728 x 90

کاشت نهالی به یاد شهیدان قتل‌عام ۶۷ در پارک مجاور دادگاه سوئد

کاشت نهال به‌یاد سربه‌داران قتل عام سال ۶۷
کاشت نهال به‌یاد سربه‌داران قتل عام سال ۶۷

پس از اتمام ۹۳دادگاه دژخیم حمید نوری یک نهال به یاد شهدای قتل‌عام شدگان سال۶۷ در پارک مجاور دادگاه استکهلم کاشته شد.

دکتر سنابرق زاهدی - مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت: امروز اینجا در این پارک مجاور دادگاه استکهلم همینجا که الآن هستیم یک نهال به یاد شهدای قتل‌عام کاشته شده و یک پلاکارد هم اینجا نصب شده که این پلاکارد خواهد ماند. این پلاکارد به یاد ۳۰هزار تن قتل‌عام شدگان سال۱۹۸۸ -۱۳۶۷ در ایران هست.

همانطور که می‌دانید به فتوای خمینی جنایتکار در سال۱۳۶۷ -۱۹۸۸ ۳۰هزار تن از مجاهدین و مبارزین به‌طور مشخص مجاهدین سرموضع خمینی فتواش رو علیه مجاهدین سر موضع صادر کرد. و آنها را به اعدام محکوم کرد و بعد کمیته‌های مرگ در سراسر ایران تشکیل شد و ۳۰هزار تن از مجاهدین و مبارزین را اعدام کردند.

این مراسم و این پلاکارد به این مناسبت اینجا نصب شده است. از جمله کسانی که در این جنایت بزرگ دست داشتند ابراهیم رئیسی جنایتکار رئیس‌جمهور کنونی رژیم آخوندی است. او کسی بود که عضو کمیته مرگ در تهران بود و در زندانهای اوین و گوهردشت فتوا و دستور در واقع و حکم قتل این زندانیان و این مجاهدین و مبارزین را صادر کردند. به این خاطر هست که امروز اینجا جمع شدیم برای این‌که خانواده‌های قتل‌عام شدگان خانواده‌های آن سربه‌داران و ما که باقیمانده‌های‌ آن ارتش سربه‌داران هستیم من می خواهم یادآوری کنم همانطور که می‌دانید چند سال پیش سالیان پیش در واقع در شهرداری شهر ژنو یک خیابان را در مجاورت ساختمان سازمان ملل در ژنو به نام شهید بزرگ حقوق‌بشر دکتر کاظم رجوی به نام آن نامگذاری کرد که هنوز هم هست. در واقع دکتر کاظم رجوی سمبل قربانیان هم قتل‌عام و در عین حال تروریسم رژیم آخوندی بود.

چند سال بعد باز در شهر رم شهرداری رم یک درخت را مثل همینجا در واقع به یاد شهید عالیقدر مقاومت ایران محمد حسین نقدی نامگذاری کرد. و امروز هم اینجا در واقع این پلاکاردی که زده شده و اون نهالی که کاشته شده به نام قربانیان قتل‌عام سال۶۷ نامگذاری شده است. بنا بر این ما اینجا هستیم و خواهیم ماند و در میدان باقی خواهیم موند تا وقتی که از همه سران رژیم آخوندی همه دست‌اندرکاران قتل‌عام و به‌طور مشخص شخص خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی را یا در دادگاههای بین‌المللی و یا در دادگاههای ایران آزاد در آینده انشاالله به محاکمه بکشیم و بتونیم آن وظیفه خودمان را نسبت به‌قتل‌عام شدگان در حداقل خودش به انجام رسانده باشیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d19b535-d226-43b1-8e36-c68fa9732048"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات