728 x 90

کنفرانس بین‌المللی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ـ دکتر شیخ تیسیر التمیمی، هرمان ترتش، اوریولا بامپوری و اوریولا بامپوری

۳۱خرداد ۱۳۹۹(۲۰ژوئن۲۰۲۰)

کنفرانس بین‌المللی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت
کنفرانس بین‌المللی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

کنفرانس بین‌المللی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

ارتباط زنده با ۲۰۰۰نقطه در کشورهای مختلف و اشرف۳

در آغاز چهلمین سال مقاومت انقلابی، روز شهیدان و زندانیان سیاسی

سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی

سرنگونی رژیم آخوندی

لازمه دمکراسی و عدالت اجتماعی در ایران

دکتر شیخ تیسیر التمیمی – قاضی‌القضات پیشین فلسطین

درودهای ملت صبور و مقاوم فلسطین را که با اقدامات سرکوبگرانه رژیم اشغالگر روبه‌رو هستند، به شما منتقل می‌کنم. ما هم‌چنین با اپیدمی کرونا مواجه هستیم. از خداوند متعال می‌خواهیم که کل بشریت را از دست این اپیدمی نجات دهد.

۴۰ سال است که ملت برادر ایران دچار رژیم ولایت فقیه است. . از همان روز اول این ملت از جنایات این رژیم در عذاب هستند؛ رژیمی که دست به فجیع‌ترین نوع سرکوب جنایتکارانه علیه بشریت و علیه این ملت می‌زند.

نقض شدید حقوق‌بشر توسط این رژیم علیه ملت ایران، برای هر ناظری که حوادث ایران را دنبال می‌کند، روشن است. بیش از ۱۲۰هزار نفر از مردم شریف آزادیخواه ایران که مخالف این رژیم فاشیستی و سیاست‌هایش در طول ۴دهه هستند، شهید شده‌اند. بیش از نیم میلیون نفر زندانی سیاسی دستگیر شده‌اند که اغلب آنها در زندانها و سیاه‌چال‌های این رژیم به‌سر می‌برند. این رژیم بدترین شکنجه‌ها را علیه مخالفینش روا می‌دارد.

در قیام ملت ایران علیه رژیم آخوندها در سال۲۰۱۹ این رژیم به کسانی که دست به تظاهرات زدند با گلوله پاسخ داد و بسیاری شهید شدند. بیش از ۱۵۰۰نفر از افراد تظاهر کننده شهید شدند.

ما هرگز جنایت زشت اعدام ۳۰هزار زندانی سیاسی توسط جلادان این رژیم در سال۶۷ را که ظرف یک ماه با فتوای رهبر جنایتکار این رژیم صورت گرفت فراموش نمی‌کنیم. هم‌چنین ایران در نتیجه سوء‌مدیریت این رژیم دچار خسارات اقتصادی کلانی در جریان کاهش نرخ نفت شد. شاید که بزرگترین جنایتی که این رژیم در این مدت اخیر انجام داده سوء‌استفاده از ایپدمی کرونا برای سرکوب تعداد بیشتری از ملت ایران می‌باشد.

بر اساس گزارشهای سازمان حقوق‌بشری و سازمانهای پزشکی متخصص، این رژیم در پیشگیری از شیوع این بیماری مقصر است چونکه به‌رغم اطلاع مسئولان از خطرناک بودن این پدیده، به‌خاطر انجام انتخابات دست به هیچ اقدامی نزدند.

این اوضاع نابسامان در ایران یک تلاش جدی برای تغییر این رژیم را می‌طلبد.تا این رژیم با یک نظامی که مردم ایران آن را آزادانه انتخاب می‌کند، جایگزین شود. نظامی که منافع مردم و خواسته‌هایش را برای دمکراسی و عدالت و رفاه محقق می‌کند و برای مقابله با همه بحران‌هایی که ایران با آن روبه‌روست دست به اقدام می‌زند و بر آنها غالب می‌آید. و به گسترش ثبات و امنیت و صلح در خاورمیانه و تمامی جهان کمک می‌کند.

خداوند به همه شما توفیق دهد و برای همه شما در برگزاری این کنفرانس آرزوی موفقیت دارم. از خداوند متعال می‌خواهم که آرزوهای مردم ایران برای رهایی از دست این رژیم استبدادی را که تنها سرکوب می‌کند و ظلم روا می‌دارد، محقق نماید. متشکرم و درود به شما.

هرمان ترتش نماینده پارلمان اروپا از اسپانیا

رژیم ایران تهدیدی برای همه جهان است. چهار دهه است که این امر برای همه آشکار شده است و من شاهد بوده‌ام که این رژیم دیوسیرت چگونه به‌حیاتش ادامه داده است.از خلال جنگ، از خلال همه سرکوب‌گریهایش، از خلال همه بحرانها. با رنج بسیار زیاد برای مردم بی‌آن که ذره‌یی ترحم برای مردم خودش داشته باشد. این رژیم مردمش را تا حد مرگ استثمار کرده است.

اینک به‌لحظه‌ای رسیده‌ایم که مشاهده می‌کنیم که رژیم، به‌رغم همه اقدامات مماشاتگرانه و همدستی‌های توجیه‌ناپذیر از جانب کشورهای غربی و شرمگینانه بگویم، اساساً از جانب کشورهای اروپایی به‌رغم این، رژیم وارد مرحله بحرانی شده. مقاومت به‌طور روزافزون قدرتمندتر می‌شود. ما این واقعیت را در سه سال گذشته مشاهده کرده‌ایم. رشد مقاومت چشمگیر بوده است.

با وجود چنین موقعیتی، ما باز هم وظایف بزرگی برعهده داریم. وظایفی بزرگ در مسیر نبرد با این دشمن مشترک. دشمن مشترک مردم ایران و تمامی عاشقان صلح و دمکراسی در جهان.

باید همه نیروها متحد شوند تا از مقاومت در ایران حمایت کنند تا استخوان این رژیم را بشکند و کارش را تمام کند و نقطه پایانی بر تاریخ تروریسمی بگذارد که اینک تقریباً چهل سال از عمرش می‌گذرد.

هم‌چنانکه گفتم تحولات بسیار زیادی با سرعت زیاد به‌وقوع می‌پیوندند. این تحولات برای بسیاری از نیروها، خطرناک هستند. ولی در عین‌حال تصمیمات بسیار درستی اتخاذ می‌شوند. زیرا حتی با وجود کارشکنی از جانب برخی افراد که در اروپا برای رژیم کار می‌کنند، گامهای بسیار خوبی در اروپا علیه رژیم برداشته‌ایم.

به‌عنوان مثال حزب‌الله وضعیت بسیار مشکلی‌تری برای حرکات تروریستی در اروپا خواهد داشت. هم‌چنین به‌کارگیری تروریسم در آمریکای جنوبی بسیار سخت‌تر خواهد شد.

نبرد با حزب‌الله، نبرد با رژیم تهران است و این یکی از وظایف بسیار مهم ما است. اگر بخواهیم برای آزادی در هر گوشه‌ای از جهان مبارزه کنیم، کاملاً روشن است که دشمنان خطرناک و بسیار مشخصی داریم.

این دشمنان عبارتند از کارتلهای مواد مخدر که با رژیم مادورو در ونزوئلا کار می‌کنند. او با تمام نیروهای وابسته‌اش در آمریکای جنوبی متحد رژیم تهران است

بسیاری ارتباطات بین‌المللی هستند که با وجود شکست کامل این رژیم در برابر مردم، تلاش می‌کنند انزوای رژیم ایران را در هم بشکنند و به‌بقای این رژیم دیوسیرت کمک کنند.

بنابراین هم‌چنان که گفتم وقایع با سرعت زیاد در بسیاری جهات در حال وقوع هستند. نیروهایی که با آنها مقابله می‌کنیم بسیار خطرناک هستند. ولی با امید بسیار به‌وقایع می‌نگرم. بیش از هر زمان دیگر به‌پایان این رژیم دیوسیرت نزدیک شده‌ایم و از صمیم قلب امیدوارم که شورای ملی مقاومت و اپوزیسیون ایران، در آینده‌ای نه چندان دور پیروزی را جشن بگیرد. جشن پیروزی برای فرا آوردن دمکراسی و یک ایران واقعاً آزاد، جشن آزادی و آزادی کسب و کار، برابری جنسیتی و حقوق‌بشر برای همه مردم ایران و همه همسایگان ایران.

امیدوارم. زیرا اکنون در حال گشودن راهی هستیم که شما در مقاومت ایران نقش رهبری کننده و نقش اساسی در آن دارید.

هم‌چنین امیدوارم که بتوانیم در مسیر آزادی مردم ایران، به‌شما کمک کنیم.

از همه شما متشکرم.

اوریولا بامپوری ـ نماینده پارلمان آلبانی

خیلی خوشحالم که یک‌بار دیگر در این گردهمایی فرصت پیدا کرده‌ام با شما صحبت کنم.

اما امروز می‌خواهم خطاب به مردم ایران حرف بزنم و به آنها بگویم ما آگاه هستیم که شما تحت حاکمیت این رژیم چقدر رنج می‌کشید. ما می‌دانیم که شما هیچ آزادی ندارید. ما می‌دانیم که شما به هیچ‌یک از انتخابات قلابی در رژیم باور ندارید. ما می‌دانیم در حالی که سران این رژیم فاسد برای خود یک زندگی ‌اشرافی باور نکردنی ساخته‌اند، اکثریت شما در زیرخط فقر زندگی می‌کنید. ما شنیده‌ایم که شما در برخی استانها، حتی آب آشامیدنی ندارید. می‌دانیم که زنان شما به‌طور مضاعف سرکوب می‌شوند. هم‌چنین ما می‌دانیم که کودکان شما به‌جای تحصیل، بازی و زندگی مرفه در کشوری که نفت‌خیز و ثروتمند است در فقر پرپر می‌شوند و در خیابان‌ها کار می‌کنند.

ما می‌دانیم که شما در نوامبر ۲۰۱۹ در اعتراض به سه برابر شدن قیمت بنزین به خیابان‌ها ریختید و این رژیم جنایتکار فقط در عرض چند روز ۱۵۰۰تن از شما را کشت. ما می‌دانیم که در شرایط کرونا که همه مردم در کشورها در قرنطینه به‌سر می‌برند، کودکان شما باید در منابع زباله دنبال غذا بگردند. ما شنیده‌ایم که شما با دلی پردرد هر روز فریاد می‌زنید که این رژیم را نمی‌خواهید ولی کسانی که می‌خواهند به تجارتشان با این رژیم ادامه بدهند خودشان را به ناشنوایی می‌زنند.

ولی شما باید بدانید ما در آلبانی با شما هستیم. ما از سازمان مجاهدین و اهدافش برای آزادی و دمکراسی در ایران حمایت می‌کنیم. ما شاهدیم که چگونه مجاهدین زندگی خود را وقف آزادی مردمشان می‌کنند. ما مطمئن هستیم که با چنین پیشتازانی به‌زودی آزادی به کشور تان بر خواهد گشت. روزی که ایران آزاد شود و خانم مریم رجوی به ایران برود، همه ما شاد خواهیم شد، چرا که دردهای امروز شما دردهای ماست و پیروزی شما هم پیروزی ما خواهد بود. با تشکر

امینه قرایی نماینده انجمن جوانان ایرانی مقیم نروژ‌

سلام عرض می‌کنم خدمت همه شما عزیزان به‌ویژه خواهر مریم عزیزم. خیلی ممنون از این فرصتی که به من دادید من امینه قرایی هستم فرزند یکی از شهدای قتل‌عام سال۶۷ پدر من تنها به جرم هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران و به‌علت یک تماس تلفنی ساده با یکی از هواداران سازمان در خارج از کشور به ۵سال زندان محکوم شد و بعد از گذراندن دو سال در سال۶۷سربدار شد در واقع مجاهدین از همون ابتدای قتل‌عام یعنی در واقع کمتر از یک ماه از شروع قتل‌عام شروع کردند به افشاگری در رابطه با قتل‌عام و اسامی شهدا را به مجامع بین‌المللی اعلام کردند که در واقع این مسأله تاوان بسیار زیاد و هزینه سنگینی برای سازمان داشت چرا مجاهدینی که این اسامی را جمع‌آوری کردند و اونها را اعلام کردند و خانواده‌هایی که در واقع واسطه شدند برای رسوندن این اسامی به سازمان به‌خاطر همین افشاگریها تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار گرفتند و اعدام شدند در واقع به‌دلیل همه این فعالیت‌هایی که مجاهدین داشتند و بواسطه به‌ویژه تلاشهای خستگی‌ناپذیری که خواهر مریم در طی این سال‌ها داشتند و پرچمدار دادخواهی قتل‌عام ۶۷بودند در واقع این دادخواهی تبدیل به یک جنبش عمومی و در واقع یک خواست همگانی شد.

ودر واقع تا زمانیکه آمران عاملان این جنایت به پای میز محاکمه کشیده نشن پرچم دادخواهی رو که مقاومت ایران و از جمله دکتر کاظم بهای اون رو با خونشون پرداخت کردند بر زمین نخواهیم گذاشت و ما هرگز فراموش نمی‌کنیم و ما هرگز نخواهیم بخشید عاملان این جنایت رو

درود بر تک‌تک شهدای راه آزادی و درود بر دکتر کاظم رجوی که گفت ما حقوق‌بشر رو با خون خودمون می‌نویسیم و همین کار رو هم کرد درود بر تک‌تک شما خیلی متشکرم

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1bc7add8-e604-4606-9e69-dced72a8a712"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات