728 x 90

کرونا در ایران - افزایش مبتلایان به کرونا در اصفهان

کرونا در ایران
کرونا در ایران

این خبر کامل می‌شود.

  • سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، دوشنبه اول اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان فاجعه کرونا در ۲۹۴شهر ایران از ۳۲هزار و ۸۰۰نفر بیشتر شده است.

 

افتادن یک بیمار کرونایی روی زمین در تربت حیدریه 

روز دوشنبه اول اردیبهشت ۹۹ یک مرد مسن به دلیل ابتلاء به کرونا در پیاده‌روی خیابان بیهوش شده و روی زمین افتاده بود.

تربت حیدریه.افتادن یک بیمار کرونایی روی زمین.

تربت حیدریه.افتادن یک بیمار کرونایی روی زمین.

 

افزایش مبتلایان به کرونا در اصفهان

به گزارش یک پرسنل درمانی در اصفهان، روز دوشنبه ۱اردیبهشت ۹۹مردمی که مبتلا به کرونا هستند و به‌علت فقر توان بستری شدن در بیمارستان را ندارند یا به‌علت آلوده بودن مراکز درمانی حاضر به مراجعه نیستند و در خانه خود بستری می‌باشند، توسط مرکز بهداشت ملا هادی سبزواری و تعدادی خانه بهداشت و مرکز سلامت دیگر که تحت پوشش آن هستند، ویزیت می‌شوند.
یکی از کارکنان درمانی این مراکز دو نفر از بیمارانش در خانه فوت کردند. هم‌چنین بعد از برداشتن قرنطینه توسط رژیم، فقط در حوزه تحت پوشش این مرکز تست کرونای ۲۷نفر مثبت بوده است.
وی هم‌چنین گفت هشت نفر از کسانی که کار کفن و دفن انجام می‌دادند نیز به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری هستند که نتیجه فتوای خامنه‌ای ضدبشر است.

 

گزارشی تکان‌دهنده از بیمارستان میلاد تهران: ۹۹درصد مراجعین مبتلا به بیماری کرونا هستند

بنا‌ به گزارش رسیده از یک شاهد عینی از بیمارستان میلاد تهران که روز دوشنبه ۱ اردیبهشت به‌دستمان رسیده آمده است: «بیماری کرونا خیلی بیشتر از قبل شده است. اما پرستاران بیمارستان اجازه ندارند جایی مطرح کنند که بیمار، کرونا دارد. جدیداً دو نفر از پرستاران را که به بیمار و نفر همراه گفته بوده است بیماری کرونا دارد، از بیمارستان اخراج کردند».

این هموطن نوشته است: «پرستاران توجیه شده‌اند که بگویند و ثبت کنند که آن بیمار سندرم حاد تنفسی دارد. دکتر بیمارستان را هم مجبور کردند همین را ثبت کند.

لباسهای مخصوص این کار را از پرستاران گرفتند و تحت عنوان این‌که نفر همراه بیمار می‌ترسد، گفتند با فرم عادی سر کار بایستی بیایید!

 

بیژن سلیمانپور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری رژیم در قم اعلام کرد: تخت‌های بیمارستانی قم در روزهای اخیر با افزایش تقریبی بیماران مبتلا به کرونا روبه‌رو شده و در صورت ‌غفلت ممکن است موج دوم این بیماری در قم آغاز شود.

 

روزنامه حکومتی آرمان در رابطه با امکانپذیر نبودن پیش‌بینی زمان دقیق فروکش کردن اپیدمی
نوشت:
هشدار نسبت به حفظ فاصله اجتماعی و یا فاصله‌گذاری هوشمند در حالی داده می‌شود که نه حفظ فاصله در وسایل نقلیه عمومی در شهرهای بزرگ ممکن است، نه حفظ فاصله در محیط‌های کاری. در این میان نبود حداقل تأمین اجتماعی از سوی دولت نیز به بخش‌های بزرگی از مردم اجازه نمی‌دهد در خانه بمانند. آنها باید برای گذران زندگی و نگرانی از اخراج سر کار بروند.

بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته درباره بیماری کووید ۱۹ در کشور تا روز ۳۱فروردین‌ماه علی‌رغم آن که در کل کشور روند نزولی بیماری مشاهده می‌شود اما، روند صعودی یا شروع پیک در پنج استان قم، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، آذربایجان غربی و اردبیل مشاهده می‌شود.

 

احتمال پیک دوم، سوم و چندم شیوع کرونا
حریرچی، معاون وزارت بهداشت رژیم: باید تا اطلاع ثانوی به زندگی با کرونا، رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیرانه، بهداشت فردی، فاصله‌گذاری اجتماعی تا حد مقدور و تا زمانی که واکسن و داروی این بیماری ساخته نشده، عادت کنیم.
در کل دنیا حتی کشورهایی که به‌نظر می‌رسد پاک هستند، پیک دوم، سوم و چندم کاملاً محتمل است!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43f44f24-16ed-4b66-9791-dbefe8a5c2bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات