728 x 90

کنفرانس «ایران: مقاومت علیه استبداد دینی، قضاییه جلادان و نبرد با تروریسم دولتی» با حضور و سخنرانی خانم مریم رجوی

کنفرانس «ایران: مقاومت علیه استبداد دینی، قضاییه جلادان و نبرد با تروریسم دولتی»
کنفرانس «ایران: مقاومت علیه استبداد دینی، قضاییه جلادان و نبرد با تروریسم دولتی»
  • کنفرانس «ایران: مقاومت علیه استبداد دینی، قضاییه جلادان و نبرد با تروریسم دولتی» با حضور و سخنرانی خانم مریم رجوی
  • سخنان دکتر آلخو ویدال کوادراس،  آلتمایر وزیر اقتصاد و دارایی آلمان تا سال ۲۰۲۱، لوئیس فری رئیس سابق اف.بی.آی، سفیر رابرت ژوزف معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا، استنانیسلاو یاو لووزچی وزیر دادگستری سابق مولداوی، استرون استیونسون و پائولو کازاکا.
  • خانم رجوی با قدردانی از دکتر ویدال کوادراس گفت رژیم او را در رأس لیست سیاه قرار داد و سال بعد درصدد ترور او برآمد. آخوندها از نبرد او علیه فاشیسم دینی، بسیار ترسان و آسیب‌پذیر هستند. او مظهر آمیختن شرافت و اخلاق با سیاست و سرخم نکردن در مقابل دیکتاتوری و ستم است.
  • خانم رجوی با اشاره به محاکمهٔ غیابی بیش از ۱۰۰تن از مجاهدین گفت این محاکمه در ماهیت، ناقض اعلامیهٔ جهانی حقوق‌بشر و استانداردهای قضایی بین‌المللی است و از نظر سیاسی توطئه‌گرانه و زمینه‌ساز اقدامات تروریستی در اروپا و محدودسازی مقاومت در خارج به‌ویژه در آلبانی است.
  • افرادی که تحت عنوان قاضی، دادستان، وکیل، و هم‌چنین شاهد، در برپایی این محاکمه نقش ایفا می‌کنند، همه از مسئولان و مجریان ماشین شکنجه و اعدام و صدور احکام مجرمانه در رژیم هستند.
  • حکم نهایی خمینی در مورد مجاهدین در قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۱۹۸۸ صادر شده است: همه کسانی که در رابطه با مجاهدین بر سر موضع هستند، باید اعدام شوند. این دستورالعمل همواره پیشاروی بیدادگاههای رژیم بوده است.
  • این دادگاه در شرایطی برگزار می‌شود که آخوندهای حاکم در برابر قیام و مقاومت مردم مستأصل هستند.
  • یک هدف مهم رژیم از این دادگاه زمینه‌سازی حملات تروریستی در اروپاست. طرح انفجار مراسم نوروزی مجاهدین در آلبانی و گردهمایی مقاومت در پاریس، حملات تروریستی یک سال اخیر به مراکز مقاومت در پاریس، لندن و برلین تردیدی در این خصوص باقی نگذاشته است.
  • یک هدف دیگر رژیم این است که می‌خواهند بگویند هواداری از مجاهدین در داخل ایران مجازات بسیار سنگین دارد. این عکس‌العمل مستأصلانه رژیم به روی آوردن گسترده نسل جوان به مجاهدین و کانون شورشی در داخل ایران است.
  • آخوندها هم‌چنین می‌خواهند با احکام مجعول این دادگاه و با سوء‌استفاده از انترپل به کشورهای خارجی به‌ویژه آلبانی فشار بیاورند تا علیه مجاهدین و مقاومت ایران اعمال محدودیت کنند.
  • به‌رغم آشکار بودن اهداف رژیم، مقاومت ایران همواره سیاست‌ها و عملکرده‌هایش علیه رژیم آخوندها در یک مرجع بی‌طرف بین‌المللی مورد داوری قرار گیرد، استقبال کرده است. در هر بررسی عادلانه‌یی بی‌تردید حق و انصاف و عدالت در جانب مردم و مقاومت ایران قرار می‌گیرد.
  • لوئیس فری: جالب است که ما در اول مارس اینجا هستیم و می‌دانم که امروز در ایران صف طولانی در صندوق‌های رأی‌گیری وجود ندارد. نظرسنجی نشان می‌دهد که رژیم در بهترین حالت بیش از ۵ درصد جمعیت را با خود ندارد. این همان چیزی است که ما به آن مقاومت می‌گوییم. این احتمالاً بهترین گواه تصویری مقاومت در برابر رژیم و مقاومت در برابر استبداد است.
  • لوئیس فری: اقدام علیه آلخو اتفاق جدیدی از سوی رژیم تروریستی نبود. درست از کتاب طولانی عملکرد تروریستی آنها استخراج شده است
  • یکی از سوءاستفاده‌های دیگر رژیم تلاش برای بهره‌برداری از سیستم اینترپل است. سیستم اینترپل، که می‌دانید برای اطمینان از اجرای حاکمیت قانون ایجاد شده است، ما می‌دانیم که رژیم ایران همراه با برخی از دولتهای دیگر تلاش کرده است که برای بسیاری از دوستان ما، بسیاری از همکاران ما، برخی در اشرف۳ و برخی دیگر در مکانهای دیگر اعلان قرمز از اینترپل بگیرد.
  • لوئیس فری: اینترپل تا حد زیادی در برابر این موضوع مقاومت کرده است. آنها یک کمیته مرکزی دارند که به‌قول خودشان این اتهامات سیاسی یا تخصیص‌های سیاسی را بررسی می‌کند و خوشبختانه تا به امروز ما توانسته‌ایم مطمئن شویم که اینترپل ضوابط و رفتار خود را اجرا کرده است.
  • محاکمه ساختگی که خانم رجوی در مورد آن صحبت کردند از نکات برجسته آن است. اکثر افرادی که در آن پروسه دخیل هستند، خواه تظاهر به قاضی یا دادستان یا وکیل بودن کنند، با گذراندن این آئین مضحک محاکمه که کاملاً یک دادگاه ساختگی است، فقط تحقیر می‌شوند.
  • لوئیس فری: با جوانان و زنان برجسته در کانون‌های شورشی، بهار ایرانی شروع شده است و بهار ایرانی در حال آمدن است. بیرون آمدن و گل دادن و داشتن قدرت و مقاومت و استقامتی که همه ما می‌خواهیم داشته باشد. تلاش شما خانم رجوی و برنامه ۱۰ماده‌ای شما، مهمتر از آن، شجاعت اخلاقی و رهبری اخلاقی شما، و شجاعت امثال آلخو چیزی است که بهار آزادی ایران را خواهد آورد.
  •  آلتمایر: این رژیم دارد انتخابات به‌اصطلاح آزاد برگزار می‌کند. اما حتی اگر وانمود کنند که نه ۵ درصد بلکه ۵۰ درصد شرکت کردند، این انتخابات آزاد نیست، این انتخابات جعلی است
  • حتی اگر وانمود کنند که دارند یک محاکمه را سازماندهی می‌کنند، این یک محاکمه قانونی نخواهد بود، یک دادگاه ساختگی خواهد بود. این واقعیت نشان می‌دهد که می‌ترسند کنترل قدرت را از دست بدهند.
  • آنچه در تصور عمومی از جهان تغییر کرده است این است که رژیم ایران به‌طور فزاینده‌یی توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به‌عنوان یک مشکل، به‌عنوان تهدیدی برای ارزش‌های انسانی، آزادی و دموکراسی در نظر گرفته می‌شود.
  •  آلتمایر: من قویاً و عمیقاً معتقدم طرح ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی که سال گذشته آن را اعلامیه جهانی حقوق‌بشر نامیدم، در صورت اعلام برای عموم مردم می‌تواند تبدیل به یک اعلامیه جهانی شود. سندی نه تنها برای مردم ایران، بلکه برای همه مردمی که در سراسر جهان از ستمگری رنج می‌برند.

کنفرانس «ایران: مقاومت علیه استبداد دینی، قضاییه جلادان و نبرد با تروریسم دولتی»

کنفرانس «ایران: مقاومت علیه استبداد دینی، قضاییه جلادان و نبرد با تروریسم دولتی»

کنفرانس «ایران: مقاومت علیه استبداد دینی، قضاییه جلادان و نبرد با تروریسم دولتی»

کنفرانس «ایران: مقاومت علیه استبداد دینی، قضاییه جلادان و نبرد با تروریسم دولتی»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/445134d8-bee9-4872-8c62-c2f10e072573"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات