728 x 90

ایران – نمایش انتخابات ارتجاع – شماره ۲

کسادی نمایش انتخابات، در اکثر شعب مراجعه کنندگان انگشت‌شمار هستند، تقلبهای کلان و سیستماتیک

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ایران – نمایش انتخابات ارتجاع – شماره ۲

کسادی نمایش انتخابات، در اکثر شعب مراجعه کنندگان انگشت‌شمار هستند، تقلبهای کلان و سیستماتیک

علاوه بر شناسنامه، با کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه می‌توان رأی داد، شناسنامه‌ها بعد از رأی مهر نمی‌خورد، با شناسنامه بدون عکس می‌توان رأی داد، سربازان، زندانیان و کارگران کارخانجات دولتی مجبور به رأی دادن هستند

طبق گزارشهای دریافتی از صدها شعبه اخذ رأی در تهران و شهرهای مختلف در ۳۱ استان کشور تا ساعت ۱۲ ظهر، ۴ ساعت پس از شروع رأی‌گیری، میزان رأی دهندگان انگشت‌شمار و در برخی از شعبه‌ها تنها پاسداران و بسیجیها و کارکنان شعبه رأی داده و هیچ مراجعه‌ای در کار نبوده است.

در بسیاری از شعبه‌های اخذ رأی شناسنامه افراد برای رأی دادن خرید و فروش می‌شود. در برخی از شهرها مانند شیراز، اقلید فارس و مراغه مأموران رژیم یا کاندیداها شناسنامه یا رأی افراد را بین ۵۰۰هزار تا ۲میلیون تومان خریداری می‌کنند.

در بسیاری از پادگانها سربازان را مجبور به رأی دادن کرده و به کسانی که رأی می‌دهند چهار روز مرخصی داده می‌شود. در بسیاری از کارخانه‌های دولتی و زندانها، کارگران و زندانیان مجبور به رأی دادن هستند.

ستاد انتخابات رژیم روز گذشته در یک اقدام رسوا اعلام کرد برای شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه الزامی نیست، با کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه نیز می‌توان در رأی‌گیری شرکت کرد. این ستاد هم‌چنین اعلام کرد شناسنامه به هنگام رأی دادن مهر نمی‌خورد و احراز هویت با کد ملی خواهد بود. در یک اقدام مزورانه دیگر ستاد انتخابات رژیم در اطلاعیه شماره ۲۴ خود امروز اعلام کرد افراد با شناسنامه بدون عکس نیز می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. به این ترتیب راه برای این‌که عوامل و مزدوران رژیم چندین بار رأی بدهند کاملاً هموار است.

در مدارکی که اخیراً از مجلس رژیم فاش شده است مدیرعامل شرکت ارتباطات در نامه‌یی به تاریخ ۲۷ دی ۱۴۰۲ به وحیدی وزیر کشور رژیم، که رونوشت آن برای قالیباف رئیس مجلس ارتجاع ارسال شده نوشته است «یک رأی دهنده با کارت ملی خود می‌تواند به چند صندوق مراجعه کرده و چند رأی بدهد»، وی پیشاپیش از خود سلب مسئولیت کرد و نوشت «بدیهی است که این اپراتور نمی‌تواند هیچگونه مسئولیتی را در قبال تبعات احتمالی این موضوع پذیرا باشد».

رسوایی نمایش انتخابات به حدی است که وهاب عزیزی دبیرکل «جهادگران اصول‌گرا» از باند خامنه‌ای گفت: «... . انگار دوست دارند یکسری گوسفندهای یکدستی را ببرند اونهایی که این پروژه را دارند پیگیری می‌کنند یک مجلس ضعیف حرف گوش کن که صدایش در نیاید و کارمند صفت را ترجیح می‌دهند» (سایت دیدار نیوز– ۹ اسفند).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱ اسفند ۱۴۰۲ (اول مارس ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27690cf3-c5d3-4c67-bb22-87b0dd909edf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات