728 x 90

کرونا استان هرمزگان را یک هفته تعطیل کرد

کرونا در ایران
کرونا در ایران

به‌دنبال گسترش ویروس کرونا، استان هرمزگان یک هفته تعطیل شد. استاندار رژیم در هرمزگان در این باره گفت: هرمزگان تا پیش از خردادماه شرایط نسبتاً خوبی درباره بیماری کرونا داشت اما متأسفانه از اول خرداد‌ماه روند صعودی افزایش بیماران و مبتلایان را شاهد بودیم. به همین دلیل طرحی برای تعطیلی یک هفته‌یی استان و هفت شهرستان قرمز آماده و به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارسال کردیم.

افزایش ۶برابری مبتلایان به بیماری کرونا در بندر ماهشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به افزایش آمار فوتیهای ناشی از ابتلا به بیماری کرونا گفت: با افزایش آمارمبتلایان، شاهد افزایش تعداد بیماران بدحال در بندر ماهشهر هستیم که به‌دنبال آن آمار فوتیهای ناشی از این بیماری نیز افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در ۴ماه گذشته، بیش از ۵۰نفر از کارکنان ما به این بیماری مبتلا شده‌اند.

۱۰ شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز

استاندار رژیم در آذربایجان غربی روز سه‌شنبه ۱۰تیر با هشدار به‌افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا گفت: هم‌اکنون وضعیت ۱۰شهرستان استان قرمز است و این روند تداوم دارد. وی افزود: ۱۰شهرستان از ۱۷شهرستان در این استان در مناطق شمالی و جنوبی به‌ویژه شهر ارومیه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. هم‌اکنون شهرستانهای ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، سردشت، سلماس، مهاباد، نقده و خوی در وضعیت قرمز قرار دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/324e4785-33c3-45f6-8577-8034b2275319"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات