728 x 90

کنفرانس در پارلمان انگلستان با شرکت نمایندگان از دو مجلس عوام و اعیان: مقابله با جنگ‌افروزی رژیم ایران

کنفرانس در پارلمان انگلستان با شرکت نمایندگان از دو مجلس عوام و اعیان
کنفرانس در پارلمان انگلستان با شرکت نمایندگان از دو مجلس عوام و اعیان

کنفرانس در پارلمان انگلستان

با شرکت نمایندگان از دو مجلس عوام و اعیان:

مقابله با جنگ‌افروزی رژیم ایران

سه‌شنبه ۷ آذر۱۴۰۲

 

در کنفرانسی در پارلمان انگلیس نمایندگانی از دو مجلس عوام و اعیان سخنرانی کردند. هم‌چنین سناتور توریسلی و لینکلن بلومفیلد به‌صورت آنلاین سخنرانی کردند.

خانم مریم رجوی در پیام ویدئویی به این کنفرانس گفت: اگر دولتهای اروپا با جنگ در خاورمیانه مخالفند، ما یک راه‌حل پیشنهاد می‌کنیم که شامل چهار اقدام است: لیست‌گذاری سپاه پاسداران، فعال‌کردن مکانیزم ماشه بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، گذاشتن رژیم در ذیل فصل هفت منشور ملل متحد و به‌رسمیت شناختن مبارزه مردم ایران برای سرنگونی رژیم و نبرد جوانان شورشگر با سپاه پاسداران تروریست.

راه‌حل ما یک راه‌حل روشن و عملی است. بهای این راه‌حل را مردم ایران می‌پردازند، اما سرنگونی این رژیم صلح و امنیت را برای همه جهان به ارمغان می‌آورد.

سخنرانان در کنفرانس در پارلمان انگلستان عبارت بودند از: دیوید جونز - باب بلکمن -لرد سینگ – جیم شانون – مارتین دی - بارونس اولون – لرد ویتی – بارونس میچر – بارونس ایتون – لرد فرانک فیلد - سناتور توریسلی و لینکلن بلومفیلد

سخنان نمایندگان دو مجلس و سایر شخصیتهای شرکت‌کننده در مورد تروریسم رژیم و به‌ویژه حمله جنایتکارانه به آقای آلخو ویدال کوادراس و تأکید بر لیست‌گذاری سپاه پاسداران بوده است.

(ادامه دارد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45dcc503-b561-4573-a8ef-5ee8b0e78409"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات