728 x 90

کهکشان مقاومت ایران ۱۴۰۳، با شرکت صدها شخصیت سیاسی از آمریکا، اروپا، کانادا و کشورهای عربی پاریس - ۹ تیر ۱۴۰۳

گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۲۰۲۴
گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۲۰۲۴

کهکشان مقاومت ایران ۱۴۰۳

پاریس-۹ تیر ۱۴۰۳

 

کهکشان مقاومت ایران ۱۴۰۳

شرکت صدها شخصیت سیاسی

از آمریکا، اروپا، کانادا و کشورهای عربی

رؤسای جمهور، معاونان رئیس‌جمهور

نخست وزیران، رؤسای پارلمان، مشاوران امنیت ملی

وزرای خارجه و وزیران پیشین دولت از کشورهای مختلف جهان

 

کهکشان مقاومت ایران ۱۴۰۳

اجلاس جهانی ایران آزاد در پاریس

تظاهرات و راهپیمایی هموطنان در برلین

یک روز بعد از نه بزرگ مردم ایران

و تحریم شعبده انتخابات خلیفه ارتجاع

 

سخنرانی خانم مریم رجوی در اجلاس جهانی ایران آزاد به‌سوی یک ایران آزاد

انتخابات قلابی

 برآیند بن‌بست و شكست‌های بزرگی است كه دامنگیر رژیم است

مایک پنس – معاون رئیس‌جمهور آمریکا (۲۰۲۱)

مایک پنس

مایک پنس معاون پیشین رئیس‌جمهور آمریکا هستم و با افتخار زیاد در اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۴هستم

خیلی ممنونم که برای یک ایران آزاد ایستاده‌اید افتخار می‌کنم که با همه شما هستم

مردم می‌پرسند چرا اینجا را انتخاب کردید؟ می‌خواهم جهان بداند به‌خاطر شماست. بادهای تغییر قوی‌تر از هر زمانی می‌وزد. ما در لحظه حساسی گرد‌آمده‌ایم.

من از مرگ هیچ کسی خوشحال نمی‌شوم ولی از مرگ رئیسی خوشحال شدم. آینده بهتر شده است که این مرد شرور مرده است. او یک قاتل کشتار جمعی بود. وقتی او را رئیس‌جمهور کردند نیاز رژیم بود برای مقابله با قیامها. رئیسی مرد و شکست خورد چون مقاومت قوی‌تر است.

ما یک روز بعد از این‌که رژیم انتخابات برگزار کرد جمع شدیم. پایین‌ترین مشارکت بود. مردم ایران می‌دانند این انتخابات نمایشی است. مردم ایران در یک مضحکه شرکت نمی‌کنند. ما این را می‌دانیم. مطمئن هستیم که هر کسی رئیس‌جمهور رژیم باشد او یک رژیمی را در دست می‌گیرد که بی‌ثباتر از همیشه است.

رژیم خودبخود کنار نمی‌رود. یک جنبش سازمان‌یافته می‌تواند این کار را بکند. جنبشی که فداکاری کند و قیمت آزادی را بدهد. خبر خوش این است که این جنبش وجود دارد. این جنبش شورای ملی مقاومت ایران است. آخوندها از هیچ چیز بیش از شورای ملی مقاومت نمی‌ترسند. به همین دلیل خانم مریم رجوی را در یک دادگاه محاکمه می‌کنند. کانون‌های شورشی در سراسر ایران قوی‌تر شدند. رئیسی در قتل‌عام ۶۷ برای نابود کردن مجاهدین شکست خورد. رژیم برای نابود کردن کانون‌های شورشی شکست خورد.

در ماههای اخیر جهان به‌روشنی سر مار را دید. سر مار تروریسم. سرماری که در تهران است. آن روز می‌رسد که ما سران رژیم ایران را مورد حسابرسی قرار می‌دهیم به‌خاطر چند دهه تروریسم و جنایت. بدون تردید ما در کنار مردم ایران و کانون‌های شورشی ایستاده‌ایم. رژیم به دروغ می‌گوید آلترناتیوی وجود ندارد. ولی یک آلترناتیو به‌خوبی آماده وجود دارد. شورای ملی مقاومت. از طرف من تشویق کنید خانم مریم رجوی را شما برای ما الهام‌بخش هستید.

برنامه ۱۰ماده‌یی آزادی و دموکراسی را به مردم خواهد داد و تضمین می‌کند که مردم ایران آزادانه کار کنند و عقایدشان را داشته باشند.

افتخار می‌کنم در اینجا هستم با شما در پاریس در انتظار این هستم که روزی در ایران آزاد و دموکراتیک با شما باشم. خدا مردم ایران را حفظ کند.

 

کرستی کالیولاید - اولین رئیس‌جمهور زن استونی ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱:

کرستی کالیولاید - اولین رئیس‌جمهور زن استونی

مریم رجوی عزیز مردم عزیز ایران در اینجا و در همه جای جهان کشور من هم تحت اشغال بود. باید مستبدان را متوقف کرد شما می‌دانید بسیاری از این مستبدان در جهان هستند و آنها با هم دیگر متحد می‌شوند. آنها به هم دیگر موشک می‌دهند. به هم دیگر پهپاد می‌دهند و مردم را به‌قتل می‌رسانند

ما نباید با مستبدان مماشات بکنیم. چون مردم کشورهای آزاد از جمله مردم ایران آزاد در کشورهای خودشان باید از آزادی برخوردار باشند.

امید مردم ایران چیست. اگر شما برنامه ده ماده‌یی را مطالعه کنید این چیز بسیار ساده‌یی است حقوق بنیادین بشر.

 

لیز تراس نخست‌وزیر انگلستان -۲۰۲۲

لیز تراس نخست‌وزیر سابق بریتانیا

لیز تراس رهبر حزب محافظه‌کار انگلستان و نخست‌وزیر انگلستان

من به مبارزات خانم رجوی برای آزادی درود می‌فرستم. اگر ما به مبارزه برای آزادی و دموکراسی برنخیزیم. دیکتاتوری خواهد ماند و این رژیم تهدیدی برای تمام جهان است

ما شاهد نفوذ شریرانه رژیم ایران در تمام دنیا هستیم. چیزی که در هفتم اکتبر شاهد آن بودیم. رژیم تکنیکهای سبعانه و سرکوبگرانه خود را به نمایش می‌گذارد

این گردهمایی شما بسیار مهم است زیرا تجسم خواسته‌های مردم ایران است. مردم ایران خواهان آزادی و دموکراسی هستند

ما باید اعلام کنیم که دیگر نباید با رژیم ایران مماشات کرد. ما نباید اجازه دهیم که رژیم به بمب اتمی نزدیک شود.

در حالی که رژیم ایران خواهان دستیابی به بمب اتمی است ما نباید به آن این اجازه را بدهیم. ما باید سرکوب رژیم علیه مردم ایران را محکوم کنیم. ما نباید از آرمان آزادی مردم ایران عقب بنشینیم.

 

گی فرهوفشتاد – نخست‌وزیر بلژیک (۱۹۹۹ تا ۲۰۰۸)

گی فرهوفشتاد – نخست‌وزیر بلژیک

می‌خواهم از این موقعیت استفاده کنم که یک پیام واضح به رهبران اتحادیه اروپا بدهم. بعد از انتخابات پارلمان اروپا رهبری جدیدی در اتحادیه اروپا تعیین شده است. شخص جدیدی برای مسئول سیاست خارجی اروپا انتخاب شده است. من به رهبران اروپا فراخوان می‌دهم که سیاست خود را در قبال رژیم ایران تغییر بدهند. سیاست آنها همواره شکست‌خورده است. سیاست استمالت جویانه بوده است. چون رژیم ایران به سیاست جنایتکارانه و شرورانه خود ادامه می‌دهد. در داخل ایران سرکوب زنان ایران ادامه می‌دهد چون زنان ستون فقرات مقاومت هستند.

ما یک استراتژی جدیدی نیاز داریم. یک استراتژی مؤثر. استراتژی باید بنا بر ۴ ستون باشد

اولین ستون شناسایی سپاه پاسداران به‌عنوان سازمان تروریستی

دومین بخش از استراتژی توقف زنده کردن برجام و توافق اتمی است.

ما نیاز یه یک سیاست جدید برای مقابله با گروگانگیری داریم

چهارمین پایه این است که اپوزیسیون دموکراتیک و آلترناتیو معتبر یعنی شورای ملی مقاومت را به‌رسمیت بشناسند.

۸۸ درصد مردم انتخابات را تحریم کردند. در انتخابات پارلمانی قبلی ۷درصد شرکت کردند و ۹۳درصد مردم تحریم کردند چطور می‌توانیم بگوییم این رژیم مشروعیت دارد.

زمان آن رسیده است که رهبران اروپایی با آلترناتیو دموکراتیک رابطه برقرار کنند تا آینده‌یی بهتر برای مردم ایران به ارمغان بیاورند.

 

استفن هارپر نخست‌وزیر کانادا ۲۰۱۵-۲۰۰۶

استفان هارپر(نخست وزیر سابق کانادا)

تحریم گسترده انتخابات نشان می‌دهد مردم ایران این رژیم را رد می‌کنند و به سرنگونی آن رأی می‌دهند. مردم ایران فریب این رژیم را نمی‌خورند.

برخی کارشناسان غربی مدعی هستند رژیم آلترناتیوی وجود ندارد. زمانی هم که شاه در قدرت بود همین حرفها را می‌زدند. اما رژیم فعلی بسا ضعیف‌تر است. منفورتر و فاسدتر است. رژیم به بهای در دو رنج مردم ایران جنگ را به همه جا گسترش می‌دهد. چطور با رفتن این رژیم وضع بدتر می‌شود.

تنها یک راه هست. با تشدید تحریم‌ها. با محکوم کردن نقض حقوق بشر

نه با ارتباط با رژیم بلکه با بستن سفارتهای آن در سراسر جهان

من از امضاکنندگان یک نامه هستم شامل ۱۳۷تن از رهبران جهان که تأکید می‌کند مقاومت سازمان‌یافته ایران را حمایت می‌کنیم. تنها راه مقابله با این رژیم که یک سرطان است حمایت از این آلترناتیو هست. شورای ملی مقاومت قویترین سازمان است با شبکه‌یی در سراسر ایران با رهبری خودش با رد دیکتاتوری در گذشته جدایی دین و دولت و پذیرش اقلیتهای قومی و مذهبی و یک ایران غیراتمی در صلح با تمام دنیا. این ارزشش را دارد که برای آن مبارزه کنیم.

 

ناتالی گاوریلیتسا - نخست‌وزیر مولداوی ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳

ناتالی گاوریلیتسا - نخست‌وزیر مولداوی

گردهمایی امسال مقاومت ایران یک ویژگی دارد که پس از مرگ رئیسی رژیم بسیار متزلزل شده است. مبارزه مردم ایران مبارزه ما هم هست. این رژیم از گروه‌های تروریستی در خاورمیانه حمایت می‌کند. مماشات با رژیمهای خودکامه هیچ نتیجهٔ مثبتی نخواهد داشت بلکه رژیم را جری‌تر می‌کند. ایرانیان خارج کشور نقش مهمی در ایجاد ایران آزاد خواهد داشت. خانم رجوی الهامبخش زنان و دختران ایران هستند که شجاعت بی‌مانندی از خود نشان دادند. این زنان فقط برای برابری زن و مرد مبارزه نمی‌کنند آنها برای حقوق‌بشر مبارزه می‌کنند. خطاب به مردم ایران می‌گویم که شما در مبارزه‌تان تنها نیستید مبارزه شما الهامبخش همهٔ ماست و این مبارزه به هدف خود خواهد رسید.

 

اندا کنی – نخست‌وزیر جمهوری ایرلند (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷):

-اندا کنی نخست‌وزیر ایرلند:

پایان رژیم ایران فرا خواهد رسید و وقتی فرا برسد خیلی به‌سرعت پیش خواهد رفت.

این رژیم به خواست خودش کنار نخواهد رفت، بر جنایاتش خواهد افزود. اما شجاعت و پایداری سرانجام این رژیم را به پایان خواهد رساند

 

عبدالله هوتی – نخست‌وزیر کوزوو (۲۰۲۱)، نمایندهٔ پارلمان:

عبدالله هوتی – نخست‌وزیر کوزوو

حضور ما امروز از سراسر جهان عزم جزم ما را در حمایت از مردم ایران نشان می‌دهد و امروز روشن است که رژیم سرکوبگر کنونی نمی‌تواند دوام بیاورد

به نظرم به‌زودی به‌عنوان یک حادثه تاریخی ثبت خواهد شد مردم ایران و تاریخشان نشان داده که هر رژیم سرکوبگری سقوط می‌کند

خانم رجوی گرامی شما از حمایت ما و همبستگی ما برخوردارید هر چند هنوز آزادی مردم شما محقق نشده ولی به یاد داشته باشید که شما تنها امید میلیونها دختر و پسر جوان هستید که خواهان آزادی هستند.

 

مایک پمپئو-وزیر خارجه آمریکا ۲۰۲۱

مایک پمپئو-وزیر خارجه آمریکا

خانم رجوی بسیار خوشحالم که امروز در حضور شما باشم در جمع کسانی که متعهد به آزادی ایران هستند. این هدفی است که باید به پیروزی برسد. من خوشحالم که با وجود چالشهای زیاد در کنار شما باشم.

امروز اینجا هستم که بگویم این مقاومت برای ما معنای خاصی دارد. مقاومتی که پیروز می‌شود. من روی مردم ایران حساب می‌کنم برای رسیدن به این هدف. رژیم ایران بعد از مرگ رئیسی بیشتر از قبل شکننده است. او یک عروسک دست ولی‌فقیه بود.

شما می‌توانید تحریم انتخابات رژیم را ببیند ما می‌دانیم تغییر ضروری است. به این خاطر این تنها با آرزو به‌دست نمی‌آید این تغییر با یک جنبش سازمان‌یافته توسط مردم ایران میسر می‌شود. امروز که اینجا هستم روی شما حساب می‌کنم. خانم رجوی خود شما و همه شما که اینجا هستید تحت تعقیب بودید. من روی شما حساب می‌کنم. آنها کابوس آخوندها شدند. آنها قدرتی هستند که آینده‌یی روشن را برای مردم ایران به ارمغان می‌آورند. آنها شایسته حمایت ما هستند. هیچ وقت دیر نیست که ما از مخالفان این رژیم حمایت کنیم.

ما باید این موضوع را به‌رسمیت بشناسیم که یک آلترناتیو واضح وجود دارد. هر هفته در صدها شهر این آلترناتیو رژه می‌رود. سازمان مجاهدین برای مسائل مختلف راه‌حل دارد.

بله یک آلترناتیو وجود دارد.

من مطمئن هستم در زمان حیات خودمان سقوط رژیم ایران را می‌بینیم و آن را جشن می‌گیریم.

خانم رجوی برنامه ۱۰ماده‌یی شما راه‌حل است برای درهم شکستن رژیم آخوندی آنها را از درون نابود می‌کند. این برنامه‌یی است که نوید نابودی آخوندها را می‌دهد

آخوندها می‌توانند خیلیها را بکشند اما نمی‌توانند روحیه آنها را بکشند این چیزی بود که من در اشرف۳ دیدم. آن کتاب قرمز شهیدان را دیدم. شما نمی‌گذارید هدف والای شما نابود بشود.

وقتی من مقاومت شما را دیدم احساس کردم که رژیم از شما می‌ترسد.

من ایمان دارم با مقاومت شما روز آزادی را ببینیم.

 

میشل آلیو ماری وزیر ارشد در دولت فرانسه (۲۰۱۱)

میشل آلیو ماری

خانم مریم رجوی از زمانی که شما را می‌شناسم می‌دانم چقدر قاطع و محکم هستید

ما می‌دانیم که رژیم ایران شکننده‌تر شده است. اعدامها ۴۸درصد بیشتر شده است اما اینها مانع از این نشده که زنان و مردان ایرانی برخیزند و مبارزه کنند

رژیم ایران پشت سرکوب زنان و گروگانگیری حکومتی است.

اینها همه نشانه‌های ضعف رژیم است و ما باید به کسانی کمک کنیم که همهٔ ریسکها و خطرات را در برابر این رژیم به جان می‌خرند

برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم رجوی این امید را برای جامعهٔ بین‌المللی به‌وجود می‌آورد که صداهای رسمی که رژیم را محکوم می‌کنند بیش از پیش افزایش پیدا کند

 

برنارد کوشنر وزیر خارجه فرانسه از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰:

برنارد کوشنر وزیر خارجه فرانسه

نمایش روز جمعه رژیم ایران یک کمدی بود. بعضی‌ها امیدوار بودند که یک کسی که ادعا می‌کند به رژیم نزدیکتر است روی کار بیاید. اما این در این رژیم واقعی نیست.

مردم ایران خواهان زندگی در یک حکومت آزاد هستند. به افزایش خشم عمومی در ایران باید توجه کرد. هر سال ما باید به شما تبریک بگوییم به‌خاطر قدرت مردم که شما نمایندگی می‌کنید.

چه قدرت و چه شجاعتی شما داشتید در برابر سرکوبگری رژیم، شجاعتی که زنان و جوانان داشتند. امیدوارم که زنان به مبارزه خود برای تغییر رژیم ادامه بدهند.

اتحاد نامبارکی بین رژیم و سایر دیکتاتوریها شکل گرفته که بسیار خطرناک است. ابتدا می‌خواهم قدردانی خود و میلیونها فرانسوی را از شما خانم رجوی اعلام کنم. برای آن‌که بیشتر بتوانم در کنار خانم رجوی بمانم و بیشتر حمایت کنم. باید شما را در ایران ببینیم.

 

جان برد وزیر خارجه کانادا (۲۰۱۵):

جان برد

من درود می‌فرستم به شجاعت کانون‌های شورشی

مماشات تنها به ماندن این رژیم در قدرت کمک می‌کند. اگر می‌خواهیم با سرکوب این رژیم مقابله کنیم، باید در برابر این رژیم قاطع باشیم. ما مفتخریم که کانادا بالاخره سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داد. ما از شما بسیار الهام و انگیزه می‌گیریم.

 

جودی اسگرو - وزیر مهاجرت کانادا (۲۰۰۵):

جودی اسگرو - وزیر مهاجرت کانادا

خوشحالم که دولت من دو هفتهٔ پیش سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داد و امیدوارم که انگلستان و اتحادیهٔ اروپا نیز چنین کنند. خانم رجوی رهبری شما فوق‌العاده است. به حمایت از شما ادامه می‌دهیم.

 

پتر آلتمایر رئیس دفتر صدراعظم آنگلا مرکل ۲۰۱۸

پتر آلتمایر – وزیر اقتصاد و انرژی آلمان (۲۰۲۱)

پتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان

آنچه در ایران دیروز صورت گرفت انتخابات نبود نمایش بود. فقط کاندیداهای آخوندها شرکت داشتند.

خانم رجوی گرامی شما حمایت غرب را دارید من مطمئن هستم که حمایت غرب از مبارزه در ایران خیلی خیلی افزایش پیدا می‌کند. چون رژیم ایران فقط مردم ایران را سرکوب نکرده بلکه منطقه را در خطر قرار داده است. کشورهای اروپایی و غربی باید از اپوزیسیون ایران حمایت کنند. به تأکید می‌گویم برنامه ۱۰ماده‌یی سند عدالت و آزادی و دموکراسی است. برای هر کشوری در جهان افتخار به بار می‌آورد. این برنامه باید در ایران به اجرا گذاشته شود و مورد حمایت قرار بگیرد.

امیدوارم پارلمان ارو پای جدید با قاطعیت عمل کند و سپاه پاسداران را در لیست سازمانهای تروریستی قرار دهد.

جهان این را به‌رسمیت شناخته که این رژیم کارش رو به پایان است. ایران در ماهها و سالهای آتی یک کشور دموکراتیک خواهد شد. امروز شما خورشید را آوردید و بیایید که این خورشید را همه جا داشته باشید.

 

 

جان برکو -رئیس و سخنگوی پارلمان انگلستان (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹):

جان برکو -رئیس و سخنگوی پارلمان انگلستان

من ۶بار در این گردهمایی‌ها شرکت کرده‌ام و از صمیم قلبم گواهی می‌دهم که هر لحظهٔ این ۶بار برای من افتخار بوده است

من به این دلیل اینجا هستم که همبستگی خودم را با مقاومت ایران اعلام کنم.

پیام مردم ایران به رژیم بسیار واضح است. روزهای شما به پایان رسیده است. زمان آن خواهد رسید که شما مورد حسابرسی در برابر محاکم بین‌المللی قرار بگیرید

مردم ایران با رد کامل انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری این رژیم، نشان داده‌اند که ایدهٔ رفرم در این رژیم جایی ندارد

این رژیم مدعی است که آلترناتیوی ندارد. اما آلترناتیو وجود دارد من در اینجا به مریم رجوی و برنامهٔ او اشاره می‌کنم

من ۴۰سال است سابقهٔ کار سیاسی دارم، ولی هرگز با چنین مقاومتی با این ویژگیها و برخوردار از اعتبار بین‌المللی مواجه نبوده‌ام

ما خواهان یک جمهوری دموکراتیک و خواهان جدایی دین از دولت هستیم و من امیدوارم این افتخار را داشته باشم که همراه با شما در تهران باشیم و به شما تبریک بگوییم.

 

سناتور جین شهین و سناتور تام تیلیس –اعضای سنای آمریکا

من سناتور ایالات متحده جین شهین هستم و خوشحالم که دهها هزار نفری را می‌بینم که در این کنفرانس در سراسر جهان شرکت می‌کنند

من سناتور تام تیلس هستم: این گردهمایی در زمان مهمی برگزار می‌شود که ایران، منطقه و جهان بر سر یک دوراهی قرار دارند

سناتور جین شهین: وقایع هشت ماه گذشته نشان داده که رژیم ایران در نقطه ضعف قرار دارد. در حالی که تلاش می‌کند مردم را سرکوب کند و همزمان نفوذ شرورانه خودش را در سراسر منطقه را گسترش بدهد و هرگز تا این حد روشن نبوده که رژیم ایران نماینده مردم ایران نیست

سناتور تام تیلس: آمریکا در کنار شما برای آزادی و دموکراسی ایستاده است به همین دلیل سناتور شهین و من به‌تازگی قطعنامه ۵۹۳سنا را ارائه کردیم که در آن و حفاظت از پناهندگان سیاسی در اشرف سه با نفی خواسته‌های رژیم ایران فراخوان داده شده و اعلام شده که آنها باید از حقوق اساسی خودشون برای آزادی بیان و تجمع و فعالیت‌های سیاسی در آلبانی برخوردار شوند

 

سناتور گری پیترز رئیس کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنای آمریکا:

من افتخار می‌کنم که ایرانیان مقیم آمریکا را نمایندگی کنم و در کنار مردم ایران هستم در مخالفت با رژیم استبدادی که در ایران حاکم است.

رژیم ایران به مدت چندین دهه مسئول مستقیم اعدامهای جمعی زندانیان سیاسی و سرکوب خشونت‌بار اعتراضات مسالمت‌آمیز و ارزشهای دموکراتیک بوده است.

امروز ما ادای احترام می‌کنیم به قربانیان این اعمال هولناک و به کسانی که هم‌چنان به‌دلیل عقاید سیاسی در زندانند.

در سنای آمریکا افتخار آن را داشتم که از قطعنامه‌یی حمایت کردم برای حفاظت از پناهندگان سیاسی ایرانی که اکنون در اشرف۳ هستند از جمله زنان. ما باید اطمینان حاصل کنیم که این افراد در برابر تهدیدات رژیم ایران، محافظت بشوند و از آزادیهای بنیادین برخوردار باشند.

 

سناتور تد کروز- رئیس‌جمهوریخواهان در کمیته تجارت سنای آمریکا:

می‌خواهم از همه پارلمانترها و رهبران تشکر کنم که امروز اینجا هستند به‌خاطر تعهد راسختان برای افشای وحشیگریهای رژیم در نقض حقوق‌بشر و اقدامات تروریستی این رژیم.

همان‌طور که می‌دانید سران رژیم ایران از مخالفانش وحشت دارند.

‌پوشیده نیست که رژیم ایران مرتکب اقدامات تروریستی بیشماری شده و تجاوزکاریهایی که جان شهروندان ایرانی و خارجی را تهدید می‌کند. به همین دلیل مفتخرم از قطعنامه‌یی حمایت کردم که به حفاظت از پناهندگان سیاسی ایرانی در اشرف۳ فراخوان می‌دهیم. این مخالفان شجاع ایرانی باید از حقوق اساسی خودشان برای آزادی بیان و تجمع برخوردار بشوند. تشکر مجدد به‌خاطر رهبری فداکارانه، متعهد و مداوم شما در زمینه حقوق بشر. مفتخرم که در مبارزه شما برای ایران آزاد در کنار شما هستم

 

نانسی میس نماینده کنگره آمریکا- رئیس زیرکمیتهٔ امنیت سایبری

حضور شما نشان‌دهنده تعهد شما برای دفاع از حقوق‌بشر و دموکراسی هست. مریم رجوی می‌خواهم از شما تشکر کنم. من می‌خواهم با مردم شجاع ایران که این گردهمایی را می‌بینند صحبت کنم. شجاعت شما، پایداری شما و تلاش شما برای آزادی و عدالت مورد توجه قرار گرفته ما در کنار شما ایستاده‌ایم. آمریکا در کنار شما ایستاده است

رهبران جهان آزاد باید از یک ایران دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین و دولت و یک جمهوری غیراتمی حمایت کنند. به زنان اشرف سه می‌گویم که مبارزه شما نشان‌دهنده روحیه شکست ناپذیر زنان ایران است که برای عدالت و برابری می‌جنگند. ما باید امنیت مردان و زنان اشرف سه را تضمین کنیم. آنها شایسته حقوقشان بر اساس کنوانسیون ژنو و کنوانسیونهای اروپایی حقوق‌بشر هستند از جمله حق آزادی حیات، آزادی بیان و آزادی تجمع

به‌خاطر همین ما قطعنامه کنگره ۱۱۴۸ را ارائه کردیم به‌عنوان حامی آورنده مشترکش. این قطعنامه که از حمایت اکثریت برخوردار است از برنامه ده ماده‌ای خانم رجوی حمایت می‌کند.

 

رائول روییز-نماینده کنگره آمریکا

من اینجا هستم که بگویم شجاعت شما الهامبخش است. مردم ایران چندین دهه در برابر این رژیم مقاومت و مبارزه کرده‌اند.

ما شاهد این بودیم که در سال۱۴۰۱ مردم ایران قیام کردند و فریاد زدند دیگر کافی است. آنها فراخوان دادند برای آزادی ایران. امروز ما اینجا هستیم که درود بفرستیم به مبارزات شما برای تحقق آزادی و دموکراسی. در اشرف۳، نهصد تن زندانیان سابق هستند که شاهد قتل‌عام و نقش ابراهیم رئیسی بوده‌اند. من به اتفاق خانم میس از قطعنامه‌یی حمایت کردیم که در آن برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم رجوی و تأکید بر حفاظت ساکنان اشرف۳ تأکید شده بود.

 

دیوید جونز نمایندهٔ پارلمان انگلستان تا می ۲۰۲۴ و وزیر برگزیت

بسیار مفتخرم اعلام کنم که بیانیه حمایت از ایران آزاد توسط بیش از ۴هزار نماینده در ۸۴پارلمان در سراسر جهان از جمله مجلس عوام و اعیان انگلستان امضا شده و ما باید به همکاران خودمان در سراسر جهان به‌خاطر چنین حمایتی برای برقراری جمهور ی دموکراتیک ایران تبریک بگوییم.

خیلیها در غرب به‌دنبال گفتگو و مماشات با این رژیم بوده‌اند. این استراتژی اشتباه بوده و شکست‌خورده است.

رژیم ایران باید به‌خاطر جنایت علیه بشریت مورد حسابرسی قرار بگیرد به‌خصوص کسانی که در قتل‌عام زندانیان در سال۶۷ دست داشته‌اند.

بقایای رژیم شاه و رژیم آخوندی دست به هر کاری می‌زنند که مقاومت ایران را بی‌اعتبار کنند اما آنها نمی‌فهمند که مقاومت ایران نماد ارادهٔ مردم ایران هستند.

 

کاتلین دپورتر نمایندهٔ پارلمان فدرال بلژیک

ما یک کار درست در بلژیک کردیم و آن بیانیه حمایت از مقاومت ایران حمایت کردیم. ما از طرح ۱۰ماده‌یی حمایت کردیم. ما هم‌چنین از این حجم عظیم از فعالیت‌های کانون‌های شورشی حمایت می‌کنیم و به آنها درود می‌فرستیم که ۲۰هزار عملیات و پراتیک انقلابی داشتند که خواهان ایران آزاد هستند. می‌خواهم خطاب به آنها بگویم که به مبارزه خود ادامه دهند شما قطعاً می‌توانید این رژیم را سرنگون کنید.

 

کارلو چیچولی نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا

افتخاری است برای من که اینجا هستم و از شورای ملی مقاومت حمایت می‌کنم ما اینجا هستیم همراه شما می‌خواهم یادآوری کنم که ۱۵ سال پیش خانم مریم رجوی را در مجلس ایتالیا همراهی کردم و در آنجا جان فرانکو فینی از او استقبال کرد و مشروعیتی از آنزمان برای شما وجود داشت.

تحریم انتخابات در رژیم همیشه هست و هر بار بیشتر می‌شود رژیمها وقتی در داخلشان چنین درگیریهایی وجود دارد و همین اتفاق برای رژیم ایران دارد رخ می‌دهد ما به آخر خط این رژیم رسیده‌ایم و امیداورم که این جنبش و مردم ایران به تغییر رژیم دسترسی کنند.

 

رافائله اسپرانسون-عضو عضو کمیسیون خارجی و دفاع سنای ایتالیا

در ایران نظامی هست که کارآیی ندارد یک نمایشی از دموکراسی در ایران هست ما از هر دو مجلس ایتالیا اینجا هستیم و می خواهم حمایتم را اعلام کنم به اسم خودم و پارلمان ایتالیا از آرمان شما که آرمانی برای آزادی است که باید حمایت همه کسانی را داشته باشد که حاضرن چیزی را فدا کنند تا حقوق زنان به‌دست بیاید و آرزوهایشان محقق شود

مفتخرم اعلام کنم که در دیدارمان با خانم مریم ما در مجلس سنا و پارلمان ایتالیا در بیانیه مشترک از یک ایران آزاد و دموکراتیک حمایت می‌کند این بیانیه عزم جزم ما را برای حمایت از حقوق‌بشر و آزادیهای مردم ایران نشان می‌دهد

حمایت از مردم ایران ضروری است حمایت قاطع برای مردم ایران و داشتن یک ایران دموکراتیک که به سمت آینده برود

تنها نیستید مردم ایتالیا در کنار شما هستند.

 

نایکه پروپیونی عضو کمیته خارجی پارلمان ایتالیا

خانم مریم رجوی تنها یک رهبر سیاسی نیستند. ایشان الهامبخش زنان و جوانان برای مبارزه هستند.

من حمایت خودم را از کانون‌های شورشی در ایران اعلام می‌کنم. این پیامی است از سوی تمام نمایندگان پارلمان ایتالیا. این رژیم که زنان را سرکوب می‌کند باید سرنگون شود

برای مبارزه با تروریسم سپاه پاسداران باید در لیست تروریستی قرار بگیرد

تمام کشورهای دموکراتیک باید از جنبش شما حمایت کنند و من از مبارزه شما حمایت می‌کنم.

بارونس اولون عضو مجلس اعیان انگلستان:

رژیم نه تنها در منطقه عامل جنگ و شرارت بوده بلکه در تمام دنیا دارد همین کار را می‌کند. رژیم با جنایت و سرکوب در قدرت مانده است. اما روز جمعه چه اتفاقی افتاد؟ ۸۸درصد مردم ایران انتخابات رژیم را تحریم کردند، این نشانهٔ شجاعت مردم ایران است. مقاومت زنان ایرانی در چارچوب مقاومت سازمان‌یافته تضمین کننده آزادی در ایران فرداست. برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی به زنان این امکان را می‌دهد که به برابری دست یابند. این برنامه بسیار دموکراتیک است و مانع از آن می‌شود که بتوانند انقلاب مردم ایران را بربایند. ما نیازمند یک سیاست قاطع از سوی دولت انگلستان و سایر دولتهای اروپا هستیم که سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قراردهند و از برنامهٔ خانم رجوی حمایت کنند.

ما باید با حمایت از زنان مقاومت ایران به آزادی ایران کمک کنیم.

 

امانوئلیس زینگریس - رئیس هیأت پارلمانترهای لیتوانی در شورای اروپا

خانم رجوی متشکرم که چهره اسلام را در اروپا و دنیا نجات دادید ما از شما حمایت می‌کنیم من گزارشگر عمومی حقوق‌بشر هستم ما پشت شما هستیم و از شما حمایت می‌کنیم شما باید مبارزه‌تان را نمایندگی کنید و در پارلمانهای اروپایی سخنرانی کنید بسیاری از ایرانیان در کشورهای مختلف اروپایی هستند.

موزه مقاومت به ما نشان می‌دهد قتل‌عامی صورت گرفته و باید همه جنایتهایی که صورت گرفته را نشان بدهد تا این رژیم در دادگاههای بین‌المللی در آینده محاکمه بشوند. ما باید مانع گروگانگیری رژیم برای آزاد کردن عوامل قاتلشان در کشورهای غربی بشویم.

 

ژنرال جیمز جونز نخستین مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور اوباما ۲۰۰۸-فرمانده پیشین ناتو

در حالی که رژیم تلاش می‌کند صدای مردم ایران را خاموش کند اما ما باید تلاش کنیم این صدا بیشتر و بیشتر شود. رژیم باید بداند که هر ضرب و شتم مردم در خیابان‌ها و هر اعدام و هر میزان کمک به نیابتیها اتفاقاً مقاومت را قوی‌تر می‌کند. روحیه جوانان ایران سرشار از مقاومت است. تلاش آنها و حامیان آنها برای پایان دادن به رژیم در حال افزایش است.

جامعه جهانی باید از خانم رجوی و طرح ۱۰ماده‌یی و شورای ملی مقاومت حمایت کند. این طرح امید مردم ایران برای آزادی را نشان می‌دهد و تمام کسانی که جانشان را برای آزادی فدا کردند. رژیم ایران از شورای ملی مقاومت که بدون خستگی می‌جنگد می‌ترسد. مردم ایران حق برخورداری از حق دفاع مشروع بر اساس اعلامیه جهانی حقوق‌بشر دارند.

 

جان بولتون

افتخار بزرگی برای من است که در کنار شما باشم. دوست دارم نکته پایانی را اول بگویم. سیاست دولت آمریکا باید سرنگونی رژیم آخوندی باشد. رژیم ایران نه تنها تهدیدی برای مردم ایران بلکه تهدیدی برای کشورهای غربی است. این دو موضوع کلیدی است.

رژیم ایران سیاست ترور و ارعاب را دنبال می‌کند. به همین خاطر است که رژیم دنبال سلاح اتمی است. در حال ساخت موشک بالستیک است.

اپوزیسیون ایران و شورای ملی مقاومت هدفش چیست؟ شورای ملی مقاومت یک شبکه عظیم در داخل ایران دارد. من از نزدیک آنچه گفتند را دنبال کردم. در بیست سال حتی یک مورد نبوده است که اطلاعات آنها فاقد پشتوانه باشد. این پایه‌یی است که بر اساس آن یک استراتژی بسازیم که مردم به خواسته خود برسند. تغییر کار مردم ایران است ولی ما می‌توانیم کمکهای زیادی بکنیم. قطعاً مردم ایران سرنگونی را انجام می‌دهند. خامنه‌ای بحران جانشینی دارد. انتخاباتش برای حل بحران جانشینی بوده است.

تنها راه سرنگونی این رژیم است. وضعیت برای خامنه‌ای بسیار وخیم است. ما می‌دانیم وقتی رژیم سرنگون شود. مردم ایران خواهان یک دولت مردمی هستند. آنها شایان آن هستند.

 

لویی فری رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا. اف.بی.آی (۲۰۰۱)

خانم رجوی شما همواره الهامبخش ما در مبارزه بوده‌اید و همیشه ما را به جلو هدایت کرده اید

اولین موضوع که می‌خواهم بر آن تأکید کنم نقش کانون‌های شورشی در این شرایط و ضرورت حسابرسی از رژیم حاکم است. تحریم انتخابات رژیم نشان می‌دهد که این رژیم نفسهای آخر را می‌کشد.

من بارها تلاش کردم که درباره انفجار تروریستی برجهای خوبر یا حداقل در مورد ۱۴نفری که در آن دست داشتند اقدام کنیم اما موافقت نشد برای من سابقه تروریسم رژیم شناخته شده است. ما باید در این باره اقدام کنیم. در آمریکا قوانینی وجود دارد که ما از سران این رژیم در هر جای جهان حسابرسی کنیم.

 

مایکل موکیزی - وزیر دادگستری آمریکا (۲۰۰۹):

حضور بسیار کم مردم و تحریم انتخابات رژیم در روز جمعه چشمگیر بود. این روندی بود که از سال۱۳۶۰ شروع شد. و تا قیام ۴۰۱ ادامه یافت. ما می‌بینیم که به موازات اعتلای مقاومت مردم ایران شاهد اضمحلال رژیم هستیم. چنین رژیمی برای همیشه باقی نخواهد ماند. تنها کار باقی مانده از قرن بیستم سرنگونی رژیم بود و این کاری است که شما باید به آن جامهٔ عمل بپوشانید و دولتها هم باید از آن حمایت کنند.

 

لیندا چاوز: مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید

ما از خانم مریم رجوی حمایت می‌کنیم. مریم رجوی الهام‌بخش و نماد شجاعت است. مبارزه او مبارزه ما هم هست. زنان در ایران تحت ستم هستند. این رژیم ناقض حقوق‌بشر و هم‌چنین تهدیدی برای امنیت و صلح جهانی است. رژیم کشتی‌ها را در دریای سرخ هدف قرار می‌دهد. با حمایت از حزب‌الله منطقه را به آتش کشیده است. بنابراین ما این جا جمع شده‌ایم تا این رژیم را متوقف کنیم. تغییر رژیم در ایران شرایط را فقط برای مردم ایران تغییر نمی‌دهد بلکه برای همه ما در جهان مهم است. زیرا رژیم ایران یک تهدید اتمی است. دلیلی که ما از مریم رجوی حمایت می‌کنیم این است که او جهانی را تصویر می‌کند که همه مردم به حقوق خود دست می‌یابند.

 

اینگرید بتانکور - کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا:

همهٔ ما به ناامنی اشاره کردیم چون ابرهای تیره و تاری را در افق می‌بینیم، اما من در انتهای این تونل یک نور امید را می‌بینم و می‌خواهم آن را با شما به اشتراک بگذارم.

ما در لحظه‌یی هستیم که دموکراسیها با دیکتاتوریها در جنگ هستند. رژیم ایران یک ضربه و شکست جدی روز جمعه در انتخابات دریافت کرد. از جانب مردمی که نخواستند وارد بازی رژیم شوند.

خانم رجوی شما دانش و عشق لازم برای تغییر را دارید و این نیروی تغییر زنان هستند. تغییر تاریخی که داریم می‌بینیم

تضمین صلح جهانی به پیروزی رزم شما در ایران وابسته است. شبکه‌های اطلاعاتی رژیم پشت این هستند که نگذارند از شما حمایت کنیم. علت سیاست مماشات همین است. آنها می‌خواهند نگذارند از مقاومت ایران حمایت کنند.

ما چندی پیش با خشم با مقاله‌یی در لوموند مواجه شدیم که گویا همه‌اش توسط سپاه پاسداران دیکته شده بود و این نشانهٔ این است که ما داریم پیروز می‌شویم. چرا باید این همه تلاش کنند که نگذارند ما اینجا در کنار مریم باشیم.

اگر ما موفق شویم این پیامی بسیار قدرتمند می‌دهد. پیام این است که بازی تمام است. یعنی مریم موفق شده در امید دادن به مردم ایران.

یکی دیگر از دلایل حمایت ما از مقاومت ایران، شکست رژیم است. شکست در خریدن روزنامه‌نگاران، چرا که این مقاومت قدرتمند است و تنها سازمانی است که می‌تواند در ایران یک مقاومت مستمر را ادامه دهد.

این مقاومت موفق شده برنامه‌های مخفی اتمی رژیم را افشا کند. کانون‌های شورشی مجاهدین در سراسر ایران گسترش پیدا کرده و رژیم در مقابله با آنها شکست‌خورده است.

آنها شکست خوردند چون امروز حمایت از مقاومت ایران عظیم است. حمایت پارلمانها در کشورهای مختلف

مبارزهٔ مردم ایران مبارزه ماست. آنها متوقف شدنی نیستند. ما تا ابد خواهان ایران آزاد هستیم.

 

دومینیک آتیاس - رئیس شورای اداری بنیاد وکلای اروپایی:

من به‌عنوان یک فعال مدنی از بی‌ارادگی سیاستمداران غربی عصبانی هستم. من به آنها می‌گویم شانتاژ و باج دادن را متوقف کنید. شما نمایندگان اتحادیه اروپا دیگر این قدر ما را خجالت‌زده نکنید

‌فکر می‌کنید مقاومت در برابر تروریسم باج دادن به آنهاست؟! این ضعف خجالت‌آور است. شما با این رفتار تروریسم رژیم ایران را حمایت می‌کنید.

آقایون با این رفتار تروریسم رژیم ایران را تشویق می‌کنید و همدست می‌شوید با کسانی که کشتار می‌کنند و به هرج و مرج دامن می‌زنند. همدست سوءقصد علیه نایب‌رئیس پیشین پارلمان اروپا آقای ویدال کوادراس. از حامیان پایدار مقاومت ایران می‌شوید چه زمانی تصمیم می‌گیرند سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار بدهید.

‌شما منتظر چه هستید؟ چند سوءقصد دیگر چند کشته دیگر باید وجود داشته باشد از شجاعت و مبارزه رزمندگان مقاومت ایران الگو بگیرید از مقاومت ایران یاد بگیرید که با خون راه خودش را باز می‌کند. این حق است

از مریم اکبری منفرد خجالت بکشید که به ۱۴سال زندان محکوم شده چون دادخواهی خون خواهر و برادران خود را کرده بود

درود بر کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران. آفرین به شجاعت آنها! هیچ چیز آنها را متوقف نمی‌کند. ما این همه را می‌بینیم. این همه جوان! عجب شجاعتی!

که قلب آن با ما می‌تپد و ما فریاد می‌زنیم زن مقاومت آزادی

 

کی‌یرا رودیک – نمایندهٔ پارلمان اوکراین، رهبر حزب هولوس:

ما از همهٔ‌دنیا اینجا جمع شده‌ایم برای آزادی. من وقتی پرچمهای اوکراین را در تظاهرات شما دیدم گرمایی را در قلب خودم احساس کردم.

ما باید امید داشته باشیم. امید در مبارزه است. باید این امید را زنده نگه داشت و مقاومت را ادامه داد من از شما تشکر می‌کنم خانم رجوی که در ملاقات به من گفتید اگر مردم و همه کسانی که از ما حمایت می‌کنند اگر ما مقاومت کنیم به حقوق خودمان و به پیروزی می‌رسیم و این پیامی است برای همه...

 

پروفسور آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس پارلمان اروپا ۱۹۹۹ تا ۱۴۰۱

به‌رغم توطئه تروریستی رژیم حاکم بر ایران که یک ضارب را فرستاد من را بکشد یک معجزه رخ داد و من زنده هستم و مصمم هستم راه خود را ادامه بدهم.

ما همراه شما خواهیم بود برای آزاد کردن ایران و ساختن مجدد آن. زمان آن است که زنجیرهایی که ایران را ۴۵سال تحت سرکوب نگه داشته است از هم بگسلد. جایی که زنان و مردان برابر باشند و حاکمیت قانون وجود داشته باشه و زن‌ستیزی به پایان برسد. ایرانی که یک جامعه مدنی شکوفا باشد و هیچ محدودیتی برای زنان نباشد. حتی رئیس‌جمهور زن.

این دیدگاهی است که به من تحمل و قدرت پایداری می‌دهد در برابر هر درد و رنجی. اکنون هزاران ایرانی هستند رزمندگان آزادی ایران که مبارزه کردند و شکنجه و زندان را تحمل کردند. این‌طور با فروتنی افتخار می‌کنم که بخشی از این جنبش هستم.

وقتی من در ۲۰۰۸ تصمیم گرفتم به‌رغم تهدیدهای موجود به اشرف در عراق بروم دیدگاههای مسعود رجوی را خواندم. آنچه امروز هم ضروری است. آرزوی آزادی ایران نزدیکتر از هر زمانی به واقعیت تبدیل می‌شود. دیروز مردم باز هم انتخابات را تحریم کردند و به یمن فعالیت‌های کانون‌های شورشی هست که آرزوی ایران آزاد هر چه نزدیکتر می‌شود.

مسعود رجوی یک رهبر واقعی است. کسی که در برابر سبعیت بنیادگرایی اسلامی ایستاده است و نسلی را هدایت می‌کند. ۴۵سال است متوقف نشده است. بدون مسعود رجوی ما با یک خلیفه از بنیادگرایان روبه‌رو می‌شدیم و یوغ آنها ادامه پیدا می‌کرد. مسعود رجوی مردی که دلم می‌خواهد او را در ایران ببینم.

 

خانم ریتا زوسموت رئیس پیشین پارلمان فدرال آلمان:

خانم ریتا زوسموت رئیس پیشین پارلمان فدرال آلمان در پیامی که توسط آقای لئو داتسنبرگ رئیس کمیته همبستگی برای ایران آزاد قرائت شد گفت:

این زنان و مردان ایرانی سالیان است در وضعیت درد و رنج هستند. سالیان است تحت کشتار و شکنجه هستند. آنها برای حقوق‌بشر و کرامت همه انسان‌ها مبارزه می‌کنند. آنها تسلیم نمی‌شوند با این تعهد که بیش از همیشه قیمت بدهند. این قدرت را نشان می‌دهند و به ما نشان می‌دهند که می‌توانیم تأثیرگذار باشیم.

ما هم فراخوان می‌دهیم که با شما هستیم و شما را الگو قرار می‌دهیم. ما با صدای بلند می‌گوییم این همبستگی چطور ادامه یافته است. قدرت مقاومت و این دیدگاه که ما تسلیم نمی‌شویم. آزادی تمام‌عیار هدف ماست. سرکوب باید به پایان برسد. تا مردم بتوانند در صلح و آزادی و همبستگی زندگی کنند. ما تسلیم نمی‌شویم. ما در مبارزه برای آزادی حضور داریم و با قدرت ادامه خواهیم داد.

آنچه اتفاق افتاده به‌خاطر شجاعت رهبری این مقاومت است. خانم مریم رجوی برای آزادی و دموکراسی مبارزه می‌کنند.

 

دیانا اشتوکر – شهردار وایل آم راین – نماینده مجلس فدرال آلمان ژوئن ۲۰۲۴

به‌عنوان شهردار و نمایندهٔ پیشین پارلمان آلمان از خواسته‌های مردم ایران و از برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی حمایت می‌کنم. حق مردم ایران برای مقاومت و آزادی باید از حمایت جامعهٔ بین‌المللی برخوردار باشد. سپاه پاسداران باید لیست‌گذاری شود و این یک ضرورت در حمایت از مردم ایران است. با خوشحالی حمایت ۵۱۰تن از نمایندگان پارلمان آلمان را اعلام می‌کنم که از خواسته‌های مردم ایران حمایت می‌کنند. همهٔ ما در کنار مردم ایران ایستاده‌ایم که هر روز برای آزادی خود می‌جنگند. مریم رجوی یک الگو و الهامبخش زنان و دختران ایرانی برای آینده بهتر است.

 

سناتور رابرت توریسلی:

دیروز ۸۸درصد مردم ایران با عدم شرکت در انتخابات نمایشی رژیم حرف خودشان را اعلام کردند دوستان من! مبارزه برای آزادی مردم ایران پیروز خواهد شد و این فقط بستگی به زمان دارد. هر چه شما سخت‌تر بجنگید آزادی سریع‌تر به دست می‌آید. مردم آلمان تسلیم نشدند. مردم ایران شما که عاشق کشور تان هستید پیروز خواهید شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae43bf39-0ff3-405d-9819-0d912ac0f435"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات