728 x 90

کهکشان اشرف ۳

گردهماییهای سالانه مقاومت ایران، روز پنجشنبه ۲۰تیرماه با یک کنفرانس بین‌المللی با شرکت شماری از شخصیت‌های برجسته سیاسی و بین‌المللی و پارلمانترها و کارشناسان از کشورهای مختلف در اشرف ۳آغاز به کار کرد.

در این کنفرانس که تحت عنوان «سیاست در قبال ایران و یک آلترناتیو معتبر» برگزار شد، شخصیت‌های حاضر، سیاست درست در قبال دیکتاتوری آخوندی و مهم‌ترین مسائل سیاسی و استراتژیکی مربوط به ایران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سخنرانان همچنین به بررسی جایگاه و ویژگی‌های یک آلترناتیو دموکراتیک برای رژیم آخوندی پرداختند.

رودی جولیانی در این کنفرانس شرکت داشت و سخنانی ایراد کرد.

مدیریت کنفرانس برعهده‌ سفیر لینکلن بلومفیلد بود. جان برد وزیر خارجه پیشین کانادا و سفیر رابرت جوزف معاون پیشین وزارت‌خارجه آمریکا، ارتشبد جیمز کانوی، سناتور رابرت توریسلی و ایوان ساشا شیهان مدیر اجرایی دانشکده امور بین‌المللی دانشگاه بالتیمور از سخنرانان آن کنفرانس بودند.

روز جمعه دومین گردهمایی بزرگ کهکشان سالانه مقاومت ایران با عنوان بزرگداشت نبرد تاریخی مردم ایران برای آزادی برگزار شد

ادامه این کهکشان در روزهای آینده برگزار خواهد شد

برگزاری این مجموعه گردهمایی‌های بزرگ سیاسی با حضور سیاستمداران، فعالان عرصه سیاست ایران و خاورمیانه در کنار اشرفی‌ها و اشرف‌نشانها جلوه‌ دیگری از قدرت آلترناتیوی را به نمایش می‌گذارد که اکنون در اعماق شهرهای میهن در مقابل فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران ایستاده و راه رهایی را می‌گشاید.

صحنه‌های با شکوه همایش سالانه ایرانیان از یک‌سو و درهم‌شکستگی دیکتاتوری خامنه‌ای از سوی دیگر بزرگ‌ترین جلوه تعادل‌قوا در شرایط کنونی ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db462286-91c0-4758-a90a-86fd037d582a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات