728 x 90

کن بلکول: شبح شوم رژیم ایران بار دیگر در اقدام وحشتناک تروریستی در خیابانهای مادرید به‌وقوع پیوست

مادرید - اقدام تروریستی علیه آلخو ویدال کوادراس
مادرید - اقدام تروریستی علیه آلخو ویدال کوادراس

سایت تاون هال، در مقاله‌یی به قلم کن بلکول، سفیر پیشین آمریکا در کمیسیون حقوق‌بشر سازمان ملل در روز جمعه ۱۹ آبان، با اشاره به اقدام تروریستی انجام شده در مادرید علیه آلخو ویدال کوادراس، نوشت: «پس از جنگ‌افروزی اخیر تهران در خاورمیانه در ماه گذشته، شبح شوم طرح‌های رژیم ایران بار دیگر در یک اقدام وحشتناک تروریستی در خیابانهای مادرید در روز پنجشنبه به‌وقوع پیوست. سیاستمدار برجسته اسپانیایی، دکتر آلخو ویدال کوادراس، رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت و معاون سابق رئیس‌ پارلمان اروپا، در روز روشن مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی در ادامه مقاله خود با اشاره به نقش ویژه این سیاستمدار اسپانیایی در حمایت از مقاومت مردم ایران و آلترناتیو دموکراتیک آن، سازمان مجاهدین خلق نوشت: «اقدام بی‌شرمانه تروریستی به‌عنوان یک زنگ بیدارباش شدید برای بی‌شرمی فزاینده آخوندهای تهران عمل می‌کند... تعهد استوار او به مبارزات مردم ایران برای آزادی، او را به‌عنوان یک دشمن سرسخت برای فاشیسم مذهبی حاکم در تهران قرار می‌دهد. انگیزه تهران برای ساکت کردن حامیان بین‌المللی مردم ایران روشن است. نقش محوری دکتر ویدال کوادراس در حمایت از مجاهدین خلق مخالفان اصلی و تضمین حفاظت از اعضای مجاهدین خلق در کمپ اشرف‌نشان دهنده یک عمر وقف به آرمان آزادی و دموکراسی است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/696893c8-f1c9-47b8-a3c7-1475789564bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات