728 x 90

کنوانسیون آزادی ایران در واشینگتن - رودی جولیانی: مقاومت ایران را برای رهبری عالی آن تحسین می‌کنم

 سخنرانی رودی جولیانی در کنوانسیون آزادی ایران در واشینگتن
سخنرانی رودی جولیانی در کنوانسیون آزادی ایران در واشینگتن

ساعت 2235:

پیام استیو کوهن نماینده کنگره آمریکا در حمایت از کنوانسیون ایرانیان: به‌عنوان رئیس مشترک کمیته کنگره در رابطه با دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران، مفتخرم که امروز به شما درود بفرستم. من قویاً از یک ایرانی دموکراتیک، سکولار و غیراتمی حمایت می‌کنم.

 

ساعت 2225:

پیام  قاضی تدپو نماینده کنگره برجسته آمریکا:  پیام شما همچنان که پیام مردمتان در ایران پیام صلح است. شما خواستار دمکراسی در ایران هستید و به سرکوب و جنگ نه می گویید.

 

ساعت 2200:

رودی جولیانی: مقاومت ایران را برای رهبری عالی آن تحسین می‌کنم

رودی جولیانی مشاور رئیس‌جمهور آمریکا در کنوانسیون آزادی ایران برای حقوق‌بشر و دموکراسی در واشینگتن گفت: مقاومت ایران را برای رهبری عالی آن و نقش حیرت انگیزش تحسین می‌کنم... ما در ایران با یک جایگزین شناخته شده به رهبری یک زن، خانم مریم رجوی روبه‌رو هستیم.

وی افزود:  مردم ایران بدون برخورداری از یک پروسه قضایی عادلانه به زندان می‌افتند.

رودی جولیانی ضمن فراخوان برای یک ایران آزاد از رسانه‌های آمریکا خواست که در ۲۰ژوئن به پاریس رفته و از  گردهمایی مقاومت ایران به رهبری مریم رجوی گزارش بدهند.

 

 

ساعت 2200:

کنوانسیون آزادی ایران برای حقوق‌بشر و دموکراسی در واشینگتن – ۱۵اردیبهشت ۹۷

ایرانیان شرکت کننده در کنوانسیون آزادی ایران:

ما از لغو مجازات اعدام حمایت می‌کنیم

ما معتقد به جدایی دین از دولت هستیم

ما به برابری کاملی جنسی در تمام  زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی معتقدیم

ما به اعلامیه جهانی حقوق‌بشر معتقدیم

 

 

 

ساعت 2150:

آماندا گولدن خبرنگاران سی ان ان ضمن توئیت عکسی ار ورود رودی جولیانی به کنوانسیون آزادی ایران نوشت: جولیانی وکیل ترامپ در حال ورود به  کنوانسیون آزادی ایران . او در یک ساعت آینده سخنرانی خواهد کرد.

 

 

 

ساعت 2145:

بیل ریچاردسون وزیر سابق انرژی آمریکا و  فرماندار پیشین ایالت نیومکزیکو: ما امروز در این کنوانسیون ۲۰۱۸ایران آزاد، گردهم آمده‌ایم  تا از تظاهرات اخیر مردم ایران حمایت کنیم، و اعلام کنیم جایگزین واقعی با انسجام و آماده فداکاری برای رسیدن به آزادی و دموکراسی در ایران وجود دارد.

 

ساعت: 2110

خبر گزاری رویتر عکسی از  کنوانسیون ایران آزاد در واشینگتن مخابره کرد و در زیرنویس آن نوشت:

کنوانسیون ایرانیان در حال پخش سرود ملی ایران

 

سلماز ابوعلی  دارنده مدال  قهرمانی جهانی کاراته:  خانم رجوی برای ایجاد یک تغییر مثبت در ایران پایداری کرده است.  او به‌طور مکرر توان خود را برای دنبال کردن حقوق مردم و الهام بخشیدن و  رهبری کردن به‌رغم نامساعد بودن شرایط به اثبات رسانده است. برای همین من انتخاب می‌کنم که مدال طلای خود را به او تقدیم کنم.

 

کنوانسیون ایران آزاد با  حضور مقامها و شخصیتها  و نمایندگان برجسته کنگره  آمریکا هم‌اکنون در واشینگتن جریان دارد. این کنوانسیون در حمایت از مردم ایران و مقاومت عادلانه آنها و همچنین همبستگی با قیام‌کنندگان ایرانی و محکومیت نقض حقوق‌بشر در ایران برگزار شده است.

شهردار رودی جولیانی، بیل ریچاردسون وزیر پیشین انرژی آمریکا در این کنوانسیون حضور دارند.

دکتر فیروز دانشگری در ابتدای این کنوانسیون گفت: به‌عنوان نماینده بیش از هزار متخصص در سراسر جهان که بیتابانه حاضر به کمک به آزادی وطنشان هستند با صدای بلند می‌گویم: ما زندگی خود را نثار آینده میهنمان میکنیم. آینده‌یی که در آن برای همه با هر مذهب،‌ هر جنیست و هر عقیده سیاسی فرصتهای برابر وجود دارد... من به مدت ۴۰سال به درمان بیماران و مجروحان مجاهدین مشغول بوده و به آنها کمک مالی کرده‌ام. من شهادت می‌دهم که آنها صادقترین و فداکارترین و فروتنترین انسانها هستند. آنها به حرفهای خودی پای بند هستند و جانشان را برای هدفشان فدا می‌کنند.

 

در یک حمایت دو حزبی از کنگره آمریکا از کنوانسیون ایران آزاد نماینده کنگره ایلیانا رزلهتینن تأکید کرد:  شما صدای مردم ایران هستید. همان مردمی که اکنون در خیابانهای شهرهای ایران تظاهرات می‌کنند

نماینده کنگره الیوت انگل نیز گفت:  بدانید که شما حامیانی در کنگره آمریکا دارید. کسانی که مایلند برای صلح و ثبات در ایران فعالیت کنند.

ایرانیان حاضر در کنوانسیون ایران آزاد همه ایرانیان آزادیخواه را به شرکت در گردهمایی «ایران آزاد – ۲۰۱۸» در روز ۳۰ژوین در پاریس فراخواندند.

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5034f984-4db3-419e-8bb2-e3e3fe8f4b78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات