728 x 90

کوشکی مهره خامنه‌ای: دهه ۶۰ ما ظرف یک سال بیش از ۵۰۰۰کشته ترور داشتیم

کوشکی مهره خامنه‌ای
کوشکی مهره خامنه‌ای

کوشکی مهره خامنه‌ای در تلویزیون حکومتی:

دهه ۶۰ ما ظرف یکسال بیش از ۵۰۰۰کشته ترور داشتیم

با همین الگویی که این ایام می‌بینیم همین ایرانیها بودند اعضای مجاهدین خلق

 

تلویزیون رژیم ۲۸ آبان ۱۴۰۱:

کوشکی: آنچه که ما در این دو ماه دیدیم از روز اول من تفکیک بین روز اول تا امروز قائل نیستم واقعیتش بعضی‌ها می‌گویند نه اول یک خبر دیگری بود. در این ایام آنچه که شاهدیم این‌که یک جوان ایرانی کوکتل مولوتوف به دست می‌گیرد و می‌آید مثلاً به یک مرکز مذهبی مثل مسجد، به یک حوزه علمیه، به پایگاه بسیج، یا حتی به بچه‌های نیروی انتظامی حمله می‌کند. خوب حالا اگر این جا آن کسی از بچه‌های نیروی انتظامی و یا مردم عادی به‌شهادت برسد خوب در واقع یک ایرانی به خاک افتاده است و اگر آن جوان کوکتل مولوتوف به دست هم مجازات بشود اون هم یک ایرانی است به‌هرحال این جنگ قرن ۲۱ واقعیت این هست.

چرا الآن وقتی که گفته می‌شود یک خانمی‌ در تبریز به‌خاطر عدم تعادل خودش و به‌خاطر شاید مصرف بعضی از مواد در یک گودال ساختمانی افتاده می‌گویند این آدم نیروهای انتظامی کشتندش جامعه باور می‌کند.

اگر صد بار هم تو رسانه ملی تصویر نشان بدهید که آقا ببین این تروریسم آمده است کشته است این تروریست از فلان کشور آسیای میانه آمده شاهچراغ را زده خودش دارد می‌گوید ما زدیم می‌گوید نه کار خودتان هست! و حتی حاضر نیست بشنود و ببیند که شما می‌گویید ببین فیلم آن را می‌گوید نه نه کار خودشان هست! چرا؟ به‌خاطر این‌که ما شهروندانمان را در برابر توپخانه‌های جنگ قرن بیست و یکمی تنها رها کردیم.

دهه شصت ما ظرف یک سال بیش از ۵۰۰۰شهید ترور داشتیم با همین الگویی که این ایام مردم می‌بینند با همین الگو با همین بعد آنهایی هم که تروریست بودن همین ایرانیها بودند اعضای مجاهدین خلق بودند.

(تلویزیون شبکه پنج رژیم - ۲۸آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d3e79b4-11db-46ce-91f6-659defe09786"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات