728 x 90

کابوس فزاینده نظام ولایت در رسانه‌های حکومتی: مجاهدین هم‌چنان در عراق فعال هستند - سخنگوی مجاهدین

 سخنگوی مجاهدین - ۱۵اردیبهشت ۹۹
سخنگوی مجاهدین - ۱۵اردیبهشت ۹۹

کابوس فزاینده نظام ولایت در خبرگزاری نیروی تروریستی قدس و سایر رسانه‌های حکومتی:

«مجاهدین هم‌چنان در عراق فعال هستند، این روزها شاهد برخی تحرکات و اغتشاشات در عراق هستیم که به باور ناظران سیاسی مجاهدین با حمایت آمریکا برای بازگشت تروریستهای داعش تقلای گسترده‌یی را به کار برده‌اند!».

«مجاهدین مجبور به کوچ و عزیمت به فرانسه و آلبانی شدند، این گروه تروریستی اکنون اقدامات خود را از این دو کشور اروپایی هدایت می‌کند و تلاش دارد روند جنگ‌افروزی علیه (نظام) ایران و عراق را به دست بگیرد».

علی الیاسری نماینده مالکی در گفتگو با مجاهدین در اشرف قبل از حملات و کشتار ۶ و ۷مرداد ۱۳۸۸، به خبرگزاری نیروی قدس گفت:

«نیروهای نفوذی در میدانها و مناطق برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز در بغداد و سایر شهرها مسلح شده و درصدد فتنه‌گری و هدف قرار دادن تأسیسات دولتی و نظامی‌اند».

علی الیاسری: «سخنگوی مجاهدین در فراخوانی از مردم و جوانان عراق خواسته بود تا دست به اقدامات تروریستی بزنند و نیروهای مقاومت و مسئولان این گروهها را ترور کنند».

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس و برخی دیگر از رسانه‌های حکومتی در واکنش استمرار قیام مردم عراق و موضع‌گیریهای سخنگوی مجاهدین نوشتند:

روزنامه حکومتی سیاست روز ۱۳ اردیبهشت در مطلبی با عنوان «مجاهدین هم‌چنان در عراق فعال هستند»، نوشت:

در حالی این روزها شاهد برخی تحرکات و اغتشاشات در عراق هستیم که به باور ناظران سیاسی (مجاهدین) با حمایت آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و سران سعودی برای بازگشت تروریستهای داعش تقلای گسترده‌یی را به کار برده‌اند.

(مجاهدین)...بعد از سرنگونی صدام مجبور به کوچ و عزیمت به فرانسه و آلبانی شدند؛ این گروه تروریستی اکنون اقدامات خود را از این دو کشور اروپایی هدایت می‌کند و تلاش دارد روند جنگ‌افروزی علیه (نظام) ایران و عراق را به دست بگیرد.

علی الیاسری نماینده مالکی در گفتگو با مجاهدین در اشرف قبل از حملات و کشتار ۶ و ۷ مرداد ۱۳۸۸

به خبرگزاری نیروی قدس گفت: نیروهای نفوذی در میدانها و مناطق برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز در بغداد و سایر شهرها مسلح شده و درصدد فتنه‌گری و هدف قرار دادن تأسیسات دولتی و نظامی‌اند.

دژخیم مزبور با ترس و وحشت افزود: سخنگوی مجاهدین در فراخوانی از مردم و جوانان عراق خواسته بود تا دست به اقدامات تروریستی بزنند و نیروهای مقاومت و مسئولان این گروهها را ترور کنند. حتی سخنگوی این سازمان از جوانان عراقی خواسته تا مقامات ایرانی را نیز ترور کنند. نیروهای مجاهدین هم‌اکنون نیز در عراق حضور دارند و به اقدامات تروریستی خود ادامه می‌دهند.

هم‌چنین خبرگزاری ستاد تبلیغات ضداسلامی آخوندها (موسوم به مهر) که توسط وزارت اطلاعات کنترل می‌شود، در واکنشی وحشت‌آلود به پیام سخنگوی مجاهدین خطاب به جوانان شورشگر عراقی اعلام کرد: سخنگوی مجاهدین در موضع خصمانه دیگری خطاب به جوانان عراقی گفت: نیروهای مقاومت را بکشید!

خبرگزاری حکومتی مهر

خبرگزاری ستاد تبلیغات ضداسلامی آخوندها: «سخنگوی مجاهدین برای چندمین بار مسئولان ایران و عراق را به ترور تهدید کرد».

سخنگوی مجاهدین:

بله به جایی رسیده‌اید که هر تیک تاک ساعت

برای شما یک تهدید به ترور و ناقوس سرنگونی است!

سایت خبر فوری رژیم روز ۱۱اردیبهشت نیز نوشته بود: سخنگوی مجاهدین خطاب به جوانان عراقی، آنها را به ترور کسانی که آنها را مزدور جمهوری اسلامی ایران نامیده فراخوانده است.این اولین بار نیست که مجاهدین مسئولان ایران و عراق را به ترور فیزیکی تهدید می‌کند. پیش از این نیز مقامات مجاهدین در چندین نوبت مسئولان کشورمان و عراق را تهدید به ترور کرده بودند بود.

یادآوری می‌کنیم سخنگوی مجاهدین روز ۱۲اردیبهشت ماه جای خطاب به «خبر فوری»بیت‌العنکبوت گفت:

اولاً-چندین نوبت نیست و ۴۰ سال است و دلیل آن هم لیست ۱۷ هزار خودتان است.

ثانیاً-مجاهدین اطلاعات و دانش مبارزاتی خود را با انقلابیون و جوانان شورشگر عراقی و هر آن کس که برای ضمیمه کردن قاسم سلیمانی و ابراهیم رئیسی به لاجوردی و صیاد شیرازی اقدام کند به اشتراک گذاشته و می‌گذارند.

ثالثاً-مجاهدین در زمانی هم که در اشرف و در عراق بودند به صراحت گفتند که از مالکی و قاسم سلیمانی تا بریده مزدورانی که دست در خون مجاهدین دارند و پشت سیاج اشرف مجاهدین را به بریدن زبانهایشان تهدید می‌کردند، همگی باید حساب پس بدهند و در برابر عدالت قرار بگیرند و مخصوصاً مالکی به ازای هر مجاهدی که کشته باید یکبار کیفر ببیند. مجاهدین در این موضوع جدی هستند و با احدی شوخی ندارند.

رابعاً -هموطنانمان در سلسله تظاهراتشان در کشورهای مختلف جهان اعلام کردند زمان محاکمه و مجازات و اخراج مزدوران اطلاعات و سپاه و عوامل برون‌مرزی رژیم ضدایرانی ولایت فقیه فرا رسیده و جاروی شغالان یک وظیفه ملی و میهنی است.

سخنگوی مجاهدین افزود: گسترش تروریسم داعشی سپاه و اطلاعات آخوندها به آلمان و آلبانی، بار دیگر ضرورت مجازات و جاروی شغالان در داخل و خارج ایران را ثابت و دو چندان می‌کند.

کمیته سازماندهنده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق روز ۱۵اردیبهشت ۹۹ در بیانیه‌یی فعال شدن داعش در عراق را طرح و برنامه رژیم آخوندی برای به حاشیه راندن قیام مردم این کشور ارزیابی و اعلام کرد:‌

«کسانی که سازمان تروریستی داعش را از مرزهای لبنان با سلاح و با اتوبوسهای کولردار به مرزهای عراق منتقل کردند همانها می‌توانند آنها را در سایه همکاری مستمر با برخی طرفهای سیاسی و شبه‌نظامی داخل عراق برای اجرای پروژه ایجاد فرصت برای رژیم ایران و به حاشیه راندن انقلاب اکتبر و خواسته‌های این انقلاب برای پس گرفتن عراق از شکست خوردگان به داخل عراق منتقل کنند. لذا تمام عراقیان غیور و متحصنان در میدان تحریر و میدانهای عزت و شرافت در استانهای به‌پاخاسته را به هوشیاری و آمادگی فرا می‌خوانیم تا در دام این توطئه‌های کثیف شبه‌نظامیان وابسته به خارج نیفتند و برای راهپیمایی بزرگ میلیونی رهایی در موعد مناسب برای ریشه‌کنی رژیم سهمیه‌بندی فرقه‌گرا ی شکست‌خورده و تحقق خواسته‌های عادلانه مردم عراق آماده شوند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f27f8cf-2e75-40e1-add1-e252ac2749ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات