728 x 90

کشمکش در مجلس ارتجاع به‌دنبال فروپاشی اقتصاد: رئیسی و مخبر باید شلاق انتقاد بخورند

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

در جلسهٔ امروز مجلس ارتجاع، اعضای این مجلس به‌خاطر فروپاشی اقتصادی و پیامدهای خطرناک آن ابراز وحشت کردند و به رئیسی هشدار دادند.

محمدرضا صباغیان بافقی عضو مجلس ارتجاع گفت: چرا به این وضعیت اقتصادی دچار شده‌ایم؟ روز رأی اعتماد که فضای شعار و تعارف بر مجلس و دولت حاکم بود بنده عرض کردم جناب آقای رئیسی رؤسای جمهور قبلی بر همین صندلی و در همین مجلس همین وعده‌های شما را دادند ولی محقق نشد و مشکلی حل نشد جنابعالی هم با این ریل در ایستگاهی متوقف خواهید شد...

هر روز این کشتی اقتصادی در آب بیشتر فرو خواهد نشست...

امروز باید رئیس‌جمهور بیاید پاسخ بدهد آقای مخبر بیاید پاسخ بدهد باید یک شلاق انتقاد بخورند شلاق عذرخواهی مردم. مردم خون جگر می‌خورند امروز گوشت نیم میلیون تومان، بطری آب روی آن نوشته ۱۹۵۰تومان ۴هزار تومان فروخته می‌شود.

جلسه غیرعلنی و درد دل کردن با خودمان مشکلی را حل نمی‌کند امروز باید رئیس‌جمهور بیاید پاسخ بدهد مخبر بیاید پاسخ بدهد باید یک شلاق انتقاد بخورند شلاق عذرخواهی مردم.

حسن شجاعی عضو مجلس ارتجاع گفت: مردم سال‌ها است گرفتار مشکلات معیشتی هستند آن‌چنان‌که هر سال عده‌یی به‌زیر خط فقر سقوط می‌کنند و برای حفظ زندگی استیجاری در شهرهای بزرگ به‌حاشیه شهرها پناه می‌برند.

وی خطاب به‌ رئیسی جلاد افزود: قیمت دلار در طی مدت کوتاهی ۵۰برابر شده است و در دولت شما۹۰درصد رشد قیمت داشته است.

کمال حسین‌پور عضو مجلس ارتجاع گفت: همکاران ارجمند تیم اقتصادی دولت کار را رها کرده است نرخ ارز سر به‌فلک کشیده است و هر روز از ارزش پول ملی کاسته می‌شود موج تورمی جدیدی در راه است و تیم اقتصادی دولت فقط تماشاچی شده است. ظلم هم حدی دارد وزیر صمت هم تنها نظاره‌گر موضوع و از این نگران است مبادا چینی نازک مدیریتش ترک بردارد

معین‌الدین سعیدی عضو مجلس ارتجاع در ادامه گفت: تورم بالای چهل درصدی و افزایش ۲۰درصدی به حقوق دستمزد یعنی نصف شدن سفره مردم تعارف که نداریم از تیم اقتصادی دولت که ادعاهای آن‌چنانی داشتند می‌خواهم به جای دادن آمار مبهم تدبیری برای مهار تورم و نرخ ارز بکنند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93c2879f-2f84-4715-9aec-016e04ad324b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات