728 x 90

کارشناس حکومتی: قرارداد تهاتر کالاهای بنجل با چین

کالاهای بنجل چینی
کالاهای بنجل چینی

مسعود دانشمند از کارشناسان حکومتی در اتاق بازرگانی با ذکر نمونه‌ای در مورد قردادهای خائنانه و وطن‌فروشانه سردمداران حکومتی در مورد قرارداد تهاتر با چین اعتراف کرد.
وی قرارداد وطن‌فروشانه سردمداران حکومتی را «عدم چارچوب بندی درست» (!) در تهاتر با چین عنوان کرد و گفت: این همان کاری است که چینی‌ها با ما کردند و هر چه کالای بنجل داشتند را به ما دادند. چرا که قرارداد مشخصی با چینی‌ها برای تهاتر نبستیم بلکه به آنها نفت دادیم و گفتیم در قبال آن کالا بدهید. در این شرایط هر کالای بنجلی که چینی‌ها دارند را به ما می‌دهند از جمله همین سموم نباتی که این مشکلات عظیم را برای ما در صادرات کالای کشاورزی به‌وجود آورده و نتیجه تهاتر بدون قید و شرط با چینی‌ها است که البته هنوز ابعاد مشکلات این سموم مشخص نشده است. کشاورزی که محصول او مرجوع شده و مجبور به فروش بسیار ارزان قیمت محصول خود است، یک سال نابود می‌شود. چینی‌ها زیان عظیمی به ما در این سال‌ها و حتی سال‌های آتی زده‌اند. چرا که تهاتر بی‌قید و شرطی با آنها داشته‌ایم.
وی افزود: چینی‌ها در هر کشوری که وارد شده‌اند قراردادی تنظیم کرده‌اند که نوعی استعمار اقتصادی در آن نهفته بوده، از جمله کاری که چینی‌ها با سریلانکا یا آنگولا کردند قابل مطالعه است (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۲دی). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/65543d92-1e21-4311-89f5-b029301e3905"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات