728 x 90

کشته شدن علی حسین برجی سرکرده ارشد نیروی هوایی حزب‌الله در حمله اسرائیل

علی حسین برجی
علی حسین برجی

به‌گزارش رویترز ۱۹دیماه سخنگوی ارتش اسراییل تأیید کرد که علی حسین برجی، یکی از سرکردگان ارشد حزب‌الله که مسئول دهها حمله پهپادی به شمال اسراییل بوده، در حمله هوایی اسراییل به خودروی حامل او کشته شده است.

ارتش اسراییل هم‌چنین تصویری از لحظه هدف قرار گرفتن خودروی حامل برجی در جنوب لبنان منتشر کرد.

به‌گزارش خبرگزاریها همزمان با علی حسین برجی، عیسی علی نورالدین، محمد شریف السید ناصر و حسن عبدالحسین اسماعیل، سه تن دیگر از نیروهای حزب‌الله کشته شدند.

هر چهار نفر در پی حمله پهپادی اسراییل به مراسم دفن "وسام الطویل" سرکرده میدانی ارشد گروه تروریستی حزب‌الله، کشته شدند.


دریاسالار دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسراییل گفت که علی حسین برجی دهها حمله پهپادی به اسراییل را رهبری کرده است، با این‌حال اسراییل و حزب‌الله مرگبارترین خصومتهای خود را در ۱۷سال گذشته انجام داده‌اند.

 

تایمز اسراییل در همین رابطه گزارش داد:
فرمانده پهپادهای حزب‌الله در حملات به شمال در حمله ادعایی اسراییل کشته شد.
علی حسین برجی در مراسم تشییع جنازه یکی دیگر از فرماندهان... کشته شده، کشته شد و این پس از آن صورت گرفت که مقر فرماندهی شمال ارتش اسراییل مورد حمله قرار گرفت.
وی فرمانده نیروهای هوایی حزب‌الله که مسئول دهها حمله پهپادی انفجاری به شمال اسراییل در ماه‌های اخیر، از جمله حمله صبح روز سه‌شنبه به پایگاه نیروهای دفاعی اسراییل بود، اواخر روز سه‌شنبه در یک حمله هوایی ادعایی اسراییل در جنوب لبنان کشته شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef15cc46-b37c-44d0-88d4-7e9a3b3a4792"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات