728 x 90

کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان انگلستان - پروژه‌های مخفی پاسداران برای دور زدن تحریم‌ها

کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان انگلستان
کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان انگلستان

- ظهر امروز چهارشنبه ۱۵شهریور ۱۴۰۲ نمایندگی شورای ملی مقاومت در انگلستان در یک کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان انگلستان پروژه‌های مخفی پاسداران برای دور زدن تحریم‌ها به‌منظور تامین هزینه تشدید سرکوب و جنگ‌افروزی و صدور تروریسم را فاش کرد.
- در این کنفرانس علاوه بر معاون نمایندگی شورا، نمایندگان مجلس عوام از احزاب مختلف، آقایان باب بلکمن، دیوید جونز و استیو مک‌کیب شرکت و سخنرانی کردند.
- حسین عابدینی معاون نمایندگی شورا در انگلستان در این کنفرانس مطبوعاتی با ارائه اسناد و مدارک محرمانه‌ای از درون رژیم گفت خامنه‌ای با اجرای طرحی تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی» درصدد است تمامی شاهرگهای اقتصادی ایران را در اختیار سپاه قرار دهد.
- بر اساس این اسناد خامنه‌ای پاسدار سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را با تمامی اختیارات مأمور پیشبرد این استراتژی نمود و یک قرارگاه ویژه به‌نام «قرارگاه اقتصاد مقاومتی و همکاریهای ملی و فرا ملی» در ستاد کل نیروهای مسلح راه‌اندازی کرد.
- در این پروژه بخش اعظم صادرات نفت و گاز در اختیار نیروهای مسلح مشخصاً سپاه قرار می‌گیرد.
- سرلشکر بسیجی امیر حاتمی وزیر دفاع رژیم در آبان ۱۳۹۹ در نامه‌یی به خامنه‌ای خواست روزانه۹۹۰ هزار بشکه نفت در اختیار پالایشگاههای وابسته به نیروهای مسلح و ستاد اجرایی فرمان خمینی قرار گیرد.
- به‌منظور دور زدن تحریم‌ها و قاچاق نفت و فرآورده‌های نفتی سپاه طرح مشخصی برای راه‌اندازهای ناوگانی از تانکرهای نفتی یا تانکرهای مناسب برای انتقال فرآورده‌های پتروشیمی در دست دارد و خرید دهها فروند نفتکش در دستور است.
- به‌منظور پیشبرد این طرح سپاه پاسداران مجموعه‌ای از شرکتهای پوششی در خارج ایران راه‌اندازی کرده است. که در فروش نفت خام تخصیص یافته به ستاد کل نیروهای مسلح و انتقال پولها به سپاه برای سرکوب و تروریسم نقش فعال دارند.
- پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم در ۳ آذر ۱۴۰۱ در یک نامه خیلی محرمانه به رئیسی می‌نویسد سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برای تأمین اقلام ضروری سرکوب و هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر عملیاتی حداقل ۱۰،۰۰۰میلیارد تومان نیاز دارند.


نماینده دیوید جونز:
- رژیم در هراس از قیامهای بیشتر است و بهمین دلیل دارد از سپاه برای گسترش سرکوب از داخل ایران به فراسوی مرزهای ایران به انگلستان و اروپا استفاده می‌کند و تمرکز آن روی ائتلاف اپوزیسیون دموکراتیک، شورای ملی مقاومت ایران و گروه اصلی آن یعنی سازمان مجاهدین خلق ایران است.

- این سازمان مجاهدین خلق و کانون‌های شورشی در سراسر ایران هستند که به مردم ایران برای سازماندهی شدن و کنار زدن دیوار سرکوب کمک می‌کنند. شورای ملی مقاومت ایران و رئیس‌جمهور منتخب آن خانم مریم رجوی که پلتفرم ۱۰ماده‌ای دموکراتیک خود برای آینده را بر اساس آمال مردم ایران معرفی کرده است به مردم ایران یک نقشه‌مسیر روشن و قابل اتکا به‌عنوان یک آلترناتیو دموکراتیک ارائه کرده است.

 

نماینده استیو مک کیب:
- موضع حزب کارگر انگلستان این است که دولت می‌بایست بلادرنگ سپاه پاسداران را در لیست سازمانهای تروریستی قرار دهد. من به همکارانم دیوید جونز و باب می‌پیوندم و به لیست‌گذاری سپاه فراخوان می‌دهم چرا که ستون فقرات سرکوب مردم ایران در داخل و تروریسم در خارج است و باید با آن مقابله کرد.

 

نماینده باب بلکمن:
- من قویاً از شورای ملی مقاومت و خانم مریم رجوی و برنامه‌هایشان برای یک ایران دموکراتیک حمایت می‌کنم.
- از اپوزیسیون دموکراتیک ایران، شورای ملی مقاومت، به‌دلیل افشاگری به موقع امروز و افشای تاکتیک‌های فریبنده رژیم و راههای تجاری مخفیانه‌ای که رژیم تهران برای دور زدن تحریم‌های ما و دسترسی به بازارهای جهانی و میلیاردها دلار برای تأمین مالی استفاده می‌کند، تشکر کنم. تروریسم و فعالیت‌های آن‌که مستقیماً امنیت ملی و جامعه ما را تهدید می‌کند.

 

کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان انگلستان

کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان انگلستان

کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان انگلستان

کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان انگلستان

کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان انگلستان

کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان انگلستان

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5409dbbb-e48a-437b-b0d9-9b8e51f65940"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات