728 x 90

کن بلکول: بادهای تغییر در ایران انکارناپذیر است و تاریخ از جامعه جهانی می‌خواهد که برپاخیزند

کن بلکول - بادهای تغییر در ایران انکارناپذیر است
کن بلکول - بادهای تغییر در ایران انکارناپذیر است

سایت پاتریوت پست روز ۷تیرماه در مطلبی از کن بلکول با عنوان«بازاندیشی درباره ایران، ضرورت پایان دادن به مماشات غربی» نوشت: بادهای تغییر در ایران انکارناپذیر است و تاریخ از جامعه جهانی می‌خواهد که برای این مناسبت برپاخیزند
کن بلکول می‌نویسد: در میان انبوهی از چالشهای جهانی که با آن روبه‌رو هستیم، ضرورت پرداختن به فاشیسم مذهبی ایران و شرایط وخیمی که مردم آن با آن مواجه هستند را نمی‌توان نادیده گرفت. بنابراین، بر ما واجب است که یک تغییر دگرگون کننده در رویکرد غربی به ایران را آغاز کنیم، رویکردی که بسیار فراتر از مرزهای آن طنین‌انداز شود.
شکست فاحش مماشات با آخوندها در نمونه‌ای از حملات مرگبار علیه اشرف-۳ مشاهده می‌شود که محل زندگی هزاران تن از اعضای گروه مخالف سازمان یافته، مجاهدین خلق (ام یی کی) در آلبانی و هم‌چنین ممنوعیت راهپیمایی قابل توجه برنامه‌ریزی شده توسط شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) در پاریس در روز ۱ژوئیه می‌باشند.
شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق به‌عنوان فانوسهای امید هستند و مقاومت انکارناپذیر مردم ایران در تکاپوی آزادی و عدالت را نمایندگی می‌کنند. فداکاری که آنها نشان داده‌اند و برای آرمان آزادی صدها هزار از دست داده‌اند و همین یادآور تیز مسئولیت ما برای برپا داشتن ارزشها و اصول ذیقیمتی است که جوامع دموکراتیک ما بر آنها سوار هستند.
اکنون زمان فراتر رفتن از لفاظی صرف و پذیرش اقدام قاطع و آغاز تغییر رژیم ایران است که مدتها انتظارش می‌رفته است. این دقیقاً همان کاری است که ۱۱۷ رهبر سابق جهان در نامه‌یی به رؤسای جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا و نخست وزیران بریتانیا و کانادا، حمایت خود را از طرح ۱۰ماده‌ای مریم رجوی برای آینده ایران اعلام کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/39a8a968-89d8-490c-98ee-8c892bfa5933"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات