728 x 90

کنفرانس بین‌المللی - پیروزی بزرگ مقاومت ایران در دادگاه آنتورپ

چشن و پایکوبی ایرانیان آزاده در برابر  دادگاه آنتورپ
چشن و پایکوبی ایرانیان آزاده در برابر دادگاه آنتورپ

در پی پیروزی بزرگ مقاومت ایران و اعلام حکم دادگاه استیناف آنتورپ، امروز کنفرانس بین‌المللی بزرگی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی و شماری از شخصیتهای بین‌المللی برگزار می‌شود.

گزارشی از این کنفرانس بین‌المللی را در این صفحه دنبال کنید:

برنامه امروز کنفرانس با سخنان آقای حسین عابدینی و تبریک پیروزی بزرگ مقاومت ایران در دادگاه آنتورپ شروع شد. سپس وکیل مقاومت ایران با معرفی ایشان شروع به صحبت کرد. 

 

وکیل ریک وان‌روسل - وکیل مقاومت ایران

-ریک وان روسل - وکیل مقاومت ایران

خانم رجوی بسیار خوشحالم که اینجا امروز اعلام کنم که دادگاه استیناف تمام جرایم را تأیید کرد و برای سعدونی حکم ۱۸سال را در نظر گرفت. به نظر من امروز پایان روند یک روند قضایی است که ۴سال طول کشید. من با هر کدام از شاکیان صحبت کردم بسیار خوشحال هستند چون این روند به ما امید می‌دهد. من هم شخصاً از شما تشکر می‌کنم که در این ۴سال با من در تماس بودید و توانستیم در این مدت خوب کار کنیم و به موفقیت برسیم.

 

سخنرانی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت 

روز سه‌شنبه ۲۰اردیبهشت، به‌دنبال اعلام رأی دادگاه استیناف آنتورپ در مورد طرح تروریستی رژیم آخوندی برای انفجار در گردهمایی ایران آزاد در ویلپنت پاریس در سال۹۷، یک کنفرانس آنلاین، با شرکت و سخنرانی شخصیت‌های بین‌المللی و شاکیان خصوصی در ارتباط زنده با مجاهدان اشرف۳ برگزار شد. در ابتدای این کنفرانس، خانم مریم رجوی با اشاره به رأی دادگاه استیناف آنتورپ، آن را شکست قطعی رژیم آخوندها برای فرار از محکومیت قضایی خواند و گفت:

 

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران

 

هم‌میهنان عزیز، دوستان، وکلا و شخصیت‌های گرامی، اشرف‌نشانها و یاران مقاومت!
رأی امروز دادگاه استیناف آنتورپ، شکست قطعی رژیم ولایت فقیه است. پیروزی بزرگ مردم و مقاومت ایران در برابر اطلاعات و قضاییه جلادان و تمامیت دیکتاتوری دینی و تروریستی حاکم بر ایران بر خلق قهرمان، بر مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت و بر مسعود رجوی، رهبر مقاومت مبارک باد....

 

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران: پس از صدور حکم قطعی دادگاه بلژیک در مورد دیپلمات بمب‌گذار اسدالله اسدی و همدستانش کشورهای اتحادیه اروپا باید رابطهٔ دیپلماتیک با رژیم ایران را قطع کنند. این لازمهٔ پس راندن فاشیسم دینی در اقدام‌های بی‌سابقه و تهدیدهای فزاینده تروریستی است.

 

سناتور رابرت توریسلی:

-رابرت توریسلی

خانم رجوی خوشحالم که با شما و دوستان هستم. بسیاری از ما آن روز در پاریس بودیم به‌طور شخصی برای ما این حکم آرامش بخش است چون کسانی که می‌خواستند آن روز جان ما را بگیرند مجازات شدند. می‌خواستند خانم رجوی را که صدای مردم بود خاموش کنند.
اما آنها که فرمان دادند هنوز در آسایش به‌سر می‌برند. جامعه جهانی باید در نظر داشته باشد که همان مقام‌هایی که می‌خواستند من را و دوستان ما را و خانم رجوی را به‌قتل برسانند هنوز هستند و در میزهای مذاکره فعالیت می‌کنند. بنابراین ما فراخوان می‌دهیم به دولتهای اروپایی که از این رژیم نفت نخرند. آیا آنها می‌خواهند با رژیمی تبادل داشته باشند که می‌خواستند جان انسان‌ها را بگیرند؟ رژیمی که از دیپلماتهای خودش استفاده می‌کند برای گرفتن جان انسان‌ها. حتی اگر به توافقی برسید چه ارزشی دارد؟
من از دولت بایدن می‌خواهم مورد بازبینی قرار بده تلاشش را برای دستیابی توافق با رژیم ایران و تجدید نظر کند.
اروپا باید درک کند که چه اتفاقی افتاده است. در نهایت برای ما که جانمان و زندگی‌مان را وقف آزادی مردم ایران کردیم مهم است که این حکم را درک کنیم که بفهمیم یک اتفاق دیگری می‌توانست بیافتد.
حکومت ایران می‌توانست اهداف دیگری را انتخاب کند اما یکی را انتخاب کرد چون همان هدف است که کار مشخصی را دنبال می‌کند. آنها ما و خانم رجوی را هدف قرار دادند. خانم رجوی آینده ایران است. ما تلاشهایمان را دو برابر می‌کنیم و به دولتهایمان فراخوان می‌دهیم که موضع بگیرند. تبریک می‌گویم و افتخار می‌کنم به سیستم قضایی دولتهایی که استقلال و قدرت به خرج دادند.

 

سفیر رابرت جوزف - معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا

-سناتور رابرت جوزف

از رأیی که صادر شد خوشحالم، دادگاه بلژیک آنها را محکوم کرد. توطئه تروریستی رژیم شیطانی بود که می‌توانست جان بسیاری را بگیرد. چرا رژیم این ریسک کرد و پذیرفت؟
جواب این است رژیم مستاصل است به‌خاطر این‌که مردم ایران خواهان دمکراسی هستند و از طرفی مواجه هستند با رژیمی که سرکوب می‌کند. این رژیمی است که می‌خواهد به هر ترتیب باقی بماند این مقاومت و سازمان مجاهدین خلق هستند که مبارزه علیه آنرا پیش می‌برند. رژیم هر بار در جنایت علیه بشریت ناموفق می‌شود و شکست می‌خورد. رژیم می‌خواست به مقاومت ضربه بزند. نیروهای مقاومت در داخل مبارزه می‌کنند و این مقاومت آزادی و مردم را نمایندگی می‌کند.
اکنون پس از این حکم باید تصمیمات قاطع قرار گرفته شود وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در لیست تروریستی قراربگیرند.
ما هم‌چنان شاهد ادامه سیاست مماشات با این رژیم هستیم. آمریکا بعد از این‌که حکم که داده شد باید اقدام می‌کرد اما سیاست همیشگی مماشات را ادامه داد.
رژیم ایران وقتی شاهد مماشات است خواسته‌اش از اروپا و آمریکا را بالا می‌برد. خواسته رژیم در وین برای بیرون آوردن سپاه پاسداران در مذاکرات وین شرم‌آور است. اعطای پول بیشتر به‌معنای تروریسم بیشتر است. مقاومت ایران مورد حمایت دو حزب در کشور من هستند و هر دو حزب خواهان باقی ماندن سپاه در لیست هستند. اگر کشورهای غربی این رژیم را مورد حسابرسی قرار ندهند به‌معنای اجازه دادن به ادامه تروریسم است.

 

جولیو ترتزی - وزیر خارجه ایتالیا (۲۰۱۳)

-جولیو ترتزی

از شما خانم رجوی، از همه افراد شجاع ایرانی تشکر می‌کنم و تبریک می‌گویم امروز ما در زمانی هستیم که پرونده اسدی به سرانجام رسید. خوشنودیم و تعهدمان را مورد تأکید قرار می‌دهیم. حکمی که دادگاه بلژیک صادر کرد نشان داد که دیر یا زود عدالت پیروز می‌شود.
همه ما متعهد شدیم و جنبش شما متعهد است به آزادی و کرامت انسانی. به همین دلیل مهم است که امروز با صدای بلند بگوییم که عدالت پیروز می‌شود و این تصمیم دادگاه به‌روشنی تأیید کرد رژیم ایران تحت حاکمیت آخوندها یک رژیم تروریستی است.
حکم امروز سرفصلی است. اولین بار در اروپا است که یک دادگاه در کشور دیگر یک حمله تروریستی را به این شکل محکم محکوم کرد.
اسدی یک دیپلمات رژیم ایران بود و در سفارت وین خدمت می‌کرد و این نکته مهمی است برای شهروندان اروپایی که همه دولتهای ما هم فهم کنند که این همزمان یک شبکه تروریستی است شبکه دیپلماتیک نیست و باید یک اقدام قاطع علیه سفارتخانه‌های این رژیم انجام داد و نباید در قبال رژیم تروریستی ایران هیچ مماشاتی وجود داشته باشد. ابراهیم رئیسی در هیأت کشتار سال۶۷ بود. او کسانی را اعدام کرد که هواداران و اعضای سازمان مجاهدین بودند.
اکنون بیش از هر زمان وقت آن است که با هم متحد و قاطع باشیم. من تشکر می‌کنم از خانم رجوی و برنامه ده ماده‌ای ایشون که تنها آلترناتیو برای ایران است برای یک ایران آزاد و صلح‌جو در منطقه.

 

 

سفیر لینکلن بلومفیلد - معاون پیشین وزیر امور خارجهٔ آمریکا

-سفیر لینکلن بلومفیلد - معاون پیشین وزیر امور خارجهٔ آمریکا

دادگاه بلژیک در حکم اولیه حقایق زیادی را افشا کرد این بمب در داخل ایران ساخته شده بود و بسیار قوی بود و خسارت بسیار زیادی در ویلپنت به بار می‌آورد و از بمبهایی که داعش در پاریس کار می‌گذاشت قوی‌تر بود.
ما باید به اقدامات تروریستی حساس باشیم ما هم‌چنین باید آلبانی را یادآوری کنیم که رژیم می‌خواست در آنجا علیه مقاومت بمب‌گذاری کند.
تمامی این اعمال مشترک هستند و مقامات بالای رژیم دست‌اندرکار این اقدامات هستند. ما باید در واشنگتن مواظب برجام باشیم و در نظر بگیریم چه می‌گذرد. شورای ملی مقاومت یک سازمان سیاسی است و در کشورهای مختلف فعالیت می‌کند و در بسیاری از کشورها شناخته شده است. رژیم می‌خواست به این جنبش ضربه بزند. باید نقض قوانین بین‌المللی توسط رژیم ایران در نظر گرفته شود. از شما خانم رجوی تشکر می‌کنم.

 

راجر گادسیف - نماینده پیشین پارلمان انگلستان

-راجر گادسیف - نماینده پیشین پارلمان انگلستان

بسیار خوشحالم که پیوستم به شما. این رژیم توطئه کرده بود و می‌خواست در آن گردهمایی هر چه می‌تواند کشته بگیرد. رژیمی با این وحشیگری نه تنها جایگزین دمکراتیک خودش را بلکه تمام حامیان داخلی و بین‌المللی را مورد هدف قرار داد.
قتل‌عام ۱۹۸۸ توسط رژیم به‌خوبی ماهیت این رژیم رانشان می‌دهد. اما هرگز فکر نمی‌کردیم روی چنین عمل تروریستی تکیه کند که بخواهد چندصد یا چند هزار نفر را بکشد. من علیه این اقدام رژیم شکایت کردم و خواهان عدالت علیه توطئه کنندگان شدم و اکنون اسدی ۲۰سال زندان گرفته است. او مغز متفکر پشت این ماجرا بوده و چراغ سبز از بالاترین مقامات رژیم به او داده شد و باید این مقامات هم مورد حسابرسی قرار بگیرند.
دوستان وقت آن رسیده که سیاست خودمان را به سمت رژیم ایران تغییر دهیم. رهبران اروپایی علائم اشتباهی به رژیم می‌فرستند و این باعث افزایش سیاستهای تروریستی رژیم می‌شود. نمی‌شود با چنین رژیمی پشت یک میز نشست و گفتگو کرد چون دارد تروریسم را گسترش می‌دهد و تروریسم ابزار کارش است. بنابراین من از رهبران اروپا می‌خواهم که اذعان کنند که این رژیم یک رژیم تروریستی است و قابل مذاکره و گفتگو نیست. حداقل کاری که باید بکنیم این است که سفارتخانه‌های آن را در تمام اروپا ببنیدیم. من هم به قضات این پرونده تبریک می‌گویم که تحت تأثیر تبلیغات این رژیم قرار نگرفتند و عقب‌نشینی نکردند.

 

ژرژ هانری بوتیه - وکیل مقاومت ایران

-ژرژ هانری بوتیه - وکیل مقاومت ایران

من صحبتم کوتاه است و آن این‌که دولت تروریست امروز محکوم شد و ۴ تروریست هم محکومم شدند که یک پیروزی است که تبریک می‌گویم. پیروزی هنوز به‌طور کامل نیست چون هنوز تروریست‌های رژیم در کشورهای جهان هستند. از مبارزان ایرانی تشکر می‌کنم که همواره قربانی تروریسم این رژیم بوده‌اند این حکم خیلی مهم است و هیچ شانتاژی توسط رژیم آخوندی نباید در نظر گرفته شود.

 

سرهنگ وسلی مارتین - افسر ارشد ضدتروریسم

-سرهنگ وسلی مارتین - افسر ارشد ضدتروریسم

بسیار خوشحال شدم که خواهران و برادرانمان را در اشرف۳ دیدم و از شما تشکر می‌کنم. خوشحالم که می‌بینم که قضاییه ۳کشور اروپایی گردهم آمدند و عدالت را برقرار کردند. خانم رجوی هدف اصلی در این توطئه بودند. تروریسمی که در داخل ایران اعمال می‌شود بسیار وحشتناک‌تر است.
سیاست مماشات جواب این رژیم نیست. معامله با رژیم نیاز به قدرت دارد. همان‌طور که دادگاههای اروپا نشان داد وقتی حقایق را فهمیدند عمل کردند. وزارت‌خارجه رژیم در نوک این تروریسم قرار دارد و دنبال امکانات مالی و ابزارهای مناسب برای حمله به کشورهای دیگر است و می‌دانیم که در گذشته به این امکانات دست پیدا کرده است. ما باید دنبال خواسته مردم ایران باشیم و کاری که آنها می‌خواهند بکنند. خانم رجوی بسیار از شما تشکر می‌کنم.

 

لیندا چاوز - مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید

-لیندا چاوز - مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید

متشکرم و مایه افتخار است امروز با شما خانم رجوی و کسانی که در این گردهمایی هستند باشم. شواری ملی مقاومت مدتها است برای مردم ایران ایستاده به این امید که روزی ببینیم در ایران آزادی را به ببینیم. ما در سال۲۰۱۸ که قرار بود این بمب در آن منفجر شود در پاریس بودیم بمبی که می‌توانست نفرات زیادی را بکشد و یکی از بزرگترین بمب‌گذاریها در اروپا بود.
افرادی که امروز محاکمه شدند عاملان اصلی نبودند بلکه توطئه توسط رژیم ایران در تهران تدارک دیده شد و این امری است که در مطبوعات غربی به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته است. این چهار نفر محکوم شدند اما کسانی که توطئه را طراحی کردند تا هزاران نفر را در گردهمایی بکشند باید در اروپا و آمریکا مورد حسابرسی قرار بگیرند.
خانم رجوی برای آزادی مردم ایران ایستاده و او توانسته گروهی از مقامات دولتی را در همه قاره‌های جهان گردهم بیاورد تا از این مقاومت حمایت کنند. من خواهان این هستم که مقامات کشورها در کنار این مقاومت قرار بگیرند و رژیم را مورد حسابرسی قرار بدهند.

 

طاهر بومدرا - مدیر بنیاد عدالت برای قربانیان علیه دیکتاتوری مذهبی

-طاهر بومدرا - مدیر بنیاد عدالت برای قربانیان علیه دیکتاتوری مذهبی

امروز یک روز تاریخی است و من تبریک می‌گویم خانم رجوی. تبریک به همه دوستانم در اشرف و تبریک به همه مردم ایران که برای مدت طولانی خواهان عدالت و آزادی هستند. این رژیم دیکتاتوری مذهبی و نقش آن را علیه قوانین بین‌المللی و موضوع حقوق بشر به‌خوبی می شناسید. رهبران این رژیم مسئول جنایت علیه بشر هستند از جمله ابراهیم رئیسی که در رأس هیأت مرگ بوده است. ۳۰هزار زندانی سیاسی که در سال۸۸ قتل‌عام شدند.
بر اساس تحقیقات دادگاه بلژیک تمام متهمین برای وزارت اطلاعات رژیم کار می‌کردند. از طرف دیگر دادگاهی در سوئیس پرونده ترور دکتر کاظم رجوی را بازگشایی کرد. پس این سؤال پیش میاید که چطور ترور یک فرد باعث می‌شود که پرونده جنایت علیه بشریت بازگشایی شود. دادگاه سوئیس شواهدی داشت که این ترور از سوی مقامات رژیم برنامه‌ریزی شده بود. اسدی به ۲۰سال زندان محکوم شد. امیر سعدونی و نسیمه نعامی ۱۸سال محکوم شدند و مهرداد عارفانی ۱۷سال محکوم شد. این نتیجه یک قضاییه کاملاً مستقل است و اکنون وظیفه دولتهاست که نقش خودشان را ایفا کنند و از همین مسیر قضاییه پیروی کنند. رهبران رژیم باید مورد حسابرسی قرار بگیرند. بسیار تشکر می‌کنم.

 

سناتور روبرتو رامپی - دبیر هیأت پارلمانی ایتالیا در شورای اروپا

-سناتور روبرتو رامپی - دبیر هیأت پارلمانی ایتالیا در شورای اروپا

اسدالله اسدی در فوریه به ۲۰سال زندان محکوم شد. من یکی از شاکیان خصوصی پرونده هستم و این پرونده را دنبال می‌کنم و از دولت سؤال کردم که باید یک عکس‌العمل همآهنگ از طرف شورای اروپا نسبت به آن انجام شود.
الان محاکمه تمام شده است و سؤال این است که آیا دولتها هم‌چنان باید ساکت باشند و رژیم هم دست به جنایت علیه بشریت بزند و آنها ساکت باشند چون مذاکرات به خطر می‌افتند. دیپلماتهای رژیم تروریست هستند و اتحادیه اروپا به‌ویژه کشورم ایتالیا نمی‌تواند با این رژیم رابطه داشته باشد. باید واکنش شدیدی به اعمال رژیم ایران نشان بدهند و تسلیم شانتاژ مقامات بالای رژیم نشوند و آنها باید عدالت در موردشان اعمال شود. وزارت اطلاعات باید در لیست تروریستی قرار بگیرد و نباید به عوامل آن پناهندگی داد باید یک روش قاطع علیه این رژیم در پیش بگیریم مماشات و رابطه با رژیم مانند غذا دادن به تمساح است.

 

مارتین پاتسلت - نماینده پیشین مجلس فدرال آلمان

-مارتین پاتسلت - نماینده پیشین مجلس فدرال آلمان

دوستان عزیز، همه ما می‌دانیم که امروز یکروز تاریخی برای ماست. ما می‌دانیم که در دادگاه بلژیک در واقع رژیم ایران و رهبر آن علی خامنه‌ای در صندلی متهم نشسته است. این خامنه‌ای است که محکوم می‌شود. و این یک پیروزی کوچک برای عدالت است.
خیلی راضی و خوشحالم که به‌عنوان یکی از شاکیان خصوصی در این دادرسی مهم به جنایات سازمان‌یافته و تروریسم دولتی رژیم ایران مشارکت کردم.
رژیم ایران با عملکرد تروریستی و جنگ‌افروزی‌اش امنیت و صلح را به گروگان گرفته است. ما باید به این واقعیت توجه کنیم. ما باید چشمانمان را باز کنیم و از این‌رو از اپوزیسیون اصلی این رژیم یعنی شورای ملی مقاومت ایران و مجاهدین خلق حمایت کنیم.
آنها پیوسته جنایات رژیم را در صحنه بین‌المللی افشا می‌کنند. آنها صدای یک ایران آزاد هستند. آنها پیوسته به جامعه جهانی با ارائه تحلیلها و اسناد نسبت به تهدید تروریستی و بنیادگرایی ملایان و شیوه کار آخوندها هشدارمی‌دهند. آنها هم‌چنین پنهان‌کاریها و فریبکاریهای رژیم ایران برای دستیابی به بمب اتمی را افشا می‌کنند. چیزی که یک خطر جهانی است.
اینها خدمات ذیقیمت مقاومت ایران به امنیت و صلح در اروپا و در جهان است. وقت آنست که اروپا به خودفریبی پایان دهد. خودفریبی که ناشی از خودخواهی و منافع شخصی است. شما نمی‌خواهید خطر را ببینید زیرا نمی‌خواهید مزایایی را که ممکن است از نظر اقتصادی داشته باشید از دست بدهید. آخوندها عامل بی‌ثباتی و ناامنی هستند، نه فقط در ایران بلکه در سراسر جهان. اروپا نباید جولانگاه تروریسم دولتی ایران شود. تمامیت وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران باید در لیست تروریستهای بین‌المللی قرار بگیرند.
مدارک به‌دست آمده از دیپلمات تروریست رژیم ایران آشکار می‌کند که رژیم ایران یک شبکه بزرگ از جاسوسان و سلولهای خفته تروریستی در اروپا دارد. ساده‌لوحی ما در واقع ممکن است ما را به‌شدت آزار دهد. اعتماد خوب است، اما نه اعتماد به کسی که دروغ می‌گوید و ما را فریب می‌دهد و سپس دائماً برای فلج کردن و ترساندن نیروهای ما تلاش می‌کند. مأموران رژیم ایران باید محاکمه و مجازات شوند، این تنها راه درست است.

 

ماریو گاله‌آ - نمایندهٔ پارلمان مالت

-ماریو گاله‌آ - نمایندهٔ پارلمان مالت

ممنون از شما خانم رجوی. من هم در ویلپنت بودم مانند بسیاری از شما و باید بگویم اگر کار قوی چند سرویس امنیتی نبود احتمالاً بسیاری از ما اینجا نبودیم که آن داستان را بازگو کنیم. ما وظیفه داریم آن چه در ویلپنت رخ داد را فراموش نکنیم. یک توطئه تروریستی که فرمانش از طریق مسولان ایران صادر شده است.
تشکر می‌کنم از سازمان‌دهندگان این کنفرانس. ما حق نداریم فراموش کنیم چون اگر فراموش کنیم باید قیمتش را بپردازیم. حکمی که امروز صادر شد مهم است اما بخشی از عدالت است برای این‌که عدالت برقرار شود باید کسانی که فرمان این جنایت را دادند محاکمه شوند. مماشات با این رژیم فایده ندارد. در حالی که بسیاری از سران جهان در سال۲۰۱۸ تلاش می‌کردند با این رژیم با همین دیکتاتورها که تلاش می‌کردند بمب‌گذاری کنند در یک کشور مستقل، مماشات کنند. این غیرقابل باور است که بسیاری از سیاستمداران ما نمی‌دانند مماشات با اینها چیزی جز خیانت نیست این چیزی است که ما باید پیام آن را به کشورهایمان بدهیم.
امنیتی وجود ندارد وقتی ما با شیاطین مماشات کنیم. اینها کسانی بودند که می‌خواستند ماشه را بچکانند. این محاکمه البته خیلی مهم است اما نقطه چرخش اصلی زمانی است که رژیم آخوندی سرنگون شود. آن زمان جهان مکان امن تری خواهد بود.

 

 

استرون استیونسون: همآهنگ‌کننده تغییر در ایران

-استرون استیونسون: هماهنگ‌کننده تغییر در ایران

صبح امروز قضات دادگاه استیناف در آنتورپ بلژیک حکم نهایی خود را در مورد درخواست تجدیدنظر سه مأمور ایرانی وزارت اطلاعات و امنیت (MOIS) در مورد تلاش آنها برای بمب‌گذاری در گردهمایی بزرگ سالانه شورای ملی مقاومت ایران در ویلپنت در نزدیکی پاریس در ژوئن ۲۰۱۸ صادر کردند. آسوده خاطر شدم که احکام آنها پابرجاست.

من نیز مانند بسیاری از شما در گردهمایی ژوئن ۲۰۱۸ در ویلپنت حضور داشتم و در محاکمه اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی سفارت آنها در وین و سه همدستش شاکی بودم. در طول تاریخ، دیپلماتها، به‌عنوان نمایندگان دولتهای مستقل، از جایگاه ویژه‌یی برخوردار بوده‌اند. بر اساس شرایط کنوانسیون وین، دیپلماتها از امتیازات ویژه‌یی برخوردار هستند. اسدی هر یک از اصول اصلی دیپلماسی را به‌گونه‌یی زیر پا گذاشت که جهان متمدن را تکان داد. او یکی از عوامل شناخته شده وزارت اطلاعات و به‌وضوح عامل کلیدی در تلاش برای ایجاد مرگ و ویرانی در گردهمایی بزرگ حامیان اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران در ویلپنت بود.

آنچه که کاملاً مشخص است این است که اسدی تحت دستور عمل می‌کرد. یک حمله بمب‌گذاری به این بزرگی را فقط رهبر رژیم ایران، خامنه‌ای، و رئیس‌جمهور آن زمان، حسن روحانی می‌توانستند تأیید کنند. وزیر امور خارجه در آن زمان محمدجواد ظریف مسئول تمام کارکنان دیپلماتیک بود. او به همراه محمود علوی وزیر اطلاعات و امنیت در سال۲۰۱۸ و رهبران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شاخه تروریستی فراسرزمینی آنها در نیروی قدس، باید یکی از طرفین کلیدی توطئه تروریستی بوده باشد. همه باید به‌خاطر اقدامات تروریستی متهم شوند.

تروریستهایی که برای انجام این جنایت جنایتکارانه آماده شده بودند با عدالت اروپایی روبه‌رو شدند و بر این اساس محکوم شدند. حامیان جنایت که به‌وضوح بالاترین مناصب را در حکومت ایران در سال۲۰۱۸ اشغال کرده‌اند، باید به‌خاطر فرماندهی و دست زدن به این اقدام تروریستی عمدی متهم و مورد بازخواست قرار گیرند. باید اذعان کرد که سه همدست اسدی هر کدام به‌عنوان پناهنده سیاسی در اتحادیه اروپا ثبت نام کرده بودند و سپس به‌دنبال شهروندی بلژیک بودند و به آن دست یافتند. این یک روش استاندارد وزارت اطلاعات است، به‌طوری که می‌تواند عوامل تروریستی خود را در روز روشن پنهان کند. هنگامی که اسدی دستگیر شد، پلیس آلمان دفترچه‌ای را از او پیدا کرد که حاوی شبکه‌ای از مأموران ایرانی بود که در سراسر اتحادیه اروپا پراکنده بودند. این فهرست اکنون باید علنی شود و جاسوسان و تروریستهای وزارت اطلاعات شناسایی و از اروپا اخراج شوند. اتحادیه اروپا باید یدک کشی به این رژیم تروریستی را متوقف کند و جاسوسان، عوامل و به‌اصطلاح دیپلماتهای آنها را یک بار برای همیشه اخراج کند.

آخوندها از برجام به‌عنوان پوششی برای کمپین جنون‌آمیز خود برای شیطان‌سازی و حذف اپوزیسیون دمکراتیک اصلی و مشروع رژیم سرکوبگرشان، مجاهدین خلق، استفاده می‌کنند. قضاوت امروز در آنتورپ نشان داد که آنها شکست‌خورده‌اند. تروریستهای رژیم ایران گرفتار شده و در دادگاههای غرب با عدالت روبه‌رو خواهند شد.

همان‌طور که حوادث در روسیه ثابت کرده، مماشات در برخورد با دیکتاتورهای ظالم هیچ جایگاه یا ارزشی ندارد. اجازه دهید حکم دادگاه آنتورپ به خامنه‌ای و رئیس‌جمهور جنایتکارش ابراهیم رئیسی، قصاب تهران پیام دهد که روزهای شما به شماره افتاده است. شما نیز با عدالت روبه‌رو خواهید شد.

 

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b956f65-fe82-45c7-833e-3fa826ae13eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات