728 x 90

کانال رسمی مولوی عبدالغفار نقشبندی - دفاع مشروع ایرانیان در برابر حکومت

مولوی عبدالغفار نقشبندی امام جمعه سابق مسجد راسک
مولوی عبدالغفار نقشبندی امام جمعه سابق مسجد راسک

مردم باید حق دفاع مشروع را برای خودشان محفوظ بدانند.

مولوی عبدالغفار نقشبندی در تماس تلفنی با شبکه کلمه:

زمانی‌که رژیم از تمامی خط قرمزها عبور می‌کند. همواره اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم ما رو به خشونت می‌کشید. معترضان رو با ضرب و شتم توهین و تحقیر بازداشت می‌کند. توی زندانها تعرض و تجاوز می‌کند. ما حق دفاع مشروع یا دفاع بازدارنده و پیش‌دستانه طبق حقوق معاهدات بین‌المللی بر اساس ماده‌ٔ ۵۱ منشور ملل متحد برای مردم خودمون محفوظ می‌دانیم.

نقشبندی: ما اراده مردم، حضور مردم را در صحنه و میدان و خیابان قوی‌ترین نیرو و سلاح می‌دانیم. بیش از هر فعالیتی ما به فعالیت و مبارزات مدنی معتقدیم، اما نباید نادیده گرفت نباید فراموش کرد که با توجه به‌عملکرد خشونت‌طلبانه رژیم که همواره اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم ما را به خشونت کشانده، معترضان رو با ضرب و شتم و توهین و تحقیر بازداشت کرده. توی زندانها تعرض و تجاوز می‌کنه، ما حق دفاع مشروع یا دفاع بازدارنده و پیش‌دستانه طبق حقوق معاهدات بین‌المللی بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد را برای مردم خودمون محفوظ می‌دانیم. زمانی که رژیم از تمامی خط قرمز‌ها عبور می‌کنه، هنجارشکنی می‌کنه، تعرض و تجاوز می‌کنه، چاره‌ای برای ملت باقی نمانده جز این‌که حق دفاع مشروع رو برای خودشان محفوظ بدانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f963d64-3cbd-44d2-9fa5-179323ababf0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات