728 x 90

کنفرانس بین‌المللی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ـ راما یاد، سناتور جان پری، خوان فرناندو لوپز آگویلار، راجر گادسیف، میلان زور و حسین یعقوبی

۳۱خرداد ۱۳۹۹(۲۰ژوئن۲۰۲۰)

کنفرانس بین‌المللی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت
کنفرانس بین‌المللی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

کنفرانس بین‌المللی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

ارتباط زنده با ۲۰۰۰نقطه در کشورهای مختلف و اشرف۳

در آغاز چهلمین سال مقاومت انقلابی، روز شهیدان و زندانیان سیاسی

سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی

سرنگونی رژیم آخوندی

لازمه دمکراسی و عدالت اجتماعی در ایران

راما یاد وزیر پیشین حقوق‌بشر در دولت فرانسه

خانم رئیس‌جمهور، عالیجنابان و دوستان عزیز

فداکاری شما در چهل سال مبارزه، برای دمکراسی، برای آزادی و برای برابری، عظیم بوده است. این مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد و با من حرف می‌زند. کاری که شما آن را به‌انجام رساندید. فداکاری شما، احساسات شما، اراده شما تنها برای ایران نبوده است بلکه برای بشریت است. نیازی نیست که شما ایرانی باشید تا آنها را احساس کنید. بشریتی که ما در آن شراکت داریم کافی است.

تاریخ به‌خاطر خواهد سپرد که مقاومت ایران یکی از عظیم‌ترین مبارزاتی است که جهان را تغییر می‌دهد. با ایجاد تغییر در ایران شما جهان را تغییر خواهید داد.

ولی می‌دانید چه چیزی مرا بیش از هر چیزی ناراحت می‌کند؟ پیروزی شما پیروزی ما خواهد بود. ولی فدیه‌هایش را شما می‌پردازید.

بگذارید صریح باشیم. درد و رنجهای شما متعلق به گذشته نیست بلکه درد و رنجهایی است که امروزه وجود دارند. امروز و روزانه اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران با ترور و سرکوب مواجهند.

قیام دیماه سال۹۶، شما قیمتش را دادید. قیام آبان ۹۸، شما قیمتش را پرداختید.

هم‌چنین قیمت قیام دیماه گذشته را بعد از این‌که هواپیمای اوکراینی در سال۲۰۲۰ توسط یک موشک یا در واقع به‌دلیل بی‌کفایتی رژیم ایران سرنگون شد و ۱۷۶مسافر بی‌گناه کشته شدند.

در سازمان مجاهدین شما برای هر کدام از این وقایع قیمتش را پرداخت کرده‌اید.

بگذارید بیاد بیاوریم و این بار اسامی علی یونسی و امیر حسین مرادی دو دانشجویی را تکرار کنیم که هم‌چنان آن‌گونه که رژیم مدعی شده، به‌خاطر داشتن رابطه با سازمان مجاهدین دستگیر شده‌اند. و دیگرانی که همین شرایط را دارند.

درد و رنجهای گذشته در چهره مادران شجاع استمرار دارد، در چهره‌های مصمم فرزندانی که در سراسر جهان با خاطره شهدا بزرگ شده‌اند. ۱۲۰هزار قربانی از سال ۱۹۷۹ تاکنون، که بسیاری از آنها در ارتباط با مجاهدین بوده‌اند.

و چه تعدادی امروز در زندان هستند، شکنجه شدند یا دیروز مفقود شده و مانند ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۱۹۸۸ اعدام شده‌اند.

از آن زمان تاکنون سازمان مجاهدین خلق ایران به‌طور پیگیرانه و خستگی‌ناپذیری در یک تلاش و مبارزه طولانی برای صلح درگیر بوده است.

شما باید در راهرو های موزه اشرف۳ قدم بزنید و چهره‌های جدی و مصمم مؤسسان ایران را ببینید. چشمان مسعود رجوی را بنگرید. در مقابل عکسهای صدها تن از جوانان، زنان، هنرمندان و ورزشکارانی که به‌دست این رژیم جان‌باخته‌اند سرگیجه بگیرید و از دیدن تصاویر دهها گور دسته‌جمعی غمگین شوید.

داستان این چهل سال، از ۳۰خرداد ۶۰ شروع شد. داستان این رژ‌یم به تمام و کمال داستان خیانت علیه مردمی است که باور کرده بودند با سرنگون ساختن شاه به آزادی دست خواهند یافت: خیانت با قتل ۶۰نفر از هواداران مجاهدین خلق در فاز سیاسی شروع شد.

در آن روز (۳۰خرداد) مقاومت ظهور کرد و از آن زمان تاکنون در حال پیشروی بوده و با شجاعت، تهدیدها و فتواهای (قتل‌عام) را کنار زده است و هم‌چنین سایر موانع را. آخرین آنها توافق اتمی بوده است که به هیچ نتیجه‌یی نرسیده است.

این موانع بزرگ قدرتمند تنها باعث تقویت سازمان مجاهدین خلق ایران شده است.

آنچه رژیم از آن می‌ترسد این است که سازمانی چندین نسل و چندین ملیت از بهترینهای ایران را گردهم آورده است!

آنچه رژیم از آن می‌ترسد این است که سازمان مجاهدین توانسته است اصل برابری جنسی را به‌شدت ارتفاع دهد.

آنچه رژیم از آن می‌ترسد این است که سازمان مجاهدین توانسته است دین اسلام را با جدایی دین و دولت آشتی دهد در حالی که به‌شدت با افراطی‌گری مذهبی مبارزه می‌کند.

۴۰ سال مبارزه شما ۴۰سال شکست برای رژیم است. و دوست دارم از گردهمایی شما این عبارت را از مارگارت مید انسان شناس نقل‌قول کنم که گفت: «هرگز شک نکنید که گروهی کوچک از افراد آگاه و متعهد می‌توانند جهان را تغییر دهند. همیشه این‌چنین اتفاق افتاده است» .

در طول سفری از فداکاری، همه چیز سیاه نبود. پیروزی‌هایی نیز هستند. و چه زیبا هستند!

پیروزی شما تکریم جایگاه زنان است. سازمان مجاهدین زنان را در قلب کار خود قرار می‌دهد زیرا می‌داند که زنان برای ایران چه به‌ارمغان آورده‌اند.

بازیگران تغییر و شهدای آرمان، آنها برای ماهها سنگرهای اعتراض را حفظ کرده‌اند، سالیان است بهای آزادی را حیات خود می‌پردازند.

بیداری جوانان و سازمان یافتگی آنان آن گونه که تاکنون نبوده پیروزی دیگر شما است.

فراتر از همه آنها این امید، این درخششی که در چشمان شما می‌بینم که هیچ چیز یارای خاموش کردن آن را ندارد، بی‌شک بزرگترین پیروزی شماست.

بی‌تردید این پایداری روزی پاسخ می‌گیرد. من از زمانی که شما را شناختم، مردان و زنانی را دیده‌ام که هر روز از خود می‌گذرند، زیرا آنها می‌دانند بیش از آن که متعلق به خود باشند متعلق به ایرانند.

زیرا آنها تا زمانی که عدالت برای قربانیان به انجام برسد آرام نمی‌گیرند. زیرا آنها به مبارزه‌شان ادامه می‌دهند تا ایران، آینده بهتری داشته باشد.

اما تعهد امری فردی نیست. تنها با جمع رسمیت می‌یابد و شناخته می‌شود. برای همین است که مقاومت ایران به‌ما نیاز دارد. این کار کرد ایمان در اراده انسانی است. به‌خاطر آن، هم‌چنان که ما در آفریقا می‌گوئیم «ما با هم هستیم، دیروز، امروز و فردا».

سناتور جان پری از ایرلند

امروز سالگرد زندانیان سیاسی و شهدا در ایران است. من در این روز پشتیبانی کامل خود را از اپوزیسیون سازمان‌یافته ایران، شورای ملی مقاومت ایران و طرح ده مادی ای خانم رجوی برای آینده ایران که یک کشور آزاد و دموکراتیک را ترسیم می‌کند، اعلام می‌کنم. من هم‌چنین حمایت خود را از کانون‌های شورشی سازمان مجاهدین که در داخل ایران فعالیت می‌کنند اعلام می‌کنم.

چهار دهه سیاست مماشات شکست‌خورده است، و اگر رفتار این رژیم مستبد در ایران را مورد بررسی قرار دهیم، به‌این نتیجه می‌رسیم که این سیاست به همان اندازه که غلط و ناعادلانه بوده است، قطعاً بدون کارآیی هم بوده است. فکر می‌کنم این خیلی اهمیت دارد که توجه داشته باشیم به پیام نادرستی که این سیاست به رژیم آخوندها داده و آنها را در مسیر جنایتهایشان ترغیب می‌کند.

به اعتقاد من رژیم ایران باید تحریم شود، سپاه پاسداران و گروه‌های وابسته به آن باید در لیست تروریستی تمام کشورهای اروپایی قرار بگیرند. در نهایت، مهمترین مساله، مطالبات مشروع و دموکراتیک مردم ایران است. ایرانیان، مرتب در رنج و عذاب به‌سر می‌برند. مقاومت مشروع مردم ایران، شورای ملی مقاومت ایران باید به‌رسمیت شناخته شود. متشکرم.

خوان فرناندو لوپز آگویلار رئیس کمیسیون آزادی‌ها، عدالت و امور داخلی پارلمان اروپا، وزیر دادگستری اسپانیا (۲۰۰۴-۲۰۰۷)

بهترین احترامات و آرزوهایم را به همه حاضران در گردهمایی جدید مقاومت ایران علیه سرکوب ابراز می‌کنم. من بودنم در کنار شما را وظیفه خود می‌دانم تا برای حقوق فردی و حقوق دموکراتیک تمامی شهروندان جهان و انسان‌هایی که در سراسر دنیا علیه سرکوب مبارزه می‌کنند قیام کنیم. . به‌طور خاص حقوق کسانی که سالیان دراز است در ایران جایی که تبعیض و سرکوب علیه زنان و اقلیتها در زمینه‌ها و موضوعات بنیادین اعمال می‌شود.

به همین دلیل است که مجدداً می‌خواهم بهترین آرزوهایم را برای گردهمایی شما و صحبت‌هایتان و تعهداتتان در طی این مدت ابراز کنم.

ما آرزو داریم که به‌زودی شاهد یک ایران آزاد و دموکراتیک باشیم. . متشکرم

راجر گادسیف - نماینده پیشین پارلمان انگلستان

چند ماه گذشته برای مردم ایران واقعاً سخت بوده است. آنها هم‌چنان از سوی نیروهای امنیتی رژیم آخوندها سرکوب وحشیانه‌ای را متحمل می‌شوند. آنها از یک بحران اقتصادی در رنجند. زیرا رژیم آخوندها به ساختن سلاح اتمی علاقه بیشتری دارد تا ساختن یک اقتصاد پررونق.

آخوندها اجازه داده‌اند تا ویروس کرونا شیوع پیدا کند، به‌طوریکه ایران در حال حاضر یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد جان‌باختگان بر اثر این بیماری را دارد. رژیم از طریق دروغ و فریب جدیت این بیماری را از مردم ایران پنهان کرد.

دوستان من، این رژیم پیوسته سعی می‌کند بی‌کفایتی خود را با محکوم کردن شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق، توجیه کند. متأسفانه در غرب نیز کسانی یافت می‌شوند که به شکلی شرم‌آور این دروغها را پراکنده کنند.

با این حال، دوستان من، مردم ایران، در ایران و در سراسر جهان سکوت نخواهند کرد و تا رسیدن به صلح، سعادت و دموکراسی در آن کشور، مبارزات خود را ادامه خواهند داد. در این مبارزات، آنها از حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه من و بسیاری از مردم انگلستان برخوردار خواهند بود، کسانی‌که می‌خواهند شاهد پایان این رژیم وحشی باشند و مردم ایران به آزادی برسند.

میلان زور – نماینده پارلمان اروپا از اسلوونی

من به‌عنوان یکی از رؤسای مشترک گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا، از نزدیک تحولات ایران را دنبال می‌کنم.

دوستان عزیز،

ما به همراه همکارانمان در پارلمان اروپا تلاش خواهیم کرد نقض حقوق‌بشر که رژیم ایران مرتکب شده است، نادیده واقع نشود. بدانید که ما در کنار شما هستیم و از تلاشهای شما برای آزادی، دموکراسی و صلح حمایت می‌کنیم.

حسین یعقوبی نماینده ایرانیان جنوب آلمان

برای من افتخار بزرگی است که در حضور خواهر مریم عزیز صحبت بکنم. اجازه بدهید که ابتدا درود بفرستم به قهرمانان مردم ایران در اشرف ۳

در سرآغاز ۴۰مین سالگرد سی خرداد تولد پرشکوه مقاومت مشروع و مردمی ایران برخاسته از دل مرزبندی سرخ و خونین نسل انقلاب با ارتجاع در برابر شهیدان قهرمان آن حماسه پرشکوه سر تعظیم فرود میاوریم و درود می‌فرستیم به برادر مسعود عزیز رهبر هوشیار مقاومت ایران به فداکارترین انسانی که ما می‌توانیم به او اقتدا بکنیم.

برادر مسعود این امید خلقی خسته از جفا.

همان که رایت شرف و افتخار مقاومت را برافراشت بر تسلیم طلبی شورید و کلام نافذش نسلی را از تباه شدن در جهل و ارتجاع خمینی به سوی ارزشهای انسانی رهنمون شد.

سی خرداد سرفصل تعیین‌تکلیف نهایی تضادهای تاریخی ارتجاع هار سربرآورده از اعماق تاریکی‌ها با همه نیروهای بالنده اجتماعی به پیشتازی مجاهدین خلق بود.

سرفصلی که همه نیروهای سیاسی را در انتخاب بین تسلیم خفت‌بار و ایستادگی بر آرمان آزادی و پایداری ماندگار مخیر می‌کرد.

آری در شرایطی که نفیر گلوله‌های پاسداران جنایتکار تنها سلاح حاکم بر خفقان مرگ‌زای آن زمان بود و جریانهای خودفروخته امامشان فرا می‌خواندند تا همین پاسداران را به سلاح سنگین مجهز کند مسعود این مرد عبور تنگه‌های بی‌عبور با فدای بیکران خود بر ایستادگی تا به آخر بر اصول پای فشرد و این همان گوهر نابی بود که بر دردها و زخمهای ناشی از خیانت خمینی التیام می‌بخشید و هزاران میلیشیای پرشور را چنان با رهبری ذیصلاحشان پیوند می‌داد که در لحظه جاودانگی با نام خجسته مسعود بر طناب دار بوسه می‌زدند.

اینگونه بود که روز سی خرداد به‌عنوان روز شهیدان و زندانیان سیاسی در تاریخ ایران ثبت گردید.

شهیدانی که مظلومیت خونهای به‌ناحق ریخته آنها نه تنها رژیم را بی‌آینده و نامشروع کرد بلکه هم‌چون نوایی همیشه حاضر در جای جای این میهن وجدان جامعه را به‌طور مستمر به دادخواهی و ایستادگی فرامی‌خواند و از اینروست که جنبش روبه گسترش دادخواهی دادخواهی شهیدان دادخواهی خون شهیدان به پرچمداری خواهر مریم عزیز برای رژیم تبهکار اکنون به یک چالش امنیتی تبدیل شده است.

چنان‌چه این روزها خامنه‌ای مفلوک درماندگی رژیمش را از رویارویی با نسل جدیدی که با الهام از جوشش خون شهیدان سی خرداد به راه و رسم مسعود روی آورده‌اند بناگزیر اعتراف کرده‌اند.

و در واقع تمام عوامل و مزدوران اطلاعاتی خود را به صحنه آورده و آنان را رهنمود می‌دهند که دیگر لجن‌پراکنیهای جنون‌آسای اجیرشدگان مزدوری مثل تواب تشنه بخون کافی نبوده و این بار به لوث کشیدن جنبش دادخواهی از خون شهیدان را هم به این عنصر خودفروخته محول کرده است.

بیچاره وزارت بدنام اطلاعات که در تقابل با کانون‌های قهرمان شورشی درمانده است به این عنصر مفلوک متوسل شده.

در سالگرد سی خرداد روز شهیدان و زندانیان سیاسی ضمن تجدید عهد با همه شهیدان قهرمان و سرفرازی که ایستاده مردن را بر زندگی ذلت‌بار بر روی زانوانشان ترجیح دادند یکبار دیگر هم‌چون آن شهیدان قهرمان در لحظه شهادت می‌خروشیم که خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست.

با تشکر از شما.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f873777e-3c2b-4cf9-af17-9067efcf47df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات