728 x 90

کرونا در رشت

در این‌جا برخلاف دنیا سن کشته شده‌ها ۲۵ تا ۵۰سال است و هر شب ۴۰ یا ۴۵نفر فوت می‌کنند.

این بخشی از گزارش خبرنگار سایت مجاهد از رشت است، شهری که صدایش به جهان نرسید: «اینجا باغ رضوان شهر رشت است. دم به ساعت آمبولانس می‌آیند و جسد می‌آورند خالی می‌کنند. یک‌دونه‌اش هم الآن آنور در حال گذار است اگر نگاه کنید. آمار کشته‌ها وحشتناک‌تر از آن چیزی است که ما فکر می‌کنیم».

غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی، عضو مجلس آخوندی از رشت، ضمن اشاره به دروغ و لاپوشانی مسئولان در آمار جان‌باختگان گفت: «آقایان را به خداوندی خدا قسم می‌دهم که آمار واقعی به مردم ارائه کنند. متأسفانه، مکررا آمار را از مردم پنهان می‌کنند و به‌صراحت می‌گویم که آمارهای ارائه شده تاکنون، هنوز واقعی نیست... قبرستانها را که نمی‌شود پنهان کرد»؟

یک هموطن از رشت: «اینجا خیابان نواب رشته بیشتر از ۳۰۰مرکز پزشکی و داروخانه اینجاست هیچکدومشون نه دستکش دارن نه ماسک نه ژل ضدعفونی. تا کی می‌تونیم دووم بیاریم؟ چطور می‌تونیم دووم بیاریم؟ بابا چرا هیچکی به فکر ما نیست»؟

یک عضو مجلس ارتجاع روز شنبه گفت: «رشت بحرانی‌ترین شهر درگیر با کروناویروس در کشور و شاید هم در جهان است».(ایسنا ـ ۱۷اسفند ۹۸ ـ جبار کوچکی‌زاده، عضو مجلس آخوندی از رشت)

مردم خشمگین در اعتراض به جنایت مغازه‌هاشان را بستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ade2daa7-5dfe-4ac8-8949-a66de0b65caa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات