزرگ است. واقعیت این است که در کادر این رژیم هیچ مدره‌یی وجود ندارد پس من هم می گویم اصول گراها و اصلاح طلبها ماجرا و بازی دیگر تمام است.

رئیسی یک عامل اصلی در قتل هزاران نفر بود.
من حمایت خودم را از خانم مریم رجوی اعلام می‌کنم. او کسی است که من رئیس‌جمهور می‌دانم.
شما حمایت‌های گسترده‌یی در سراسر جهان دارید. شما نه می‌گویید به دیکتاتوری و استبداد و آری می‌گویید به آزادی و دمکراسی.
شعله آزادی روشن است و این اشتهای سیری ناپذیر برای آزادی برای انسانهای آزاد هست و حق آنها برای انتخاب هرگز خاموش نمی‌شود. آزادی دمکراسی و برابری. اینها ارزشهای من و شماست.
به شما تبریک می‌گویم به‌خاطر شجاعت و مقاومت‌تان.
من به شما تضمین می‌دهم که پیروز می‌شوید و دیکتاتور اخراج خواهد شد.

جان برکو رئیس پارلمان انگلیس (۲۰۱۹)

 

فرانکو فراتینی وزیر خارجه ایتالیا ۲۰۰۸-۲۰۱۱

من به سخنان خانم رئیس‌جمهور خانم مریم رجوی به‌دقت گوش کردم از نظر من این یک فراخوان بیداری برای جامعه جهانی است چرا چون سال‌ها است که خودم به‌عنوان وزیر خارجه ایتالیا و کمیسیونر اروپا ما در ارتباط بودیم با نمایندگان رژیم بعضاً اصول گرایان و به‌اصطلاح اصلاح‌طلبان آنها خیلی خوب فریب می‌دهند و مواضع‌شان را پنهان می‌کنند.

من به اعدام ۳۰هزار زندانی قتل‌عام شده می‌اندیشم اگر ما فقط به مذاکره بیاندیشیم و آنها را به‌رسمیت بشناسیم، آنها را در بی‌ثبات کردن خاورمیانه به‌رسمیت شناخته ایم.
خوشختانه شما صدای آزادی هستید. از نظر من برداشتن تحریم نفعی برای مردم نخواهد رساند نه این‌که پولی به مردم ایران نمی‌رسد به رژیم کمک می‌کند نتیجه رفع تحریم‌ها فقر بیشتر برای مردم است. تبلیغات می‌کنند که می‌گویند دارید تحریم می‌کنید که مردم را تحت تاثیر قرار بدهید نه رژیم تحت تاثیر تحریم است الآن سر این رژیم یک فردی آمده که هزاران هزار نفر را اعدام کرده به یمن فراخوان بیداری شما همکاران ما باید بفهمند که به هیچ‌وجه پشت یک میز با کسانی که دستشان به خون آغشته هست نباید توافق بکنیم.
کاری که شما می‌کنید نه فقط یک فراخوان بیداری است این یک فراخوان به احترام به حقوق‌بشر جهانشمول است.

فرانکو فراتینی - وزیر خارجه ایتالیا ۲۰۰۸-۲۰۱۱

 

سخنرانی دانا برزیل رئیس حزب دمکرات آمریکا ۲۰۱۱-۲۰۱۶

خوشحالم که امروز و هر روز در کنار شما باشم امروز من در همبستگی با شما هستم
بیایید برای ۴۰سال پایداری و شکوفایی و برای رهبری رئیس‌جمهور منتخب خانم مریم رجوی ایشان را تشویق کنیم
من با مشاهده شجاعت و رهبری شما به‌خاطر ایستادگی شما در برابر استبداد دینی، در برابر عزم راسخ شما برای پیشرفت در زمینه حقوق‌بشر، در برابر اشتیاق شما برای دفاع از حقوق زنان و دختران اینجا هستم
در واقع شما نمونه‌یی هستید برای جهان از جمله برای ایالات متحده که ما باید از آن الگو برداری کنیم.

دانا برزیل - رئیس حزب دموکرات آمریکا ۲۰۱۱-۲۰۱۶

 

سناتور رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا

خوشوقتم امروز با شما صحبت می‌کنم و از همه شما تشکر می‌کنم برای استواریتان برای یک ایران آزاد و دمکراتیک.
متأسفانه ملت ایران تحت حکومتی هستند که اثبات شده علاقه‌یی به تأمین چیزی جز حفظ حکومتشان ندارد.
در همین انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر که ابراهیم رئیسی به‌عنوان یک مرید سرسخت ولی‌فقیه سرکارآمد کسی که تحت تحریم‌های حقوق‌بشر آمریکا است.
او یک انتخابات قلابی را برد که اکثریت واجدین شرایط نفرتشان را با عدم مشارکت در آن ابراز کردند که نتیجه آن پایین‌ترین میزان رأی از سال۱۳۵۷ است.
روشن است که خامنه‌ای به‌عنوان حاکم نهایی باقی می‌ماند و انتخاب رئیسی یک کیفرخواست برای حاکمیت او است.
فردی که هزاران نفر از مخالفان ایرانی در سال۱۳۶۷ را اعدام کرد و نقش تعیین‌کننده در کشتار آبان ۹۸ داشته است.
تلاشهای مداوم شما علیه رژیم حیاتی و بسیار ضروری است و باعث امیدواری برای ایالات متحده و جهان است که شاهد یک دولت در ایران باشد که حقوق‌بشر را رعایت کند و با جامعه جهانی در صلح باشد

رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا


سناتور بلانت رئیس کمیته سیاسی جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا

افتخار دارم که به شما می‌پیوندم و از همه شما حمایت می‌کنم. رژیم راه‌حل قابل دوام برای مردم ایران نیست. رژیم ایران حقوق پایه‌یی مانند حق زندگی را از مردم ایران گرفته است. سرکوب وحشیانه رژیم ایران بر حقوق پایه‌یی مردم صورت می‌گیرد.
امروز در ایران انتخابات آزاد وجود ندارد. حاکمیت شدیداً از مردم ایران می‌ترسد. از قیامهایی که در ایران صورت می‌گیرد واقعاً دلگرم شدم.
هر روز رژیم به توسعه اتمی و موشکی و قاچاق هسته‌ای ادامه می‌دهد.

سناتور روی بلانت رئیس کمیته سیاسی جمهوریخواهان در سنای آمریکا


سناتور جین شهین عضو ارشد کمیته‌های روابط خارجی و قوای مسلح

خانم مریم رجوی من هم مثل اکثر اعضای سنا و کنگره تحولات رژیم ایران را دنبال می‌کنم.
رژیم هم‌چنان به سرکوب مردم ادامه می‌دهد و مردم ایران به مقاومت برای آزادی ادامه می‌دهند. ایستادگی برای رسیدن به یک ایران دمکراتیک فقط به دوش شما نیست جهان از شما حمایت می‌کند.
سنا و کنگره و دولت بایدن باید روشن کنند که آمریکا از کسانی حمایت می‌کند که برای آزادی مبارزه می‌کنند.

سناتور جین شهین - عضو ارشد کمیته‌های روابط خارجی و قوای مسلح


سناتور بوکر عضو کمیته‌های روابط خارجی و قضایی سنای آمریکا

این افتخار بزرگ است که با شما صحبت می‌کنم برای یک ایران آزاد.
فرهنگ و تاریخ ایران واقعاً شگفت‌انگیز است و باید آن را حمایت کرد نه این‌که سرکوب شوند. من هم مانند شما حمایت می‌کنم از احترام به حقوق‌بشر، احترام به اقلیت‌های مذهبی، تساوی حقوق بشر. متأسفانه مردم ایران از این حقوق دهه‌ها محروم شدند. مردم ایران نشان دادند که مقاومت بزرگی دارند. آنها چالشهای بزرگی دارند. نان عشقی دارند برای رسیدن به آزادی.
من مطمئن هستم روزی ایران آزاد را می‌بینم.
من تشکر می‌کنم از شما به‌خاطر این گردهمایی. من در کنار شما هستم برای رسیدن به ایران آزاد.

سناتور بوکر عضو کمیته‌های روابط خارجی و قضایی سنای آمریکا


سناتور تد کروز - کاندیدای پیشین ریاست جمهوری

افتخار می‌کنم که در این گردهمایی بزرگ سخنرانی می‌کنم.
دولت بایدن عجله می‌کند تا تحریم‌ها علیه آخوندها را رفع کند. فعالیت‌های رژیم بسیار مخرب است. 

وقتی در مورد رژیم ایران صحبت می‌کنیم باید بگوییم این رژیم باید سرنگون شود.
همان طور که خودتان گفتید رژیم ایران با این توافق می‌خواهد به فعالیت‌های خرابکارانه‌اش ادامه دهد. آنان یک و هفت میلیارد دلار پول نقد گرفتند که این یک زدوبند بود. با رژیم آخوندی برای نجات گروگانها. من از پرزیدنت ترامپ خواستم این توافقها را لغو کند و او این کار را کرد. او آنها را تحریم کرد و قاسم سلیمانی را از بین برد.
من مبارزه را برای حسابرسی از رژیم ایران در سنا ادامه خواهم داد و فشار حداکثری را برمی‌گردانم تا وقتی که این رژیم شرور سرنگون شود.

سناتور تد کروز - کاندیدای پیشین ریاست جمهوری


سناتور تام تیلیس عضو کمیته‌های قوای مسلح و قضایی سنای آمریکا

مفتخرم به شما که قهرمانان ایران آزاد هستید. انتخابات اخیر ضرورت تغییر را نشان داد.
برنده این انتخابات سال‌ها درگیر بازجویی، قتل و شکنجه مدافعان دموکراسی و مخالفان بوده است.
آخوندها او را سرکار آوردند چون می‌دانند رژیم‌شان ضعیف است.
آنها می‌خواهند هر گونه صدای مخالفتی را سرکوب کنند که تهدیدی برای حکومتشان است.
ما باید در کنار مردم ایران در مبارزه علیه رژیم بایستیم و شما در رهبری و سازماندهی تظاهرات و مخالفتها نقش کلیدی داشتید.
من و همکارانم در کنگره برای یک ایران آزاد و دمکراتیک حمایت می‌کنیم.
من افتخار می‌کنم که از شما حمایت می‌کنم

سناتور تام تیلیس عضو کمیته‌های قوای مسلح و قضایی سنای آمریکا


سناتور کورنین عضو کمیته مالی سنا

سلام دوستان می‌خواهم خوش آمدگویی گرمی به کنفرانس شما بگویم. آمریکا در کنار شما می‌ایستد. ما به پرزیدنت بایدن می‌گوییم باید به فشار بیشتر بر رژیم ادامه دهد.

 

ترتزی ـ وزیر خارجه ایتالیا (۲۰۱۱)

خانم مریم رجوی عزیز افتخار دارم که در این گردهمایی که در دوران حساسی برگزار می‌شود شرکت می‌کنم. الآن باید از شر این رژیم خلاص شویم.
بسیاری هستند که درد و رنج می‌کشند در ایران. خیلی از روسا و نخست وزیران در اجلاس پیشین شورای ملی مقاومت شرکت کردند و آنها نگران نقض حقوق‌بشر در ایران هستند. آنها توجه جامعه جهانی را به این واقعیت جلب می‌کند که انتصاب ٰرئیسی واقعیت رژیم را برملا کرد.
مردم این انتخابات را تحریم کردند و چندین هزار کلیپ که مقاومت منتشر کرد این را نشان می‌دهد.
ابراهیم رئیسی از مسولان قتل‌عام بوده است. آنها به‌خاطر این‌که بر سر عقایدشان پافشاری کردند اعدام شدند.
اکنون زمان آن است که در کنار مردم ایران قرار بگیریم تا به این دیکتاتور پایان دهیم.
این یک هشدار به غربی‌ها است که بر سر برجام پافشاری می‌کنند. کشورهای اروپا و آمریکا نباید درد و رنج مردم ایران را فراموش کنند.
دیدیم که یک جاسوس رژیم برای اولین بار در دادگاه اروپا محکوم شد.
زمان آن است که یک برخورد قاطع از طرف اروپا با رژیم ایران انجام شود.
باید سفارتخانه‌های رژیم در اروپا بسته شود. باید از این رژیم به‌خاطر دهها هزار کشته حسابرسی کرد. رژیمی که سرانش به‌خاطر سرکوب مردم ایران تحریم شدند.

جولیو ترتزی ـ وزیر خارجه ایتالیا (۲۰۱۱)


برنارد کوشنر وزیر خارجه فرانسه ۲۰۱۰

بعد از چند دهه از روی کار آمدن رژیم جمهوری اسلامی در این فضایی که در منطقه هست رژیم رئیسی را رئیس‌جمهور کرد
در ایران خامنه‌ای حق تصمیم‌گیری دارد و او خودش رئیسی را منصوب کرد خامنه‌ای خیلی کاندیداها را آورد ولی رئیسی را انتصاب کرد و این یعنی انتصابات نه انتخابات.
اکثریت مردم رأی ندادند. این فرد (رئیسی) در جنایات دست داشته، در شکنجه دست داشته، در هیأت مرگ بوده به‌خاطر دست داشتن در جنایت باید در برابر عدالت قرار بگیرد.

برنارد کوشنر وزیر خارجه فرانسه ۲۰۱۰


مارتین لوترکینگ سوم از جنبش ضدنژادپرستی مارتین لوترکینگ

با تشکر از این‌که شرکت من در این گردهمایی را فراهم کردید. از خانم رجوی به‌خاطر حمایت از دموکراسی و حقوق‌بشر تشکر می‌کنم.
من حمایت می‌کنم از حقوق‌بشر در ایران و خواست مردم ایران برای یک جمهوری دمکراتیک و سکولار.
من از طرح ۱۰ماده‌ای خانم رجوی حمایت می‌کنم که حاوی آزادی مردم ایران، رعایت حقوق‌بشر و برابری و همزیستی مسالمت‌آمیز است.
این مستحق حمایت است و مردم ایران خواهان آزادی هستند و آمریکا باید از این هدف حمایت کند.
مردم آمریکا هم باید از این هدف حمایت کنند من از قیامهای جنبش مقاومت در ایران حمایت می‌کنم و مردم ایران به‌زودی و به‌طور واقعی به آزادی دست خواهند یافت.
از سخنان خانم مریم رجوی خوشحال شدم که یادآور سخنان پدرم در دفاع از آزادی بود.

مارتین لو ترکینگ سوم از جنبش ضدنژادپرستی مارتین لو ترکینگ


ترزا ویلیرز نماینده پارلمان انگلستان، وزیر محیط‌زیست ۲۰۲۰

آمدن رئیسی در یک انتخابات نمایشی نشان داد که این رژیم قصد ندارد از روش تخاصم آمیزش با مردم ایران و جامعه بین‌المللی دست بردارد.

ترزا ویلیرز نماینده پارلمان انگلستان، وزیر محیط‌زیست ۲۰۲۰


ژنرال جیمز جونز نخستین مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور اوباما

یک افتخار و امتیاز است که به شما در این گردهمایی پیوستم.
رئیس‌جمهور محترم خانم رجوی علی خامنه‌ای مهندسی کرد و رئیسی بی‌رحم را روی کار آورد. او از سلسله‌ای از کشتارها عبور کرد تا به این مرحله رسید.
مردم ایران قاطعانه این انتخابات را تحریم کردند. به اعتراف خود رژیم کمتر از ۲۰درصد مردم شرکت کردند و این نشان می‌دهد که این رژیم هیچ مشروعیتی در ایران ندارد.
این انتخابات به توهمات مدره هم پایان داد. مردم هم شعار دادند اصلاح‌طلب اصول‌گرا دیگه تمام ماجرا.
این جناح سنگین‌دل صلح و امنیت را در منطقه تهدید می‌کند. فعالیت‌های واحدهای مقاومت و کانونهای شورشی با این نظام استبدادی ادامه دارد. خانم رجوی فراخوان شما به بهترین شکل شنیده شد.
خامنه‌ای حتی لاریجانی که سال‌ها رئیس مجلس و مشاور نزدیک خودش بود را نتوانست تحمل کند. او تنها می‌تواند فردی مثل رئیسی را تحمل کند که در سال۶۷ عضو کمیته مرگ بود و هزاران نفر را قتل‌عام کرد. آنان را در گورهای جمعی دفن کردند که اکثریت آنها اعضای مجاهدین خلق بودند.
او در اولین سخنرانی رئیسی به جنایاتش افتخار کرد.

ما باید از مماشات با این دیکتاتوری دست بکشیم و دنبال جناح مدره دست بکشیم. آمدن رئیسی نشان داد که این رژیم قادر به تغییر نیست و تغییر فقط توسط مردم انجام می‌شود.

ژنرال جیمز جونز نخستین مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور اوباما


 لیندا چاوز مدیر روابط عمومی کاخ‌سفید زمان رونالد ریگان

سپاسگذارم کاش می‌توانستم مثل سال۲۰۱۸ کنار شما می‌بودم در پاریس و ۱۰۰هزار نفر گردهم آمده بودند تا از فعالیت‌های شما حمایت کنند ما در ویلپنت خیلی خوشحال بودیم و نمی‌دانستیم که رژیم چنگال هایش به پاریس رسیده. الآن ۳سال از آن گردهمایی گذشته و کسانی که دست داشتند محاکمه و محکوم شدند. من مفتخر هستم که جزء شاکیان بودم. دیپلمات رژیم ایران به ۲۰سال محکوم شد و همکارانش از ۱۵ تا ۱۸سال محکوم شدند رژیم ایران نه فقط مردم خودش بلکه فراتر می‌رود و حتی مخالفان خودش و خانم رجوی را مورد توطئه قرار بدهد. سازمان مجاهدین را تحت تعقیب قرار می‌دهد از ژنرال جونز و سایرین به‌خاطر بحث شان سر انتخابات تشکر می‌کنم.

لیندا چاوز مدیر روابط عمومی کاخ‌سفید زمان رونالد ریگان

دبورا لی جیمز وزیر نیروی هوایی آمریکا (۲۰۱۷) از حزب دمکرات

سلام به شرکت‌کنندگان در گردهمآیی و خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور مقاومت و زنانی که در کانونهای شورشی هستند.
مردم آمریکا در کنار شما ایستاده و من به‌عنوان وزیر نیروی هوایی آمریکا و به‌عنوان یک زن در کنارتان هستم.
شما ستون فقرات یک مقاومت قدرتمند در مقابل یک حکومت استبدادی فاسد هستید و شما باید دلگرم باشید به‌خاطر دست آوردهایتان.
شما توسط خانم مریم رجوی به ولی‌فقیه پیام دادید و انتخابات قلابی را تحریم کردید و تحریم انتخابات توسط مردم هم بیانگر این است که مردم این حکومت دیکتاتور و زن‌ستیز را تحمل نمی‌کند.
من روی زن‌ستیزی رژیم تمرکز می‌کنم که در مقابل آن مقاومتی است که زنان در آن رهبری دارند.
این رژیم حمایت مردمی ندارد وقتی که رژیم از حمایت مردم باقی نباشد و از مردم حمایت نکند مردم را سرکوب می‌کند.
ابراهیم رئیسی خون بسیاری را ریخته است و این را مردم دنیا می‌دانند که او مسئول قتل‌عام زندانیان سیاسی هستند که اکثر آنها از مجاهدین خلق بوده‌اند.
این آدم باید مورد حسابرسی قرار بگیرد و نه این‌که رئیس جمهور ایران باشد.

دبورا لی جیمز وزیر نیروی هوایی آمریکا (۲۰۱۷) از حزب دمکرات

 

هموطنان عزیز،

شورشگران برای آزادی،

-در چهلمین سالگرد مقاومت سراسری،

برای همبستگی با قیام مردم ایران و حمایت از کانون‌های شورشی و مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش در برابر رژیم قتل‌عام و حکومت منفور خامنه‌ای – رئیسی جلاد ۶۷

و در آستانه ۳۰تیر سالگرد قیام مردم ایران در حمایت از دکتر مصدق در سال۱۳۳۱، چهلمین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت تنها جایگزین مستقل و دمکراتیک

 

گردهمایی جهانی ایران آزاد، در ارتباط زنده از ۵۰هزار نقطه در ۱۰۵کشور جهان با مجاهدین در اشرف۳، برگزار می‌شود.

هموطنان و حامیان مقاومت ایران، از سیدنی تا هاوایی با ۲۰ساعت اختلاف در این گردهماییها شرکت می‌کنند.

همزمان با نخستین گردهمایی در روز شنبه ۱۹تیر، تجمع و تظاهرات هموطنان در پایتختهای بزرگ جهان و چندین شهر دیگر در کشورهای مختلف در ارتباط زنده تصویری با گردهمایی ایران آزاد برگزار می‌شود.

در گردهماییهای جهانی ایران آزاد، ۱۰۲۹ شخصیت سیاسی، شامل ۲۵۰قانونگذار از کشورهای اروپایی، کانادا و کشورهای اسلامی و عربی و ۳۰سناتور و نماینده کنگره آمریکا، شرکت می‌کنند.

علاوه بر این ۱۱نخست‌وزیر و ۷۰وزیر پیشین از اروپا، آمریکای شمالی و خاورمیانه و هم‌چنین ۳۰شخصیت برجسته آمریکایی، در این گردهمایی حضور خواهند داشت.

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 0

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 1

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 2

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 3

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 4

 

 

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 0

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 1

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 3

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 4

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 5

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 6

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 7

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 8

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد -۱۹تیر ۱۴۰۰ - 9
 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee133f51-c742-4455-8858-6aa9d949077a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات