728 x 90

ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور اعلام کرد

کلیپ سازی جمعیت انبوه با شعار منحوس رضا شاه در ورزشگاه آزادی تهران دروغ و صحنه‌سازی است

ستاد  اجتماعی مجاهدین
ستاد اجتماعی مجاهدین

ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور اعلام کرد

کلیپ سازی جمعیت انبوه با شعار منحوس رضا شاه

در ورزشگاه آزادی تهران دروغ و صحنه‌سازی است

 

 

ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور اعلام کرد دعاوی و کلیپ سازی حاکی از جمعیت انبوه با شعار منحوس رضا شاه روحت شاد در ورزشگاه آزادی در تهران در جریان مسابقه فوتبال در غروب روز دوشنبه ۹خرداد، دروغ و صحنه‌سازی و القای شبهه است. اگر شعار دادن توسط جمعیت انبوه در ورزشگاه صحت می‌داشت با بسیاری کلیپ‌های مشابه دیگر در اینترنت منعکس می‌شد زیرا ۶۳هزار نفر در این مسابقه حضور داشتند و شاهد بودند. فایل صوتی گزارش یکی از گردانندگان ورزشگاه به دفتر وزیر ورزش رژیم ضمیمه است که می‌گوید «شعار در داخل کاسه (محوطه داخلی ورزشگاه و جایگاه تماشاچیان) در مورد رضاشاه ندادند».

ستاد اجتماعی مجاهدین خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات فاشیسم دینی می‌خواهد با شعار رضاشاه تفرقه بیندازد، قیام‌ها را به انحراف بکشاند و پراکنده و تخریب کند. هر گاه شیخ کم می‌آورد برای سرکوب از شاه کمک می‌خواهد. این نه یک اقدام خودجوش و خودانگیخته بلکه کاری است مهندسی شده که وزارت بدنام و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی آن را با لباس شخصی‌ها سازمان می‌دهند.

شایان توجه این‌که وقتی شعارها رادیکال می‌شود یا کار به درگیری می‌کشد، دم خروس بیرون می‌زند و دیگر خبری از رضا شاه نیست. مصرف شعار مربوطه در هر تظاهرات فقط یک بار و زیر یک دقیقه برای فیلم گرفتن است و استمرار ندارد و تکرار نمی‌شود.

هم‌چنانکه سخنگوی مجاهدین در ۵آذر ۱۴۰۰ به قیام‌آفرینان در اصفهان گفت نباید گول خورد، اراده‌ها نباید سست شود. باید با شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور صد بار بیشتر بجنگیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09e9baf1-e179-4b3f-9193-267eb95dfcd5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات