728 x 90

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت احکام وحشیانه علیه رویا حشمتی و فرزانه برزه‌کار را محکوم می‌کند

اطلاعیه کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت - رویا حشمتی و  فرزانه برزه‌کار
اطلاعیه کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت - رویا حشمتی و فرزانه برزه‌کار

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت احکام وحشیانه علیه رویا حشمتی و فرزانه برزه‌کار را محکوم می‌کند

 

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران شلاق‌زدن به خانم رویا حشمتی به جرم آخوند‌ساخته بدحجابی و حکم ۲۴ماه زندان برای خانم فرزانه برزه‌کار مادر شهید قیام عرفان رضایی را قویاً محکوم می‌کند و ملل متحد و مجامع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر و حقوق زنان را به موضع‌گیری قاطع علیه رژیم زن‌ستیز آخوندها و مجازاتهای ضدانسانی آن فرامی‌خواند.

قضاییه جلادان برای توجیه عملکرد ضدانسانی خود، رویا حشمتی را به اتهامات آخوندساخته‌یی مانند «ترویج اباحه‌گری» و «اقدام سازمان‌یافته در قبال دریافت مبالغی از خارج از کشور» متهم کرد و نوشت: «حکم مطابق با قانون و شرع مقدس اجرا شده است که قانون و حکم نیز نواحی را کاملاً مشخص کرده است» (خبرگزاری میزان ۱۶ دی ۱۴۰۲). رویا حشمتی ۳۳ساله به ۷۴ضربه شلاق و یک میلیون و ۲۵۰هزار تومان جزای نقدی محکوم شده بود.

در یک حکم ظالمانه دیگر توسط بیدادگاه رژیم آخوندها در آمل، فرزانه برزه‌کار مادر عرفان رضایی شهید قیام ۱۴۰۱ به اتهام «اهانت به خامنه‌ای» و «تبلیغ علیه نظام» جمعاً به ۲۴ماه حبس تعزیری محکوم شد.

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران، از مراجع ذیربط بین‌المللی به‌ویژه گزارشگر ویژه حقوق‌بشر در ایران و گزارشگر خشونت علیه زنان می‌خواهد این احکام ضدانسانی و ضداسلامی دیکتاتوری دینی و زن‌ستیز آخوندها را قویاً محکوم کنند. این رژیم باید از کلیه ارگانهای حقوق‌بشری ملل متحد اخراج شود.

 

شورای ملی مقاومت ایران- کمیسیون زنان

۱۷ دی ۱۴۰۲ (۷ ژانویه ۲۰۲۴)

 

برای مطالعه روی سایت کمیسیون زنان، روی این لینک کلیک کنید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/731900ea-05fd-46e4-a259-a12f8ac8f58a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات