728 x 90

گرانی‌های افسارگسیخته و طاق شدن طاقت مردم از گرانی‌ها

قیام ایران
قیام ایران

مردم ایران تاب افزایش قیمتها را از دست داده است و آنها طاقت گرانیهای بیشتر را ندارند. این نکته‌یی است که این روزها در رسانه‌های حکومتی نسبت به آن هشدار می‌دهند. در این میان دولت رئیسی جلاد اعلام نمود بعد از گرانی نان، تصمیم دارد که طرح جیره‌بندی نان را در کشور اجرا نماید.
ابراهیم صیامی از مدیران وزارت اقتصاد اعلام کرد پس از این، تحویل نان با ثبت کد ملی انجام خواهد شد. وی با مطرح کردن جیره‌بندی نان، مدعی شد که خریداران نان قیمت را با همان نزخ قبلی پرداخت خواهند نمود.

 

سایت حکومتی «تجارت نیوز» نوشت: «قیمت نان ساندویچی افزایش یافت. در سال جاری قیمت آرد این نوع نان از ۹۰۰تومان به ۱۲هزار تومان رسید. حال به‌نظر می‌رسد موج گرانی به نان ساندویچی و قیمت ساندویچ برسد».

 

پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱-صحبتهای یک هموطن نانوا در باره گرانی سبوس و...

 

بنا به گزارشهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، جدیدا در فضای مجازی جنبشی علیه مبارزه با گرانی متشکل از اصناف، کارگران، بازنشستگان کشوری، اساتید و دانشجویان، کانون بازنشستگان آموزش و پرورش، کانون نویسندگان و خبرنگاران و ... به‌وجود آمده است. بر اساس بیانیه‌ای که به نقل از این گروه منتشر شده نوشته‌اند:

با توجه به گرانیهای اخیر که همگان شاهد رشد بی‌رویه و سرسام‌آور قیمت‌ها از جمله ماکارانی و فرآورده‌های نانی هستیم به عرض ملت محترم ایران می‌رساند دولت رئیسی که در شعار انتخابی خود گرانی را خط قرمز خود نامیده بود اینک با حیله گری روباه صفتانه تصمیم به گرانی بسیاری از کالاها اساسی آن هم در زمان تعطیلی عید فطر درست زمانی که اکثریت مردم در تعطیلات به‌سر می‌برند را نموده است.
لذا تهیه کننده گان این طومار در وحله اول فرصتی ده روزه را به دولت رئیسی برای اصلاح قیمتها و پایین آوردن قیمت تمام کالا ها پیشنهاد می‌کنند.
تهیه کنندگان این طومار اعلام می‌کنند در صورت متوقف نشدن روند رشد قیمتها شاهد فراخوان بزرگ از مردم شریف ایران در وحله اول در شهر تهران و در مراحل بعد در شهرستانها برای حضور در راهپیمایی عظیم ضد گرانی خواهیم نمود‌.
لذا از مردم شریف تقاضا داریم منتظر اطلاعیه‌های بعدی باشید‌...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5723f359-c015-44c1-974a-772803bf2cd9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات