728 x 90

کرونا در ایران و جهان - اعتراف سخنگوی وزارت بهداشت رژیم به جانباختن ۱۵۷نفر دیگر در یک روز + فیلم

جهان با کرونا
جهان با کرونا

این خبر کامل می‌شود.

 

آخرین آمار اعلام شده توسط سازمان مجاهدین خلق ایران:

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر چهارشنبه ششم فروردین ۱۳۹۹اعلام کرد آمار جانباختگان ویروس کرونا در ۲۲۲شهر کشور بیش از ۱۱۵۰۰نفر شده است.

 

اعتراف سخنگوی وزارت بهداشت رژیم به جانباختن ۱۵۷نفر دیگر در یک روز

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم - ۷فروردین۹۹

  • ۱۴نفر بیشتر از روز قبل و ۲۲۳۴کشته کرونا در آمار قطره چکانی
  • از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹مورد جدید ابتلا به کووید۱۹در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز به ۲۹۴۰۶نفر رسید.
  • خوشبختانه تاکنون ۱۰۴۵۷نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.
  • در طول ۲۴ساعت گذشته، ۱۵۷نفر از بیماران کووید۱۹جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴نفر افزایش یافت.
  • روند ابتلا و شیوع بیماری در کشور صعودی است.

 

گزارش یک هموطن از اسلامشهر - فشار به کسبه بدلیل کرونا - مرگ بر خامنه‌ای

چهارشنبه ششم فروردین ۹۹ – مأموران رژیم در اسلامشهر بدون تأمین حداقل‌های مورد نیاز مردم، مغازه‌داران را وادار به بستن مغازه‌هایشان می‌کنند. در حالی‌که آنها درآمدی ندارند و خانواده‌هایشان گرسنه هستند.

یک هموطن در این زمینه گفت: «اومدن گیر میدن به کاسبها که ببندید. عوض این‌که به مردم پول بدهند که در خانه‌هایتان بمانید. میگن چندرغاز درآمد هم که دارید او را هم نداشته باشید. مرگ بر دیکتاتور مرگ بر جمهوری اسلامی مرگ بر خامنه‌ای خائن... اینجا اسلامشهر خیابان زرافشان».

 

گزارش یک هموطن از پنهان‌کاری رژیم در کرج

چهارشنبه ششم فروردین ۹۹ – یکی از شهروندان از کرج اطلاع داد که «اینجا آمار کشته‌شدگان کرونا را پنهان می‌کنند. کسی هم که واقعیت را بگوید کارش با کرام‌الکاتبین است. اینجا ایران که ما زندگی می‌کنیم فکر کنم کره دیگری است. هر کس که دنبال حق خودش باشد به او می‌گویند منافق و ملحد. هر کس حق بگوید به زندان می‌رود. همه چیز برعکس شده. نمی‌دانم این کجایش اسلامی است. مرگ از این زندگی بهتره. فوتیها [در اثر کرونا] خیلی زیاد است. قبرستانها را برای مردم تعطیل کردند. به خیابان که می‌روی، مردم اکثراً از ترس ویروس از یکدیگر فرار می‌کنند. مگر خدا خودش رحم کند».

 

کمپین مردمی ضدعفونی کردن شهر در جوانرود

جوانان شهرستان جوانرود خودجوش کمپینی راه اندازی کرده‌اند و در  یک حرکت جمعی با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی دارند شهر را ضدعفونی می‌کنند.

 

  • ‏اعتراض یک خانم در بیمارستان عرفان تهران به وضعیت بهداشتی مقابله با کرونا در این بیمارستان خصوصی!

 

  • نمونه دیگر از دروغ گویی رژیم آخوندی درباره کرونا

در این گزارش از خبرگزاری حکومتی ایلنا از بیمارستان ولایت قزوین یک پرستار می‌گوید از ۵۱ روز پیش یعنی ۱۵بهمن ۹۸ درگیر بیماران کرونا بوده است.

وزارت بهداشت رژیم  ۹ اسفند ۹۸ اعلام کرد در قزوین اولین بیمار شناسایی شده است! ۲۴ روز تفاوت زمان داریم!

 

بسته تکمیلی ۱۵۶میلیارد یورویی دولت آلمان برای مقابله با ویروس کرونا

نمایندگان پارلمان آلمان طرح اختصاص بسته تکمیلی ۱۵۶میلیارد یورویی پیشنهادی دولت را برای مقابله با بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در این کشور تصویب کردند. وزارت دارایی آلمان پیش‌بینی می‌کند که برنامه کمکهای دولتی برای مقابله با بحران اقتصادی ناشی از گسترش بیماری کووید۱۹در بودجه تکمیلی ۱۲۲.۵میلیارد یورو هزینه داشته باشد. کمکهای بلاعوض به‌مبلغ ۵۰میلیارد یورو هم برای شرکت‌های کوچک و افراد شاغل مستقل برنامه‌ریزی شده است.

 

  • ارتش صربستان سالن نمایشگاه بین‌المللی شهر بلگراد را به بیمارستان صحرایی تبدیل کرده است.

 ارتش صربستان سالن نمایشگاه بین‌المللی شهر بلگراد را به بیمارستان صحرایی تبدیل کرده است

ارتش صربستان سالن نمایشگاه بین‌المللی شهر بلگراد را به بیمارستان صحرایی تبدیل کرده است

 

  • شمار قربانیان ویروس کرونا در فرانسه به ۱۳۳۱نفر رسید.

 

توقف پروازهای خارجی به روسیه از جمعه

  • دولت روسیه اعلام کرد همه پروازها از و به این کشور از فردا جمعه به‌طور موقت متوقف خواهد شد.

برج خلیفه - بلندترین برج جهان با شعار در خانه بمان

برج خلیفه - بلندترین برج جهان با شعار در خانه بمان

 

پادشاه مالزی و همسرش در قرنطینه

  • به‌دنبال تأیید ابتلای ۷نفر از کارکنان کاخ پادشاهی مالزی به کرونا، پادشاه و همسرش نیز در قرنطینه قرار گرفتند.
  • معاون ٣٧ساله سفیر انگلیس در اثر کرونا در مجارستان جان باخت.

معاون ٣٧ساله سفیر انگلیس در اثر کرونا در مجارستان جان باخت

معاون ٣٧ساله سفیر انگلیس در اثر کرونا در مجارستان جان باخت

 


آخرین آمار کرونا در ترکیه

  • فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه در توئیتر خود اعلام کرد: تاکنون ۵۹نفر بر اثر ویروس کرونا در کشور مان جان‌ باخته و ۲۴۳۳تن نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.
  • وی افزود: «طی ۲۴ساعت اخیر ۵۰۳۵فرد مشکوک به کرونا مورد آزمایش کرونا قرار گرفته و نتیجه ۵۶۱تن از آنها مثبت بوده است. ۱۵نفر از بیماران کرونایی نیز جان باختند».

 

رعایت فاصله گذاری یک متری در صف ورود سوپرمارکتی در شهر کلمبو سریلانکا

رعایت فاصله گذاری یک متری در صف ورود سوپرمارکتی در شهر کلمبو سریلانکا

 

 

پاکستان: اکثر مبتلایان به کرونا در کشورمان از ایران بازگشته‌اند

  • دستیار ویژه نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد که ۷۸درصد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور قبلاً به ایران سفر کرده‌اند.

 

هنرنمایی در قرنطینه خانگی در شهر لایپزیک آلمان

هنرنمایی در قرنطینه خانگی در شهر لایپزیک آلمان

 

 

معاون وزیر کشور رژیم آخوندی: جریمه برای خودروهای بومی
رژیم آخوندی برای خودروهای بومی که وارد شهرهای دیگر شوند ۵۰۰هزار تومان جریمه و یک‌ ماه توقف تعیین کرد.

تأخیر دیرهنگام رژیم آخوندی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
۲۰۰هزار تن از مردم قم در ایام عید به مسافرت رفته و از استان خارج‌ شده‌اند و باید تمام این افراد در لحظه برگشت از سفر مورد ارزیابی و پایش قرار گرفته و در صورت نیاز قرنطینه شوند.

 

 

آخرین اخبار کرونا در ایران

  • علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت رژیم: ‌بر اساس مطالعات انجام شده، ویروس کرونا در قم مشخصاً در ارتباط با چینی‌هایی بود که در این استان بودند.
  • محمدرضا حیدری، رئیس شورای قلابی شهر مشهد خطاب به‌ آخوند روحانی: آقای رئیس‌جمهور نگران مشهد باشید. نیاز به‌تجهیزات آی.سی.یو دو برابر شده است و آمار فوت شدگان در حال افزایش است.
  • قربانی، نمایندهٔ ‌ تام‌الاختیار وزارت بهداشت رژیم در گیلان: گیلان هم‌چنان کانون بحران کرونا در کشور است و این استان در شرایط حساسی قرار دارد. میزان خسارتها و آسیب‌های ناشی از موج دوم کرونا در گیلان، به‌مراتب بیشتر از مرحله نخست است.

وضعیت خستگی پرسنل و کادر درمانی بیمارستانها در ایران ستمزده

وضعیت خستگی پرسنل و کادر درمانی بیمارستانها در ایران ستمزده

 

  • نامه محمدرضا نجفی، عضو مجلس ارتجاع به آخوند روحانی: موج دوم گسترش و شیوع کرونا در نیمه که دوم فرودرین ما را به چالش می‌کشد، گریبانگیر ما خواهد شد و نتیجه مسامحه‌کاری را نه تنها در این موج، بلکه در ادامه نیز خواهیم دید. آنچه اکنون بیش‌ از‌ پیش نگران‌کننده است، افزایش تلفات و عمق فاجعه است.

 

  • وزیر خارجهٔ آمریکا: من از کشورها بابت حسابرسی از رژیم ایران به‌خاطر فعالیت‌های شرورانهٔ آن تشکر کردم، اقداماتی مانند ممنوع کردن ماهان‌ایر و لیست‌گذاری تمامیت حزب‌الله و سایر گروه‌های تروریستی مورد حمایت رژیم ایران به‌عنوان سازمانهای تروریستی.
  • مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا:‌ ویروس کرونا در مورد دشمنان بالفعل‌مان ممکن است باعث شود به‌شیوه‌های متفاوتی عمل کنند از جمله رژیم ایران که به‌شدت دچار مشکل شده است. ما باید بسیار هوشیار و مراقب باشیم.
  • ژنرال میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: ویروس کرونا در کشورهای مختلف تاثیراتی متفاوتی دارد. در مواردی می‌تواند به‌از هم پاشیدگی اجتماعی و در کشورهای معینی به‌ آشوب سیاسی منجر شود که ما باید روی آن متمرکز باشیم.
  • ژنرال میلی: تأثیر کرونا را ما در کمبود ماسک و دستکش و دستگاههای تنفسی و ظرفیت بیمارستانها و غیره می‌بینیم این امر می‌تواند پیامدهای شدید داخلی بر روی کشورهای معینی داشته باشد که فراتر از موضوع فوری پزشکی خواهد بود.

 

  • محمد آیتی عضو مجلس ارتجاع به‌ رکود اقتصادی پساکرونا اشاره کرد و گفت:‌ نارضایتی اجتماعی در پیش است.
  • گزارش یک هموطن از قم- صبح پنجشنبه ۷فروردین: بهشت معصومه قم جلوی غسالخانه هر بیست دقیقه یک آمبولانس با پنج جنازه وارد می‌شود. هنوز درباره قم پنهان‌کاری کامل صورت می‌گیرد. آخوندهای قم فرار کرده و نظام بی‌خیال مردم شده است.
  • روز چهارشنبه ۶فروردین‌ماه، برای دومین بار، جمعی از پرستاران بیمارستانهای مختلف مشهد در اعتراض به عدم اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری پس از ۱۳سال تصویب، دست به تجمع اعتراضی زدند.

 

زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای رژیم: باید مانع از ابتلای ۶٠تا ٧٠درصد مردم به کرونا شویم

  • با تمام تلاش باید مانع از بروز چنین اتفاقی در جامعه شویم که ۶۰تا ۷۰درصد از مردم به بیماری کرونا مبتلا شوند چون یک تابلوی بسیار ترسناک و هولناکی را در ادامه مسیر خواهیم داشت.

 

ترکیه به حمایت از شهروندانش در برابر کرونا ادامه می‌دهد

  • «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه: ترکیه ۷میلیارد لیره [معادل ۱.۰۸میلیارد دلار] در حمایت از کارگرانی که دستمزدی پایین دارند، اختصاص خواهد داد.
  • این کشور مبلغی به میزان هزار لیره ترک [معادل ۱۵۵دلار] را به ۲میلیون خانوار کم‌درآمد خواهد داد.


فوت ۱۱مسافر تهرانی در بابل طی سفر به مازندران

  • رئیس دانشگاه علوم ‌پزشکی بابل از فوت ۱۱تهرانی‌ که اواخر اسفند به مازندران سفر کرده بودند، در بیمارستانهای این شهرستان خبر داد.

 

هشدار توکیو درباره احتمال فوران موارد ابتلا در این شهر

  • مقام‌های توکیو به شهروندان هشدار داده‌اند که آخر هفته را در خانه بمانند وگرنه این شهر ممکن است صحنه "فوران" موارد جدید ابتلا به کرونا شود.
  • یوریکو کویکه، فرماندار توکیو گفت این شهر، که تاکنون اقدامات سختگیرانه قرنطینه‌ای در آن اعمال نشده، در "موقعیتی حساس" به‌سر می‌برد.


شمار قربانیان کرونا در آمریکا از هزار نفر گذشت

  • بلومبرگ - آمریکا در میان کشورهای جهان جزو کشورهایی شد که از کرونا بدترین آسیب را دیده و تلفات آن به بالاتر از ۱۰۰۰نفر رسیده است.
  • بنا‌ به آمار دانشگاه جان هاپکینز تلفات کرونا در آمریکا از ۱۰۰۰نفر بالاتر رفت و به این ترتیب آمریکا به کشور ششم در لیست تلفات بالا قرار گرفت. ایتالیا در صدر این لیست تلفات کرونا قرار دارد و ۷۵۰۰نفر تلفات داشته است.
  • در لیست تلفات بالاتر از ۱۰۰۰کشورهای چین و اسپانیا و ایران و فرانسه قرار دارند.
  • تلفات کرونا در جهان ۲۱هزار نفر و مبتلا به ۴۷۰هزار نفر رسیده است.


تصویب طرح دو تریلیون دلاری مقابله با کرونا در سنای آمریکا

  • سنای آمریکا یک بسته محرک‌های اقتصادی به ارزش دو تریلیون دلار برای کاستن از تاثیر شیوع کووید-۱۹را تصویب کرده است.
  • این طرح شامل پرداخت ۱۲۰۰دلار به بیشتر بزرگسالان و کمک به کسب و کارهای کوچک برای پرداخت حقوق کارمندان می‌شود.

 


اقدام بی‌سابقه در سالن جشنواره کن به‌خاطر شیوع کرونا

  • در پی گسترس ویروس کرونا، برگزاری جشنواره فیلم کن در فرانسه به تعویق افتاده است، در این میان سالن این جشنواره پر از تختهایی شده است که بی‌خانمانها را در زمان کرونا پناه می‌دهد.

 

پنتاگون جابه‌جایی نظامیان آمریکایی در خارج از مرزها را تعلیق کرد

  • خبرگزاری رویترز گزارش داد وزارت دفاع آمریکا جابه‌جایی نظامیان آمریکایی در خارج از مرزها را به مدت دو ماه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در میان ارتش آمریکا، تعلیق کرد.

 

در آلمان صاحبخانه‌ها حق ندارند از مستاجرهایی که پول ندارند کرایه بگیرند

  • دولت آلمان اعلام کرد: به‌علت بحران کرونا صاحبخانه‌ها از تاریخ یک آوریل تا آخر ژوئن امسال حق ندارند مستاجرهایی که نمی‌توانند کرایه پرداخت کنند را وادار به تخلیه کنند. مستاجرها تا آخر ژوئن سال ۲۰۲۲(بیش از دو سال دیگر) فرصت خواهند داشت کرایه معوقه را پرداخت کنند.

 

برج ایفل در فرانسه و خلوتی به‌دلیل کرونا

برج ایفل در فرانسه و خلوتی به‌دلیل کرونا

 

مطالب مرتبط:

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9438ddca-c4ce-454d-b3c0-9ae412390468"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات