728 x 90

کمیته همبستگی عربی_اسلامی با مقاومت ایران: اخراج سفیر و رئیس ایستگاه اطلاعات رژیم از آلبانی گامی ضروری در مقابله با تروریسم و دیکتاتوری مذهبی

کمیته همبستگی عربی_اسلامی با مقاومت ایران و اخراج دیپلمات تروریستهای رژیم ایران از آلبانی
کمیته همبستگی عربی_اسلامی با مقاومت ایران و اخراج دیپلمات تروریستهای رژیم ایران از آلبانی

کمیته همبستگی عربی-اسلامی با مقاومت ایران، پس از اخراج سفیر و رئیس ایستگاه اطلاعاتی رژیم ‌آخوندی از آلبانی، با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد: مقامات آلبانی روز ۲۰دسامبر ۲۰۱۸ اعلام کردند سفیر رژیم ایران در تیرانا همراه با یک دیپلمات دیگر به‌خاطر دست داشتن آنها در طرحهای تروریستی علیه مقاومت ایران از این کشور اخراج گردیده‌اند. این تصمیم مقامات آلبانی به‌دنبال زنجیره‌ای از فعالیتهای تروریستی است که رژیم ایران علیه مجاهدین خلق در این کشور در طول پنج سال گذشته، و بخصوص پس از رسیدن آخرین دسته آنها در سپتامبر ۲۰۱۶ از عراق به آلبانی، مرتکب شده است.

بی‌تردید این اقدام یک گام ضروری در مبارزه با تروریسم و در مقابله با دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران و ضرورت امنیت کشورهای اروپایی است. ما در کمیته همبستگی عربی اسلامی با مقاومت ایران از این اقدام مشروع دولت آلبانی استقبال می‌کنیم و آن را تبریک می‌گوییم.

بخوبی می‌دانیم که رژیم تهران پس از آمدن اعضای مجاهدین خلق به آلبانی ترکیب سفارتش در این کشور را گسترش داده و یکی از مقامات بالای وزارت اطلاعات و عضو هیأت این رژیم در مذاکرات اتمی را به‌عنوان سفیر خود به آلبانی فرستاده بود. این تغییرات تنها هدفش تعقیب و شناسایی مجاهدین خلق و زمینه سازی به‌منظور پیاده کردن طرحهای تروریستی علیه آنها بوده است.

رژیم حاکم بر ایران در دوران بسیار سختی به‌سر می‌برد به‌خاطر این‌که مردم ایران با این رژیم و کار کردهایش مخالفند. این مردم از طریق قیامهای خود نظر خود را علیه سیاست‌های سرکوبگرانه و توسعه‌طلبانه رژیم ابراز داشته‌اند. مردم ایران در وضعیت فقر شدید به‌سر می‌برند و رژیم میلیاردها ثروت آنها را در جنگها علیه خلقهای عرب و مسلمان مانند مردم سوریه و یمن و کشورهای دیگر هزینه می‌کند. برای مقابله با تضادها و نارضایتی مردم و قیامهایشان و حضور یک مقاومت سازمان‌یافته که برای سازماندهی و رادیکالیزه کردن این جنبشهای مردمی فعالیت می‌کند، این رژیم تلاش می‌کند از طریق کارهای تروریستی گریزگاهی برای خود از این بحران بزرگ جستجو کند.

در سالهای گذشته هر زمان که این رژیم با قیامها و مشکلات لاعلاج در داخل ایران مواجه می‌شد، آن‌چنانکه در قیام ۲۰۰۹ اتفاق افتاد، خشم و کین خود را بر روی مجاهدین خلق در شهر اشرف یا کمپ لیبرتی در عراق خالی می‌کرد و دست به کشتار آنها می‌زد، اما بعد از خروج امن و سالم آنها از عراق این رژیم دیگر گریزگاهی به جز پناه بردن به تروریسم در خارج، و به‌طور خاص در اروپا وآلبانی، نمی‌یابد.

به این دلیل ما با خانم مریم رجوی همصدا می‌شویم که رژیم حاکم بر تهران را پدرخوانده تروریسم تحت نام اسلام معرفی کرده است. چیزی که موجب می‌شود فعالیت دیپلماتیک رژیم ایران در ایالات متحده و در اروپا به‌صورت روزانه این بخش از جهان را تهدید کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f5b6765-c6d9-42e5-b00c-c9a33d8dfd01"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات