728 x 90

کوه خامنه‌ای در نمایش مسخرهٔ دادگاه محاکمهٔ غیابی مجاهدین موش زایید

نمایش مسخرهٔ دادگاه محاکمهٔ غیابی مجاهدین
نمایش مسخرهٔ دادگاه محاکمهٔ غیابی مجاهدین

نمایش قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی مجاهدین که قرار بود با «محدود سازی» و «تشکیل پرونده عظیم» با استفاده از تمامی ظرفیتهای رژیم «در سطح داخلی و بین‌المللی»، بر گزارشود، سرانجام صبح روز سه‌شنبه ۲۱آذر با روی صحنه آوردن یک نمایش روحوضی یک ساعته، سرانجام موش زایید و به نمایش عجز و درماندگی خلیفه فرتوت ارتجاع تبدیل شد.

رسانه‌های حکومتی ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه به‌وقت ایران شروع نمایش محاکمه غیابی را اعلام کردند و ساعت ۸ و ۵۶دقیقه خبرگزاری قضاییهٔ جلادان از پایان این جلسه مسخره خبر داد و اعلام کرد: قاضی با اعلام پایان جلسه امروز گفت: جلسه بعدی دادگاه روز سه‌شنبه یعنی هفته بعد برگزار می‌شود.

خامنه‌ای در نمایش قضاییه جلادان، دختر لاجوردی، جلاد خونخوار اوین و پسر صیاد شیرازی قاتل مجاهدین و مردم کردستان را با در دست داشتن عکسهای هر دو جلاد به صحنه آورده بود. تا صحنه نمایش روحوضی شیخک جلادی که مثلا قاضی محکمه بود هر چه بیشتر رنگ جنایت و فضیحت به خود بگیرد. خبرگزاری قضاییه جلادان و سایر رسانه‌های حکومتی تلاش کردند با نشخوار چند باره اراجیف و جعلیات وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران که پیش از این صدها بار تکرار و بازنشخوار شده بود، پرونده عظیم بسازند که البته تمامی آنها مانند تف سربالا بر سر و ریش خامنه‌ای فرود می‌آید و فلاکت او را برملا می‌کند.

دژخیم غریب آبادی معاون سردژخیم قضاییه خامنه‌ای نیز در تلویزیون حکومتی به صحنه آمد و از داغ دل ارتجاع و استبداد دینی، به‌خاطر این‌که سازمان مجاهدین خلق ایران از آغاز رو در روی نظام بوده، بار دیگر پرده‌برداری کرد.

هم‌چنین دختر لاجوردی و پسر صیاد شیرازی و بسیجیان ولایت نیز خواستار مجازات مجاهدین و اعدام جمعی و قتل‌عام مجاهدین شدند و حکمی را که از ۴۲سال پیش توسط خمینی صادر و اجرا شده است، در تلویزیون حکومتی تکرار کردند.

غریب آبادی دبیر ستاد حقوق‌بشر قوه قضاییه: شعبه ویژه‌یی تعیین شده و نشر و آگهی هم شده به اطلاع خود این تروریستها هم رسانده شده یک محاکمه‌ای بر اساس دادرسی عادلانه.

زوزه‌های سردژخیم قضاییه جلادان

درباره ضربات مجاهدین و دادگاه نمایشی حکومت آخوندی

یک روز قبل از نمایش روحوضی

آخوند اژه‌ای سردژخیم قضاییه جلادان در نشست شورای عالی قضاییه خامنه‌ای به دادگاه نمایشی رژیم آخوندی برای محاکمه مجاهدین پرداخت و در سالگرد کیفر آخوند دستغیب نماینده جنایتکار خمینی جلاد و مسؤل اصلی اعدامهای وحشیانه در شیراز و استان فارس، از هلاکت وی و «هزاران تن» دیگر از پاسداران و عاملان شکنجه و اعدام، زوزه سرداد.

خبرگزاری قضاییه جلادان روز ۲۰آذر۴۰۲ نوشت: رئیس قوه قضاییه با اشاره به اقدام دادگستری تهران برای محاکمه ۱۰۴ تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق در دادگاه کیفری یک تهران، اظهار داشت: تأکید داریم که پرونده این مجموعه هر چه زودتر و قوی‌تر به نتیجه‌یی روشن برسد تا کسی فراموش نکند که عناصر این مجموعه چه جنایات و جرایم سنگینی را مرتکب شدند.

 

 

از پیام مسعود رجوی در ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

دعوت از خامنه‌ای، روحانی و رئیسی برای شرکت در دادگاه بین‌المللی

با اتهامات فساد اخلاقی و نفاق و جاسوسی برای شوروی و آمریکا و اسراییل و عراق هم از زمان خمینی ملعون به‌خوبی آشنا هستیم و تازگی ندارد. آنچه تازگی دارد درماندگی و استیصال دشمن در برابر مقاومت و برگزاری نمایش‌های روحوضی تحت عنوان دادگاه است که شاکیان و شاهدان و وکلا و قاضی‌هایش تماماً دم و دنبالچه‌های خودش هستند. این همان حقوق و قضاییه عمامه‌پیچ حکومت آخوندی است.

بار دیگر از خامنه‌ای و روحانی و رئیسی دعوت می‌کنم اگر جرأت دارند با ما به یک دادگاه بین‌المللی بیایند. این ۱۷هزار نفر که آمار می‌دهند و آن ۱۷هزار نفر فروغ جاویدان را هم که در آمارشان محسوب نمی‌کنند، و ۱۷هزار نفر بعدی هم که قرار است وارد کنند، همراه بیاورند! این روشن می‌کند که ۴۰سال است در ایران یک جنگ عظیم بین خلق و مجاهد خلق با رژیم دجال و ضدبشر جریان دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/979fafbd-7b30-4e37-8504-8b0035072805"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات