728 x 90

کمپین مجازات تحریم کالاهای رژیم ایران در عراق

تخریب تصاویر خامنه‌ای و قاسم سلیمانی در بغداد
تخریب تصاویر خامنه‌ای و قاسم سلیمانی در بغداد

تلویزیون الحره از بهراه افتادن کمپین مجازات تحریم کالاهای رژیم ایران در عراق خبر داد و گفت:‌ مردم عراق کمپینی در وسایل ارتباط اجتماعی جهت بایکوت اجناس ایرانی به راه انداخته‌اند. اینکار همزمان با بالا‌گرفتن شدت خشم مردمی در قبال نقش رژیم ایران در عراق و صحبت از مشارکت آن در سرکوب اعتراضات ضدحکومتی صورت گرفته است.

 

بنا‌ به این گزارش فعالان یک هشتک با عنوان  #بگذار_بپوسد به‌راه انداخته‌اند و بدینوسیله مردم عراق را به تحریم هر گونه تولیداتی فراخوانده‌اند که روی آنها نوشته باشد ساخت ایران.. یکی از اهداف این کمپین مجازات تهران و فشار اقتصادی بر آن جهت متوقف کردن دخالت‌هایش در عراق است..

طبعا اقلام وارداتی ایران محدود به یک مورد نبوده بلکه تقریباً همه چیز را شامل می‌شود از سبزیجات تا فرآورده‌های لبنیاتی و اقلام برقی تا خودرو و مصالح ساختمانی و گاز و برق.

 

الحره افزود:‌ کمپین «بگذار بپوسد» همزمان با موج خشم فزاینده اعتراضات جاری در عراق علیه دخالت رژیم ایران و افزایش چنگ‌اندازی شبه‌نظامیان وابسته به تهران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc6004b3-4aa2-428d-9eac-8de7621b4bdf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات