728 x 90

کابینه جانیان و چپاولگران – گزارش خبری

کابینه جانیان
کابینه جانیان

پس از سال‌ها تلاش، خامنه‌ای بالاخره آخوند رئیسی را به‌عنوان رئیس‌جمهور نظامش منصوب کرد. این جراحی پس از قیامهای مردمی در سالهای ۹۶ و ۹۸ انجام گرفت. خامنه‌ای رژیمش را برای مقابله با امواج خروشان جامعه هر چه یکدست‌تر می‌کند. به‌عبارتی قاتلان، شکنجه‌گران، تروریستها و چپاولگران بر مسند قدرت می‌نشینند. در این گزارش نگاهی کوتاه به سوابق اعضای کابینه آخوند رئیسی می‌اندازیم.

 

آخوند ابراهیم رئیسی: جلاد ۶۷ نیاز به معرفی ندارد. او گوش‌بفرمان‌ترین آخوند حکومتی است. کسی که عضوی از هیأت مرگ و آمر جنایتهای سال۶۷ بوده است. آخوند روح‌الله حسینیان اندر وصف او گفت: «یکی از ایراداتی که به آقای رئیسی می‌گیرن این بود که آقای رئیسی مثلا جزء این گروهی بوده که اعدام کرده خب آقای رئیسی‌رو باید جایزه داد!».

ببینیم چنین جلادی چه کسانی را به‌عنوان وزیر انتخاب می‌کند.

 

جمع جنایتکاران و تروریستها جمع است

پاسدار احمد وحیدی وزیر کشور، جزو بنیانگذاران نیروی تروریستی قدس و از سرکردگان سپاه است. وی به‌دلیل نقشش در بمب‌گذاری تروریستی ۱۹۹۴ در مرکز فرهنگی یهودیان در بوینس آیرس، که منجر به کشته شدن ۸۵نفر شد، تحت تعقیب سازمان بین‌المللی پلیس جنایی (اینترپل) است.

در سال۱۳۹۰ پاسدار احمد وحیدی سفری به بولیوی داشت و دولت این کشور پس از اعتراض آرژانتین اقدام به اخراج وی از بولیوی کرد.

قضاییه آرژانتین دستور جلب احمد وحیدی را به‌خاطر نقش مستقیمش در بمب‌گذاری مرکز یهودیان در آرژانتین در تیر ۱۳۷۳ صادر کرده است. او هم‌چنین عملیات تروریستی حمله به برجهای خبر در عربستان در خرداد ۱۳۷۵ را طراحی و فرماندهی کرد. او در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا قرار دارد.

 

پاسدار قاسمی وزیر راه و شهرسازی ـ وی از عوامل به تاراج دادن صدها میلیارد دلار درآمد نفت برای پروژه‌های اتمی و تروریستی پاسداران، سارق دکل‌های نفتی و خارج کردن شمش‌های طلا از کشور است. این پاسدار به‌دلیل نقشش در برنامه اتمی تحت تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد.

آخوند اسماعیل خطیب - یکی از آخوندهای اطلاعات و عملیات سپاه است که از سال۱۳۵۹در کارهای اطلاعاتی است. وی مدیرکل پیشین وزارت اطلاعات در استان قم، رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، رئیس حراست جلاد رئیسی در آستان قدس و سپس از اعضای دفتر بیت‌العنکبوت خامنه‌ای است که به‌عنوان وزیر اطلاعات انتخاب شده است.

 

امیر عبداللهیان وزیر خارجه - این دژخیم از دستیاران جنایتکار قاسم سلیمانی و نماینده نیروی قدس؛ به‌عنوان وزیر خارجه انتخاب شده است. بر اساس اظهارات خودش او در تصمیم‌گیریها همیشه با قاسم سلیمانی مشورت می‌کرد و خطوط نیروهای تروریستی سپاه قدس در وزارت امور خارجه را دنبال می‌کرد.

هیستری ضد مجاهدی امیر عبداللهیان یکی دیگر از دلایل منصوب کردن او به وزارت‌خارجه رژیم است. او بعد از اعلام برخی تحریم‌ها علیه رژیم به‌خاطر توطئه تروریستی در ویلپنت گفت: «غربی‌ها باید با شوکی مواجه شوند که بدانند به هر قیمتی در تونل یکطرفه برجام کنونی نخواهیم ماند. اکنون اروپای مأمن [مجاهدین] باید پیامی معقول، حکیمانه، اما شوک‌آور دریافت کند». او هم‌چنین پرزیدنت محمود عباس را در پی دیدارش با خانم رجوی هدف انواع اهانتها قرار داد و او را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

 

سرتیپ بسیجی قرایی آشتیانی وزیر دفاع - وی از نوچه‌های صیاد شیرازی و از قاتلان مردم کردستان است که به‌عنوان وزیر دفاع انتخاب شده است.

 

پاسدار سرتیپ ضرغامی وزیر فرهنگ - از گروگانگیران سفارت آمریکا، از نخستین مسئولان موشکی سپاه و به مدت یک دهه مسئول سانسور و خفقان و لجن‌پراکنی و اعترافات اجباری در رادیو و تلویزیون رژیم بوده است.

 

سجادی هزاوه وزیر ورزش و جوانان - مدیرعامل باشگاه ورزشی سایپا متعلق به سپاه پاسداران برای دزدی و غارت است.

 

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری - وی دژخیمی جنایتکار، سابقه‌دار در قضاییه جلادان از سن ۱۸ سالگی است که رئیس کل سابق دادگاههای عمومی و انقلاب تهران، قاضی ویژه رئیس قوه قضاییه، معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل رژیم و مشاور عالی رئیس قوه قضاییهٔ جلادان بوده است.

 

زلفی گلی وزیر تحقیقات و فناوری - این پاسدار از لشکر سپاه پاسداران در قم در زمان جنگ ضدمیهنی است که به‌عنوان وزیر انتخاب شده است.

 

محمد مخبر دزفولی معاونت ریاست‌جمهوری - این مزدور نیز از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا در لیست تحریم قرار دارد، شاید اتفاق جالبی باشد! نه رئیس‌جمهور باسمه‌ای نظام توان مسافرت به کشورها را دارد، نه معاونش!

 

سایر وزیران هم از همین وضعیت پیروی می‌کنند. جالب است بدانید ۹نفر از این افراد در زمان احمدی‌نژاد وزیر یا معاون وزیر بوده‌اند و۴ نفر آنها در لیست تحریم‌های آمریکا و اروپا قرار دارند (وحیدی وزیر کشور، قرایی وزیر دفاع، ضرغامی وزیر گردشگری و قاسمی وزیر راه و شهرسازی).

 

مهر تأیید این کابینه را هم کیهان خامنه‌ای بدین شکل زد:

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان یکشنبه ۳۱مرداد از ترکیب کابینه رئیسی جلاد و یک‌دست بودن آن دفاع کرد و گفت: برخی اعتراض می‌کنند که چرا رئیسی اعضای کابینه خود را از میان افراد همفکر و هم‌سو با دیدگاههای خود انتخاب کرد است! که باید پرسید مگر قرار است غیراین باشد؟... کابینه، مسابقه فوتبال نیست که بدون حضور تیم مقابل امکان برگزاری آن نباشد و گوشت نذری هم نیست که هر کس از راه می‌رسد تکه‌ای از آن‌را بردارد!

 

به‌رغم تلاشهای خامنه‌ای برای تشدید سرکوب و چپاول، قیام مردم ایران و فوران خشم مردم مهارناشدنی است. روزهای آتی این حقیقت را گواهی می‌کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d83e2194-d660-4437-822a-fff30789fd8b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات