728 x 90

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا لایحه تحریم برنامه‌های موشکی و پهپادی ایران را به‌طور نامحدود تصویب کرد

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

سایت آلگماینر چهارشنبه ۴مرداد نسبت به لایحه تحریم موشکی و پهپادی رژیم آخوندی نوشت: رژیم ایران یک کشور منفور است: کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا لایحه تحریم برنامه‌های موشکی و پهپادی ایران را به‌طور نامحدود تصویب کرد.

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا (HFAC) روز چهارشنبه لایحه دو حزبی را برای تحریم نامحدود برنامه‌های موشکی و پهپادی ایران قبل از انقضای تحریم‌های سازمان ملل در ماه اکتبر تصویب کرد. معرفی شده توسط رئیس HFAC مایکل مک کال (R-TX) و عضو ارشد کمیته گرگوری میکس (D-NY) و نمایندگان جو ویلسون (R-TX) و دین فیلیپس (D-MN) و با حمایت ۱۴۹عضو دیگر از مجلس، قانون مبارزه با صادرات گسترده موشک‌های ایران یا قانون مبارزه با جرم و جنایت تحریم‌هایی را علیه هر فردی که در توسعه، فروش، انتقال، یا دستیابی به موشکها و پهپادهای ایرانی دست داشته باشد، اعمال می‌کند... .

مک کال گفت: «رژیم ایران یک کشور منفور است که شهروندان خود را سرکوب می‌کند و با جاه‌طلبیهای هسته‌یی و تجارت غیرقانونی تسلیحات، توازن قدرت جهانی را تهدید می‌کند»... . این کمیته هم‌چنین رأی‌گیری در مورد یک اقدام جداگانه مورد حمایت جمهوری‌خواهان را به تعویق انداخت که کنگره را ملزم به بازنگری در هر تحریمی می‌کند که رئیس‌جمهور علیه ایران لغو کرده یا معافیت داده است. میکس، عضو ارشد دموکراتها (در کمیته) گفت که با این اقدام مخالف است زیرا مانع تلاشهای دیپلماتیک دولت بایدن برای حل مسأله هسته‌یی ایران می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0326c20b-937b-44f7-8ea1-134599a1cff1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات