728 x 90

کسادی و مضحکه شعبده انتخاباتی خامنه‌ای

جلیلی - قالیباف
جلیلی - قالیباف

درباره کسادی شعبده انتخاباتی خامنه‌ای یک کارشناس حکومتی اذعان کرد: پورمحمدی زاکانی و قاضی‌زاده امکان عمل سیاسی ندارند. قالباف، جلیلی و پزشکیان علیٰرغم داشتن آرای ایدئولوژیک و سیاسی هنوز موفق به جلب آرا توده‌یی نشده‌اند. .

در ادامه جنگ گرگها در باند حاکم در جریان شعبده انتخاباتی خامنه‌ای، مهاجری از این باند نوشت: تقابل قالیباف و جلیلی جدی‌تر می‌شود. هر دوی آنها در مناظره‌ها زیر ضرب رقبا خواهند بود. .

سایت حکومتی رویداد ۲۴ با عنوان کنایه مستقیم و رک قالیباف به جلیلی نوشت: نباید رئیس دولتی بیاید که ایده‌هایش را بخواهد تمرین کند. 

رسانه حکومتی شرق نیز خبر داد که از ۱۵۰ خبرگزاری توسط خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) بررسی شده، تبلیغ این خبرگزاری برای پاسدار جلیلی پنج برابر پاسدار قالیباف است. 

در واکنش به طرح پیشنهاد پاسدار جلیلی، یک خبرنگار حکومتی نوشت: جلیلی و تیمش چپ و راست از داشتن برنامه و احاطه به مسائل کشور دم می‌زنند اما هنوز نمی‌داند که خوراک پتروشیمی گاز است نه نفت. 

یک کارشناس اقتصادی رژیم نیز نوشت: به نظر می‌رسد جلیلی باید حداقل هشت سال دیگر به مطالعه ادامه دهد چرا که خوراک ستاره خلیج‌فارس و پتروپالایشگاهها میعانات گازی است نه نفت. 

مسعود پزشکیان در مورد برنامه اقتصادی اعلام کرد که من را مسئول اقتصاد بگذارید قطعاً خراب می‌کنم باید مشاور و کارشناس متخصص، مسئول اقتصاد شود. 

در واکنش به پزشکیان، فرهیختگان متعلق به ولایتی نوشت: حداقل نیمچه کارشناس باشید. 

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد بر تعیین یک رئیس‌جمهور مانند رئیسی جلاد و سرسپردگی او به خلیفه ارتجاع تأکید کرد. 

آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه موقت خامنه‌ای در اصفهان نیز درباره مضحکه انتخابات رژیم آخوندی گفت: … اینهایی که کاندید هستند بالاخره اینها ظاهر خوبی دارند شورای نگهبان هم تاییدشان کرده ولی پشت سرشون خیلی حرف می‌زنند. گوش نده به حرف‌های چرتی که دیگران می‌زنند حق نداری حرف‌هایی که دیگران می‌زنند بهش تمسک کنی… چرت و پرت می‌گویند یعنی حرف‌های بی‌تحقیق حرف‌هایی که همین‌طوری شنیدند اونا اینارو گوش نده.  …

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ec67daf-d388-4cab-9481-902baad93717"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات