728 x 90

کلودیا تنی: سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی در داخل ایران است

کلودیا تنی عضو مجلس نمایندگان کنگره آمریکا
کلودیا تنی عضو مجلس نمایندگان کنگره آمریکا

به گزارش نیوزمکس، (یکشنبه ۳اردیبهشت) کلودیا تنی عضو مجلس نمایندگان کنگره آمریکا و عضو کمیته روابط خارجی در مصاحبه با نیوزمکس گفت: ... سپاه پاسداران یک سازمان شبه‌نظامی و یک سازمان تروریستی در داخل ایران است که میلیاردها دلار از پول ایران برای حمایت از آن هزینه می‌شود. .
کلودیا تنی هم‌چنین درباره نقش میانجی قدرت جدید چین، از جمله تلاش‌های این کشور برای رساندن ایران و عربستان به توافق صلح، اظهارنظر کرد. کلودیا تنی گفت: «این اتفاق به این دلیل رخ داد که چین بیش از ۸۰درصد امکانات را در اختیار ایران قرار می‌دهد، بنابراین ایران به چین وابسته است. سیاست خارجی چین معاملاتی است. آنها به اخلاق کاری ایران اهمیتی نمی‌دهند...

یقیناً عربستان معایب خود را دارد، اما آنها متحد بسیار بهتری نسبت به ایران برای ما هستند. تنی گفت: «من گزارشی ارائه کردم زیرا در سال۲۰۲۱ بر اساس قانون مجوز دفاع ملی، دولت بایدن مجبور به دادن گزارشی در مورد ارتش ایران بشود اما. آنها این کار را نکردند.
تنی گفت که گزارش او درباره سپاه پاسداران است، پاسداران یک سازمان شبه‌نظامی و یک سازمان تروریستی در داخل ایران است که میلیاردها دلار از پول ایران برای حمایت از آن هزینه می‌شود.
وی افزود سپاه پاسداران قیامها را سرکوب می‌کند، شهروندان کشورش را سرکوب می‌کند و از نیروهای نیابتی تروریستی در سراسر جهان از جمله در یمن و لبنان حمایت می‌کند.
او ادامه داد: پاسداران در سراسر جهان هستند. آنها درباره ترور مایک پمپئو، جان بولتون و سایر افراد در ایالات متحده صحبت می‌کنند و ترورهای خارجی را طراحی می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06294aa0-869c-46b3-9c0d-cfe0081f4c9a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات