728 x 90

کنفرانس در حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران در شهرداری شهر پورته در ایتالیا + فیلم

کنفرانس در حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران در شهرداری شهر پورته در ایتالیا
کنفرانس در حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران در شهرداری شهر پورته در ایتالیا

شهرداری شهر پورته در استان پیه‌مونته ایتالیا، جلسه‌یی در حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران برگزار کرد. هم‌زمان نمایشگاهی دربارهٔ جنایات ضدانسانی رژیم و قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال۶۷، در این شهرداری برپا شد.

 

در جلسهٔ شهرداری پورته ایتالیا که با همکاری حزب دموکرات، انجمن لیبره (انجمن ملی زنان در دفاع از زنان مقاومت ایران) و انجمن ایران آزاد و دموکراتیک برگزار شد، سخنرانان ضمن محکوم‌ کردن جنایات سرکوبگرانه رژیم علیه اعتراضات مردمی و استمرار اعدامهای وحشیانه، همبستگی خود را با اعتراضات حق‌طلبانه مردم ایران ابراز کردند.

شرکت‌ کنندگان سخنرانان بر لزوم حسابرسی از رژیم رکورد دار اعدام به‌خاطر جنایت علیه بشریت در قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ شدند و به حمایت از مقاومت سازمان‌یافتهٔ مردم ایران برای برقراری دموکراسی و آزادی فراخوان دادند.

 

شهردار شهر پورته خانم لاورا زوجا Laura Zoggia در سخنرانی خود گفت: ما بسیار خوشحالیم که در دفاع از حقوق مردم ایران برای آزادی به‌خصوص در دفاع از حقوق سرکوب‌شده زنان ایران توسط دیکتاتوری حاکم، بایستیم. ملت ایران با تمدن چند هزار سالهٔشان، شایستهٔ یک حکومت دموکراتیک هستند.من برای مردم ایران و مقاومت آنها برای رسیدن به آزادی، آرزوی پیروزی می‌کنم.

 

الویو روستانیو مشاور استاندار استان پیه‌مونته در سخنرانی خود گفت: حضور ما امروز در اینجا و در دفاع از مردم و مقاومت ایران برای آزادی، معنا و مفهوم و پیام خاصی دارد. برعهدهٔ ماست که در کنار مقاومت ایران بایستیم تا صدای مردم ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

مشاور استاندار استان پیه‌مونته اضافه کرد: باید از مقاومت ایران تشکر کرد که با فعالیت‌های مستمر خود، صدای مردم ایران را به‌گوش جهانیان می‌رساند و برای تغییر در ایران و استقرار دموکراسی تلاش می‌کند.من خودم را در این تلاش‌ها سهیم می‌دانم. رژیم دیکتاتوری حاکم بر ایران به‌خاطر نقص گسترده حقوق‌بشر محکوم است؛ مردم ایران (این رژیم) را نمی‌خواهند. جای امیدواریست که آلترناتیوی مانند شورای ملی مقاومت ایران وجود دارد

 

خانم وکیل انریکا جوردنو رئیس انجمن لیبره از دیگر سخنرانان این جلسه بود؛ وی با اشاره به چند دهه سرکوب سیستماتیک دیکتاتوری آخوندی علیه مردم ایران، گفت: از طرف دیگر مقاومت ایران در این سالیان برای احقاق دموکراسی در ایران مبارزه کرده و ما نیز در کنار آنها این افتخار را داشتیم تا انجام وظیفه کنیم.

شورای ملی مقاومت ایران یک ائتلاف دموکراتیک است که شایستگی و توان یک آلترناتیو مردمی برای برقرای دموکراسی در ایران را دارد. خانم مریم رجوی که با شجاعت علیه بنیادگرایی اسلامی مبارزه می‌کند؛ همراه با زنان مبارز و مقاوم این جنبش موفق شد سیاستمداران و شخصیت‌های برجسته را به حمایت از مبارزه مردم و مقاومت ایران برای آزادی فرا بخواند».

انریکا جوردنو افزود: من اعتقاد دارم که مقاومت (ایران) همراه با جوانان این کشور، این رژیم را سرنگون می‌کنند و آزادی را به ایران می‌آورند.

در جلسهٔ شهرداری شهر پورته یوسف لسانی از انجمن ایران آزاد و دموکراتیک در سخنرانی خود به ۴دهه مبارزه و مقاومت مردم ایران علیه رژیم آخوندی همراه با ۱۲۰هزار شهید از جمله اعدام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷پرداخت و گفت:

 

رژیم آخوندها بزرگ‌ترین حامی تروریسم در دنیاست که در ماههای گذشته چندین توطئهٔ تروریستی در اروپا و آمریکا با مدیریت دیپلمات‌هایش توسط سرویسهای امنیتی و پلیس خنثی شده است. امروز با قیام و خیزش‌های جوانان در همراهی و پشتیبانی مقاومت سازمان‌یافته، سرنگونی استبداد مذهبی و استقرار حاکمیت مردمی در چشم‌انداز قرار می‌گیرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/240f7c64-7e1c-4f58-b72b-3bab1ea75c13"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات