728 x 90

کوین مک کارتی: دولت بایدن می‌داند که کنگره با از سرگیری هر گونه معامله با رژیم یاغی ایران مشکل دارد

کوین مک کارتی
کوین مک کارتی

کوین مک کارتی؛ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه ۲۷تیر ضمن مخالفت با توافق با رژیم ایران اعلام کرد: «دولت بایدن می‌داند که کنگره با از سرگیری هر گونه معامله با رژیم یاغی ایران مشکل دارد.
وی اضافه کرد: «مجلس نمایندگان از چنین توافقی حمایت نخواهد کرد و تصور می‌کنم با توجه به حمایت ایران از روسیه در حملات وحشیانه روسیه به اوکراین، دموکرات‌های سنا نیز مخالف آن خواهند بود. کنگره از همه ابزارهای خود استفاده خواهد کرد تا مطمئن شود که هیچ‌گونه توافق زیان‌باری با ایران حاصل نخواهد شد».
این سخنان در حالی بیان شد که مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید روز یکشنبه تأکید کرده بود که دولت جو بایدن به هیچ توافق واقعی با رژیم ایران بر سر مسأله هسته‌یی نزدیک نیست.
آنتونی بلینکن؛ وزیر خارجه آمریکا نیز در سخنانی که روز هفتم تیر ایراد کرده بود ضمن اعلام این‌که «هیچ توافقی با ایران روی میز نیست» گفت: «مذاکرات با میانجی‌گری اتحادیه اروپا با شکست مواجه شد و اعتراضات گسترده مردمی ایران نیز کاخ‌سفید را برای رسیدن به توافق با جمهوری اسلامی بیشتر دچار تردید کرد»...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6d1857a-c614-496f-9afb-bb0d2796c545"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات